Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby ktoś z Was miał klienta na STI MY15 to rozważam sprzedaż , totalnie bez cisnienia , wersja TOP , + spojler , nowa oryginalna klapa , lakier położony książkowo , czyli fabrycznie , przyciemniane szyby tył , + hamulce przód Ngrupowe koszt ok 12 tys. , przebieg 11 tys. Olej wymieniany co 5 tys. .Wymieniony DP z kat. + remap 330KM i 480 Nm. oczywiscie mozliwy powrót do serii. 

Cesja leasingu w EFL na super warunkach + ubezpieczenie GAP do dogadania . 

 

 

Carfit mogę prosić o szczegóły na PW.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szczere pytanie do uzytkownikow modelu MY15. jak oceniacie ten model? Zadowoleni z zakupu? Sam przed miesiacem bylem o krok od kupna, ale niestety musialem to odlozyc w czasie - jak ktos ma wlasna firme to pewnie wie o co chodzi....

Zamierzam jednak zrealizowac marzenie, ale chcialbym wysluchac szczerej opini wlascicieli...

 

dziekuje i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szczere pytanie do uzytkownikow modelu MY15. jak oceniacie ten model? Zadowoleni z zakupu? Sam przed miesiacem bylem o krok od kupna, ale niestety musialem to odlozyc w czasie - jak ktos ma wlasna firme to pewnie wie o co chodzi....

Zamierzam jednak zrealizowac marzenie, ale chcialbym wysluchac szczerej opini wlascicieli...

 

dziekuje i pozdrawiam!

Zależy czego oczekujesz od auta i do czego ma służyć. Ja czerpię radość z każdego przejechanego kilometra, auto służy mi do jazd po pracy i w weekendy oraz sporadycznych wypadów na tor gdzie staram się podciągać swoje umiejętności, bez spinania się na wyniki, jazdy na limicie. Jeśli na limicie to z instruktorem lub doświadczonym kierowcą - zawodnikiem. Ma być bezpiecznie. Przy okazji jest fajnie zrobione, wg mnie bardzo dobrze wygląda i świetnie się prowadzi. Wady masz opisane w tym wątku ale ja je akceptuję. Nie robi furory na mieście bo są setki szybszych ale na pewno wyróżnia się z tłumu. Generalnie - polecam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Sam przed miesiacem bylem o krok od kupna, ale niestety musialem to odlozyc w czasie - jak ktos ma wlasna firme to pewnie wie o co chodzi.... Zamierzam jednak zrealizowac marzenie, ale chcialbym wysluchac szczerej opini wlascicieli...

polecam przejechac sie przed zakupem nowym focusem RS, Bedziesz mial ciezki orzech do zgryzienia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy "klubowy" (Subaru Bahrain) STI MY15 wczoraj do dealera wrócił na wymianę silnika po "ringland failure"... ciekawe, że fail trafił się w zimie, kiedy temperatury nie przekraczają 20 stopni... Auto miało 54kkm zrobione w niecałe 2 lata. Chłopaki dopiero co wrócili z wyprawy do Omanu (kawał drogi autobahnami).

 

Teraz najciekawsze - dealer wymieni silnik w ciągu jednego dnia (!) Bo mają na składzie kilka short blocków. Z durną wymianą oleju czasem się nie wyrabiają w jeden dzień, a gość odebrał samochód odstawiony lawetą w nocy ubiegłego dnia o 17:00 następnego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko można zakatowac.

nie chodzi o katowanie, tylko o przypadkowość i to, że silnik EJ257 w MY15 *niczym* się w zasadzie nie różni pod tym względem od MY08... Ringland to nie kwestia czy, ale kiedy... :| zwłaszcza jak na rynku jest tylko paliwo 95 (jak tu), a w lecie temperatury rzadko spadają poniżej 40stC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

padl dokladnie po 6180 km...

uzywany byl w zasadzie tyko i wylacznie na autostradach (znajomy ma od domu do autostrady okolo 2 km a potem pracowal od razu przy zjezdzie z autostrady - 800-900 m)

 

wie jak sie obchodzic z turbo boxerem...

 

teraz kupil Audi - ma dosc subaru ;) to byl jego 2 STI i w sumie 5 silnik...

