arosiak Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Witam Proszę o pomoc, bo już mi się pomysły wyczerpują. Przy klepce na 4, 5 biegu potrafi mi zapikować do 1,4, 1,5 , czyli przeładować, następnie spada ciśnienie do 1 bara i z powrotem 1,4, 1,5 bara. i tak faluje. powinien stale dmuchać przy klepce do 1,3 tak ustawił Jako. Sytuacje się stała nagle (dokładnie po ułężu). co zrobiłem i nie pomogło: - wymiana wężyków podciśnienia - wymiana solenoida - wywaliłem BOVa i wsadziłem oryginalny zawór. Proszę o pomoc i sugestie, gdzie może być problem, kwestie błędu mapy zostały wyeliminowane przez Roberta i jest podejrzenie, że to jakaś usterka techniczna, tylko jaka? Auto to WRX 2003, małpowany by Jako Wydech 3 cale kompletny (uppipe, down itd) turbo standard, dolot oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 wgrać program serię i wtedy sprawdzać. uszkodzonych samochodów się nie mapuje tylko naprawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 arosiak, może się również przycinać WG, może być również problem z aktuatorem WG. Zrób, jak radzi kropkowicz, wgrajcie seryjną mapę i się przejedżcie, tylko uwaga, bo jak na seryjnej mapie przypeakuje do 1,4 - 1,5 br. to może okrutnie zastukać, no i EGT również może pójść okrutnie w górę. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Dzięki za podpowiedzi. czyli 1. sprawdzić na seryjnej mapie. 2. podmienić WG/a raczej akurator, tylko skąd ja go wezmę, jak to tylko z turbiną występuje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 2. podmienić WG/a raczej akurator, tylko skąd ja go wezmę, jak to tylko z turbiną występuje.... Tak, ale i pomachać ramieniem WG i sprawdzić, czy się nie przycina. Pozdrawiam Grzegorz PS. Niedaleko ulicy Codziennej jest ulica Bajeczna i tam na pewno "gruchę" na podmiankę mają :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 2. podmienić WG/a raczej akurator, tylko skąd ja go wezmę, jak to tylko z turbiną występuje.... Tak, ale i pomachać ramieniem WG i sprawdzić, czy się nie przycina. Pozdrawiam Grzegorz PS. Niedaleko ulicy Codziennej jest ulica Bajeczna i tam na pewno "gruchę" na podmiankę mają :wink: Dzięki za podpowiedz, w poniedziałek dzwonie do Zbyszka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Dzięki za podpowiedz, w poniedziałek dzwonie do Zbyszka :-) Zdrówka życzę :wink: Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekc Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Może się faktycznie WG przycina. Tak jak koledzy prawią sprawdź czy się nie przycina. Mogła też w nim sprężyna powiedzieć papa, choć mało prawdopodobne. Jeżeli wymieniałeś wężyki sterujące WG to mam nadzieję że wsadziłeś w odpowiedni wężyk restryktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 gdybu, gdybu pokaż logi z tym zjawiskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 gdybu, gdybu Abracadabra, kokus-pokus, sezamie otwórz się Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Może się faktycznie WG przycina. Tak jak koledzy prawią sprawdź czy się nie przycina. Mogła też w nim sprężyna powiedzieć papa, choć mało prawdopodobne. Jeżeli wymieniałeś wężyki sterujące WG to mam nadzieję że wsadziłeś w odpowiedni wężyk restryktor. Tego akurat wężyka nie ruszałem był dobry i zwężka jest na miejscu. -- 13 lis 2010, o 17:12 -- gdybu, gdybu pokaż logi z tym zjawiskiem Trzeba Roberta poprosić by wrzucił, może ma je na kompie. A jak nie to sprzedaj mi swoje ustrojstwo i pokażę, Ci logi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 odbierz pw, bo pajęczyną zajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 wgrać program serię i wtedy sprawdzać. uszkodzonych samochodów się nie mapuje tylko naprawia Jaki sens ma wgranie serii do samochodu na trzy calowym wydechu i uppipe o nie seryjnej średnicy bez precata?. I nie o mapowanie uszkodzonych chodzi, bo mapa była jakiś czas temu zrobiona tylko o diagnostykę za pomocą mapowania. Adam, auto musisz zostawić u mnie, żebym mógł popracować również nad mechaniką. Przyczynę znajdę, tzn rozwiązanie problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Jaki sens ma wgranie serii do samochodu na trzy calowym wydechu i uppipe o nie seryjnej średnicy bez precata?. ma taki, że ten wydech nie popsułby doładowania tak jak jest popsute... ale skoro jednak ty naprawiasz to rób jak uważasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Jaki sens ma wgranie serii do samochodu na trzy calowym wydechu i uppipe o nie seryjnej średnicy bez precata?. ma taki, że ten wydech nie popsułby doładowania tak jak jest popsute... ale skoro jednak ty naprawiasz to rób jak uważasz Strzelasz focha czy o co chodzi? Wyobraź sobie. Zadaję paramety pracy a turbina robi co chce. Myślisz, że trzeba popracować nad mechaniką? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 coś pan nerwowy :shock: może się później kolega pochwali co ta turbina taka niesforna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 arosiak, na czym się skończyło bo u mnie występuje ten sam problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Była nie dokręcona jakaś rura pod turbiną, od turbiny. Dziś odbieram samochód, to wszystko napisze jak się dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 W takim razie czekam. Będę wiedział dokładniej gdzie szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się