Skocz do zawartości

Outback - czy przy zakupie bać się wersji amerykańskich?


marekb

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Ja miałem te same przemyślenia co powyżej ale chciałem nowego h6. Akurat tak się udało ze siedzę na szkoleniu w Miami i podjechalem sobie do Subaru. Pojechaliśmy na jazde próbna i tak jeżdżąc przejechalismy koło Hondy a tam na wystawie nowy Crosstour. Skończylismy jazde i wracajac podjechalismy do Hondy.

W Hondzie tez miło i sympatycznie. Wskazany i od razu czuć inny rodzaj wykonania. Zupelnie jak w accordzie. Pojechaliśmy za miasto na jazde próbna trochę szutru, trochę gorek. No i zonk.

Zakochalem się. Teraz już chcę tylko crosstoura. Napęd s-Awd jak w legendzie. Tez 3,6l. Cena ze wszystkim 37400$.

Wyposażenie dużo fajniejsze. Bardzo fajnie pomysłany bagażnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, ze jestem na kupnie Outbacka to subiektywnie porównując ponizej moje odczucia:

- bagażnik 25,6 stop 3 = 724l, zdecydowanie większy bagażnik

- środek wg mnie zdecjydowanie lepiej wykończony, szersze fotele, ilośc miejsca z tylu przy siedzeniu ustawionym pode mnie (184cm) taka sama lub delikatnie większa, bez znaczenia

- w bagażniku roleta jak w audi, podnosi się razem z klapa i opuszcza także

- guzik w klapie i pilocie

- większy i regulowany podlokietnik

- DUZO lepsze audio z subwooferem!

- super sprawa z pojemnikiem w podłodze bagażnika i odracana podłoga, popatrzcie na googlach, niestety pracuje na pozyczonym iPadzie i nie wiem jak tu coś wstawić

 

 

Minusy:

- pięcio biegowy automat, chciało by się chociaż sześć

- widok do tylu jak w civiku, no cóż ale albo fajny kształt albo płaska szyba :-)

- brak chlodzonych siedzeń

- siedzenia bardzo wygodne, ale chciałoby się mieć takie jak w accordzie normalnym, kto jeździł ten wie o co chodzi

- prawdopodobnie mapy polski nie beda hulaly, ale to sprawdzam jeszcze

- nie dogadalem się ze sprzedawca co z relingami

 

Poza tym napęd bardzo dobry, sawd tak jak pisałem

Przeswit 21cm

Zwisy wydają się być mniejsze ale trzeba się doszukać na internecie ile dokładnie, bo takie pisanie jest tylko subiektywne

Przydałyby się manatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg specyfikacji na stronie www, hondowski 4 wheel real time drive o jednak wciąż napęd na przednie koła z dołączanym w razie poślizgu za pomocą hydraulicznych sprzegiełek tyłem. I jest to poważna przewaga outbacka, który nawet w wersji ze skrzynią automatyczną dzieli stale napęd na przód i tył, co stawia te auta w nieco innych kategoriach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co stawia te auta w nieco innych kategoriach.

 

To malo powiedziene w innych :lol:

Do Subarowskiego systemu wielu producentom jeszcze daleko :wink:

 

Ja mialem na oku Toyote Hilander czy jakos tak sie nazywa ale jednak Toyka czy Honda to auto dla ludu... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg specyfikacji na stronie www, hondowski 4 wheel real time drive o jednak wciąż napęd na przednie koła z dołączanym w razie poślizgu za pomocą hydraulicznych sprzegiełek tyłem. I jest to poważna przewaga outbacka, który nawet w wersji ze skrzynią automatyczną dzieli stale napęd na przód i tył, co stawia te auta w nieco innych kategoriach.

 

 

czyli to nie jest napęd z Hondy Legend. Nieźle ściemniają klientów.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż, gdyby rzeczywiście zaczęli pakować w Crosstoura napęd z Legenda... Wg. oficjalnego amerykańskiego cennika OBK 3.6 w najbardziej wypasionej wersji Limited startuje od 31 000$, w kieszeni zostaje więc 6 000$ na waciki porównując z Hondą:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...
Chciałbym zreanimować trochę temat :)

Czy mimo wszystko, jest ktoś komu udało się ustawić europejskie systemy miar w amerykańskim OBK? Może jest jakaś firma, fachman, który się tym trudni?

