jaRek Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Czesc, mam pytanie - nigdzie nie mogłem znaleźć. Gdzie dokładnie znajduje się silniczek krokowy w GT'00 ? Auto straciło wolne obroty po odłaczeniu aku i chcę wyczyścic krokowca ale nie wiem gdzie go szukać... Prośba o zaznaczenie na fotce gdzie się on znajduję oraz co dokładnie wyczyścić - całego go rozkłręcic, czy tylko jakąś część? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 juRassic, a to nie ten pitolnik pomiędzy intercoolerem a kolektorem na górze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 czeka mnie ta sama operacja wiec chetnie sie dowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Tak z ciekawości- za co odpowiada ten silniczek i czy w WRX'ie jest w tym samym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 [ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 3:47 pm ] Odpowiada za wolne obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 jak i rozniez ztcw za schodzenie z tych obrotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 za co odpowiada ten silniczek Odpowiada za wolne obroty jak i rozniez ztcw za schodzenie z tych obrotów... Do piekła? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Tak z ciekawości- za co odpowiada ten silniczek i czy w WRX'ie jest w tym samym miejscu? w WRX'ie jest w podobnym miejscu (taki dynks na przepustnicy przykrecany 2 srubkami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 niebieski708, dzięki. Jeszcze jedno pytanie - gdzie jest przepływka i czy ją też się da wyczyścić ? Po wyczyszczeniu sil. krokowego jest jakby lepiej ale obroty ciągle nie są stabilne. Co jeszcze moze być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 niebieski708, dzięki. Jeszcze jedno pytanie - gdzie jest przepływka i czy ją też się da wyczyścić ? Po wyczyszczeniu sil. krokowego jest jakby lepiej ale obroty ciągle nie są stabilne. Co jeszcze moze być ? Przepływka jest za filtrem powietrza. (licząc zgodnie z kierunkiem przepływu powietrza) Możesz mieć po prostu uszkodzony silniczek krokowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Mało prawdopodobne, że to przpływka i lepiej jej nie ruszac. Mam taki silniczek na zbyciu, kupiony od Carfit-a jak cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 co dokładnie wyczyścić - całego go rozkłręcic, czy tylko jakąś część? Tego też się chętnie dowiem ps. dzięki za poprzednie odpowiedzi :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 juRassic, czym to czysciles? zalales rozpuszczalnikiem czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Bezyną ekstrakcyjną go potraktowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 taka dzisiaj zakupiłem celem zmiany sitka w walbro ale widze ze przy krokowym tez zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Bezyną ekstrakcyjną go potraktowałem Tan silniczek jest rozbieralny czy tylko z wierzchu się go czyści? Można to tak po prostu odkręcić, wyczyścić i przykręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ja go odkręciłem i wymyłem tą część , kóra była schowana przed wykręceniem - taki powiedzmy to bolec. Bardziej rozebrać się go chyba nie da Czy jest jakas metoda na sprawdzenie czy silniczek jest sprawny czy nie - poza podmianą na sprawny oczywiście ? I jak objawia się padnięta przepływka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Czy jest jakas metoda na sprawdzenie czy silniczek jest sprawny czy nie - poza podmianą na sprawny oczywiście ? Musiałbyś sprawdzić procedurę a jakiejś Autodacie czy czymś podobnym. Będą tam podane wartości el. jakie powinny być.Wystarczy pomierzyć multimetrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 kiedys ktos pisal ze trzesie fura na wolnych i gorzej sie wkreca. Chociaz trzesie rowniez jak tlok jest pekniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 a to nie, wkręca się jak dzika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Silniczek jest niestety nie rozbieralny. Obroty za niskie trzyma czy cały czas latają, w jakich granicach ? jak za nisko spadają to zrób uszczelkę z np, kartonu miedzy silniczek, a obudowę do której go przykrecasz. Sprawdz jak bedzie, jak za wysokie obroty to dokrec bardziej jeśli sie da silniczek, albo zrób z czegos cieńszego uszczelkę - zazwyczaj pomaga na kończące sie silniczki :grin: troche drutem podlatuje ale zawsze coś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaRek Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Obroty falują po nagrzaniu w granicach 0-1000. Na chwilę sie potrafi ustabilzowaćna 700-800 by po chwili znowu zacząć skakać. Pare razy silnik zgasł. Poza tym żadnych niepkojących objawów nie ma, przyśpiesza płynnie, nie przerywa, itp Spróbuje z tym uszczelnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Tu bardziej chodzi o odsuniecie silniczka,niz uszczelnienie. Wiecej powietrza wpada i silnik ma wyzsze obroty. Co do mycia to to wlej troche benzyny do srodka i zostaw na jakies 10 min ja go utopiłem całego i zostawiłem na te 10 min. Potem biedak dochodził do siebie dobre 3-4 min spawdzałem tez jak sie zachowuje po WD40 chodzi jekby lepiej, ale na jakis czas (około 15-30 min) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Mam obecnie problem z zawieszającymi się obrotami, obstawiam krokowca więc wskrzeszam temat. Jak stoję na luzie albo zmieniam bieg (zbyt długo) to obroty powinny być na 800 i czasem grzecznie tak są ale bywa tak że zatrzymują się pomiędzy 1300-1500, jak przegazuje do 3000-4000 to dopiero spadają do 800. Co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 krokowy. mialem to samo. Przemylem i jest duzo lepiej. do perfekcji mu daleko ale nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się