Edytowane przez Pyzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ringland failure" mówią tam na pękniecie tłoka?  Swoją drogą, kąpią się araby w ropie, a nie robią wysokooktanowych benzyn :rolleyes: Trochę to dziwaczne. To tak jakby Polska wydobywała węgiel ale już np. ekogroszku nie produkowała :biglol:

Ciekawe czy takie my15 jest tam w ogóle zmapowane fabrycznie pod tą 95tkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95 u arabów jest mierzona trochę inaczej niż w Europie. Tam bodaj stosuje się te same normy co w USA.

 

http://www.goniec.net/goniec/inne-dzialy/moto-goniec/mon-ron-i-don-czyli-oktany-oktanom-nierowne.html

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95 u arabów jest mierzona trochę inaczej niż w Europie. Tam bodaj stosuje się te same normy co w USA.

nie mam artykułu na poparcie... dystrybutory mówią "Octane" i nigdzie nie ma oznaczenia RON... Mój seryjny silnik stukał jak głupi na 95tce - w ogóle nie dało się tego na hamowni przegonić bez korekt na wyjściowej, fabrycznej mapie.

 

Każdy kraj w tym regionie ma swoje oznaczenia paliw. Kuwejt i Qatar ma 97 oktanów albo 91. Arabia/Bahrain 95/91. ZEA - najmniej bywam, ale nie dam sobie głowy urwać czy mają coś więcej niż 95...

 

Ringland failure" mówią tam na pękniecie tłoka?  Swoją drogą, kąpią się araby w ropie, a nie robią wysokooktanowych benzyn Trochę to dziwaczne. To tak jakby Polska wydobywała węgiel ale już np. ekogroszku nie produkowała Ciekawe czy takie my15 jest tam w ogóle zmapowane fabrycznie pod tą 95tkę?

bo tłok nie pęka na pół, tylko ten frez trzymający pierścienie się rozpada i tłok robi bałagan w cylindrze...

Tutaj udział aut doładowanych w stosunku do V6tek i V8mek to jakieś statystyczne "zero". A te wszystkie wielkie "hamerykańce" czy 340 konne 5.7 toyoty (najczęściej występujący silnik chyba, bo pakowany od Land Cruisera przez Sequoye po wszystkie Lexusy) nie potrzebują wysokich oktanów.

 

To dopiero od tego roku zaczyna się szukanie optymalizacji kosztu, jak w ciągu miesiąca wszystkie paliwa w Arabii i Bahrajnie poszły w górę 50%...

BTW. MY15 sprzedawany na tym rynku ma na wlepie w klapce wlewu "98+ Octane Fuel ONLY".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tutaj udział aut doładowanych w stosunku do V6tek i V8mek to jakieś statystyczne "zero".

 

To wszystko tłumaczy  :rolleyes: 

 

 

 

To dopiero od tego roku zaczyna się szukanie optymalizacji kosztu, jak w ciągu miesiąca wszystkie paliwa w Arabii i Bahrajnie poszły w górę 50%...

 

To u nas tanieje paliwo, a u was u źródła drożeje?? Chyba, że to chodzi o podwyżkę z 20 groszy na 30 groszy za litr  ;)  :biglol: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,mam pytanie czy ktoś się orientuje gdzie można zrobić reemap lub chip tunning Subaru WRX STI My15,będę w polsce przez 2 tygodnie w okresie wakacyjnym,najlepiej z okolic Wrocławia,może też być Poznań lub okolice.

Proszę o jakiekolwiek informację,Dzięki i Pozdrawiam Wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit why

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Sorry za zamieszanie , i dzieki za PW od Was , ale jednak nie sprzedaje STI :) . Za pozostaniem przy jedynie słusznej marce ;) zdecydował Ford z ich koronnym produktem w postaci RS-a ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy już było ale w Japonii wyszła świetna wersja WRX - WRX S4 SporVita.

Na tym zdjęciu to na prawdę klasa wyższa:

topvisual.jpg

 

Zdjęcie 2

Zdjęcie 3

 

Jeśli uznacie, że zdjęcie jest za dużę to zmienię na link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...