 

ja sie poddalem :(

Ale mam pomysl, tylko nie mam czasu na zrealizowanie.

 

Najpierw trzeba sobie odpowiedziec na pytanie kto produkuje Outbaki na rynek Kanadyjski.

Oni tam (Kanada) maja normalne miary.

Reszty sie domyslasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zreanimować trochę temat :)

Czy mimo wszystko, jest ktoś komu udało się ustawić europejskie systemy miar w amerykańskim OBK? Może jest jakaś firma, fachman, który się tym trudni?

 

ja sie poddalem :(

Ale mam pomysl, tylko nie mam czasu na zrealizowanie.

 

Najpierw trzeba sobie odpowiedziec na pytanie kto produkuje Outbaki na rynek Kanadyjski.

Oni tam (Kanada) maja normalne miary.

Reszty sie domyslasz.

 

i prawdopodobnie są robione w USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosowałem zawsze 2 tabelki ( do temperatury i do spalania), które miałem pod ręką. później się przyzwyczaiłem do amerykańskich wskazań. Tak , że nie jest to wielki problem.

a jednak stosujac tabelki to miales wielki problem

 

Na początku problem był a potem nauczyłem się niektórych wartości na pamięć i przestało mi to przeszkadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosowałem zawsze 2 tabelki ( do temperatury i do spalania), które miałem pod ręką. później się przyzwyczaiłem do amerykańskich wskazań. Tak , że nie jest to wielki problem.

a jednak stosujac tabelki to miales wielki problem

 

Na początku problem był a potem nauczyłem się niektórych wartości na pamięć i przestało mi to przeszkadzać.

 

Ktos sugerowal ze srednio wyksztalcony czlowiek powinien bez problemu, w rozumie policzyc;

(X-32)*5/9

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosowałem zawsze 2 tabelki ( do temperatury i do spalania), które miałem pod ręką. później się przyzwyczaiłem do amerykańskich wskazań. Tak , że nie jest to wielki problem.

a jednak stosujac tabelki to miales wielki problem

 

Na początku problem był a potem nauczyłem się niektórych wartości na pamięć i przestało mi to przeszkadzać.

 

Ktos sugerowal ze srednio wyksztalcony czlowiek powinien bez problemu, w rozumie policzyc;

(X-32)*5/9

:lol:

 

 

No właśnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Dla zainteresowanych (w tym i ja), mam kontakt do firmy która opanowała już w pełni przeprogramowanie mil na km oraz galonów na litry we wszystkich modelach Subaru!

Są znani w środowisku nieautoryzowanych serwisów Subaru jako spece od elektroniki.

 

Outbacka MY10 robią za 500 zł / czas potrzebny na przeprogramowanie wynosi 2 - 3 godzin. Myślę, że inne modele będą kosztowały tyle samo...

 

Pomyślałem sobie, że jeżeli będzie nas większa grupa to wynegocjujemy jakiś rabat - zwróci się chociaż paliwo za dojazd ponieważ firma znajduje się pod Sieradzem.

 

Kto jest chętny?

 

1. AllRad

2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych (w tym i ja), mam kontakt do firmy która opanowała już w pełni przeprogramowanie mil na km oraz galonów na litry we wszystkich modelach Subaru!

Są znani w środowisku nieautoryzowanych serwisów Subaru jako spece od elektroniki.

 

Outbacka MY10 robią za 500 zł / czas potrzebny na przeprogramowanie wynosi 2 - 3 godzin. Myślę, że inne modele będą kosztowały tyle samo...

 

Pomyślałem sobie, że jeżeli będzie nas większa grupa to wynegocjujemy jakiś rabat - zwróci się chociaż paliwo za dojazd ponieważ firma znajduje się pod Sieradzem.

 

Kto jest chętny?

 

1. AllRad

2.Bronx

 

Tylko nie bardzo rozumiem, czy chodzi o zmianę Całego licznika, który jest w mpg i km oraz przejechane mile, czy też samych wskazań komputera?

Edytowane przez Bronx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...