Skocz do zawartości

Akcja serwisowa


Flipper

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Forumowicze!

 

Jeżeli posiadacie samochód odpowiadający powyżej wymienionym parametrom, uprzejmie prosimy o pilne zapoznanie się z następującym wątkiem na Forum:

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=953970#953970

 

(Forum SIP Strona Główna > SUBARU IMPORT POLSKA > Pytania do Dyrekcji > Akcja Serwisowa WVL-22)

 

Z poważaniem,

Administrator Forum Subaru

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Coś mnie podkusiło i wszedłem sobie na https://srt.subaru.pl/

Wklepałem  VIN mojego Forka i wyszło coś takiego;

Uprzejmie informujemy, że Subaru Corporation, producent samochodów Subaru, poinformował nas o konieczności sprawdzenia i ewentualnej wymiany wiązki czujnika "obecności pasażera" w pewnej partii wyprodukowanych samochodów Subaru, co wiąże się z możliwością wystąpienia nieprawidłowego działania układu SRS tj. poduszek powietrznych. Zjawisko to może doprowadzić do wyłączenia poduszki pasażera mimo obecności osoby na siedzeniu pasażera.
Aby zabezpieczyć pojazdy przed taką ewentualnością, podjęliśmy decyzje o rozpoczęciu kampanii wywoławczej. Grupa pojazdów przeznaczonych do akcji została wyselekcjonowana i dostarczona nam przez Subaru Corporation.
Uprzejmie prosimy o kontakt z jedną z naszych Autoryzowanych Stacji Obsługi Subaru i uzgodnienie dogodnego terminu wizyty, w celu wykonania koniecznej kontroli i usprawnień, które zostaną wykonane przez ASO Subaru bezpłatnie.
Mamy nadzieję, że te profilaktyczne działania, ukierunkowane na wydłużenie bezpiecznego użytkowania samochodów Subaru, spotkają się z Państwa życzliwym przyjęciem.

 

Zadzwoniłem do serwisu podałem Vin i zapytałem czy jest przewidziana akcja serwisowa dla mojego samochodu. Usłyszałem ,że jest przewidziana, ktoś zamówi cześć i zadzwoni do mnie celem umówienia terminu naprawy.

Zadałem pytanie co by było gdybym nie zadzwonił i nie upomniał się o akcje przywoławczą, czy ktoś z serwisu zadzwoniłby do mnie i powiadomił mnie o konieczności naprawy, otrzymałem odpowiedz ,że serwis by nie zadzwonił . Podobno jest to w gestii Importera.

Radzę Panie i Panowie BYŚCIE SAMI WZIĘLI SPRAWY W SWOJE RĘCE.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...