RoniN_ Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 kto mi powie jaki jest koszt remontu kapitalnego silnika EJ20 w Polsce i czy ktos zna warsztat w okolicach Wrocławia Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Koszt części zależy od miejsca, rodzaju części itp itd no i od tego co dokładnie trzeba wymieniać. Roboczna to jest 1500-2500 zale.żnie od tego kto i gdzie to robii jaki jest zakres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 kto mi powie jaki jest koszt remontu kapitalnego silnika EJ20 w Polsce i czy ktos zna warsztat w okolicach Wrocławia jak by nie bylo to tanio nie bedzie :wink: ale widze ze cos w koncu nie halo z silnikiem bo pamietam ze mowiles ze po zmianie oleju zaczel ci cos stukac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 i czy ktos zna warsztat w okolicach Wrocławia Chyba tylko Marek w Dzierzoniowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 kto mi powie jaki jest koszt remontu kapitalnego silnika EJ20 w Polsce i czy ktos zna warsztat w okolicach Wrocławia jak by nie bylo to tanio nie bedzie :wink: ale widze ze cos w koncu nie halo z silnikiem bo pamietam ze mowiles ze po zmianie oleju zaczel ci cos stukac ? No dokladnie i niestety stukac nie przestalo i w sumie nic takiego sie nie dzieje ale jeszcze doszlo to: WYCIEK wiec jak mam kurcze wydawac po 300 funtow za takie pierdoly to wole w maju jak bede w PL zrobic remont za te powiedzmy 5000zł. Dlatego szukam, czy ktos moze podac mi namiary do tego człowieka, nr telefonu itp. Dziekuje za pomoc, Szl....g mnie chyba trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 MTS Dzierżoniów 074/8311350 Marek Kluszczyński RoniN_, o to chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Tak, dziekuje zaraz bede dzwonil Pozdro EDIT: Juz po wstepnych rozmowach spokojnie zmieszcze sie w kwocie 6000zl. Poza tym jestem milo zaskoczony profesjonalizmem i obsługą Pana Marka dziekuje jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 RoniN_, jezeli to auto potrzebuje remontu to nie dojedzie do .pl, troche nie kumam .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Poza tym jestem milo zaskoczony profesjonalizmem i obsługą Pana Markadziekuje jeszcze raz poczekaj, az zobaczysz motor po remoncie w fabryce tak nie robia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Hehe, dojedzie, dojedzie ale ja chce zrobic remont mimo wszytko, nie jest zle z tym silnikiem, wiec jest spokojnie na chodzie, chodzi tylko o to ze tu w UK ceny sa debilne, wiec przy okazji bycia w polsce chce to zrobic i miec autko na nastepne dobrych pare lat. Moze to jest wywalanie kasy w bloto ale pracujac tutaj nie odczuje tego tak bardzo, a skoro jest okazja to czemu nie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Poza tym jestem milo zaskoczony profesjonalizmem i obsługą Pana Markadziekuje jeszcze raz poczekaj, az zobaczysz motor po remoncie w fabryce tak nie robia Noooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Jestem wstepnie ustawiony na maj z Panem Markiem na renowacje mojej kluseczki, z tym ze byl maly problem z identyfikacja VIN VIN I teraz bede cierpliwie czekal az zostana poskladane czesci i do maja w PL na remoncik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam! Sorry za odświezanie tematu ale... Okazuje sie ze nie obędzie się bez remontu silnika więc... 1. Gdzie to zrobic najlepiej w małopolsce? 2. Ile to będzie kosztować? (Lekko stuka panewka na wysokich obrotach) - chociaż orientacyjnie, tutaj padła kwota 6000zł...troche mnie to przeraża... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Wszystko zalezy jak sie rozbierze motor i co wyjdzie, co z wałem, itd. mając motor na wierzchu można parę prac dodatkowych wykonac , ale o tym nie wolno tu mówić , ale niestety jak myślisz ze zamkinesz sie kwocie 3k, to jedź do Pana Ziutka, niech sie uczy na Twoim silniku Po za tym Pan Ziutek , powie Ci na dzień dobry 3K , bo to stary fachura i robił wiele silników, żeby Cie zachęcić , a potem sie okazuje że jeszcze to , a to trzeba itd, i uzbiera sie sumka duzo większa . Choć jak mam być szczery nawet jak by kupił nowy wał i panewki , uszczelki itd to powinno wyjść mniej niż 6K, chodź z drugiej strony bardziej pesymistycznie moze sie okazać ze wyjdzie wiecej :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Nie bardziej sie oplaca kupic drugi silnik? Ja wiem, ze mozna sie naciac, ale jaki to bylby koszt przy zalozeniu, ze ma sie nieco szczescia i jak sie to ma do nowki pewex nie smiganej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Nie bardziej sie oplaca kupic drugi silnik? Nie! Zdecydowanie nie!! Przynajmniej tak myślę..... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Nie bardziej sie oplaca kupic drugi silnik? Ja wiem, ze mozna sie naciac, ale jaki to bylby koszt przy zalozeniu, ze ma sie nieco szczescia i jak sie to ma do nowki pewex nie smiganej? Z jedengo punktu tak, bo masz drugi silnik z częściami na zapas , Chyba że kupisz silnik nie wiem , od kolegi forumowicza, z pewnych żródeł itd,. Ja np. sprzedałem silnik , pewnemu forumowiczowi , ale osobiście moja firma go wyjmowała, zabezpieczyła przed różnymi czynnikami zewnętrznymi, i dawałem gwarancję swoją reputacją że jest TIP TOP :cool: W przeciwnym wypadku , wolałbym remontowac jak mówi kolega szczur75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Olleo, a jeżeli tego szczęścia zabraknie? Kupić drugi silnik można, jak się wie co to za sprzęt a nie w ciemno - a i tak nie masz gwarancji, że za jakiś czas nie zdechnie. Jeżeli nie nowy, to wolałbym remontować stary - przynajmniej wiadomo co się ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 jezeli mialbym kupowac drugi, uzywany silnik to wolalbym nowy shortblock + obrobka glowic /no chyba, ze pewniak od np Carfita/. IMO - naprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jak pod kniec 2006 kupowałem dawcę do swapa to silnik miał być suuuuper. Kupiony od kolegi. Shortblock wymianiany w 2000 r. - kupiony w serwisie w Berlinie (do Legacy - wiadomo jaki ). Jedynie stukał popychacz zaworwy. Po otwarciu silnika skończło się na ponad 8kpln. Plusem jest to, że dzisiaj zostawłem z tyłu seryjne GT '97 Ścigaliśmy się na prostej od zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Ja już własnie wymieniłem silnik na "idealny z przebiegiem 40k km".....dwa dni pochodził.....i padł..... Szkoda tylko kasy i nerwów..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 niezła lipa :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Ja swój remontowałem niedawno. Do tej pory liżę rany - ale warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Plusem jest to, że dzisiaj zostawłem z tyłu seryjne GT '97 Ścigaliśmy się na prostej od zera. to calkiem normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Plusem jest to, że dzisiaj zostawłem z tyłu seryjne GT '97 Ścigaliśmy się na prostej od zera. to calkiem normalne No ja to się trochu zdziwiłem... SI w super stanie, a mój paść....hmmmm :razz: Problemem była trakcja przy ruszaniu - zimówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi