Skocz do zawartości

Remont kapitalny silnika


RoniN_

Rekomendowane odpowiedzi

kto mi powie jaki jest koszt remontu kapitalnego silnika EJ20 w Polsce i czy ktos zna warsztat w okolicach Wrocławia

 

jak by nie bylo to tanio nie bedzie :wink: ale widze ze cos w koncu nie halo z silnikiem bo pamietam ze mowiles ze po zmianie oleju zaczel ci cos stukac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kto mi powie jaki jest koszt remontu kapitalnego silnika EJ20 w Polsce i czy ktos zna warsztat w okolicach Wrocławia

 

jak by nie bylo to tanio nie bedzie :wink: ale widze ze cos w koncu nie halo z silnikiem bo pamietam ze mowiles ze po zmianie oleju zaczel ci cos stukac ?

No dokladnie i niestety stukac nie przestalo i w sumie nic takiego sie nie dzieje ale jeszcze doszlo to:

WYCIEK

wiec jak mam kurcze wydawac po 300 funtow za takie pierdoly to wole w maju jak bede w PL zrobic remont za te powiedzmy 5000zł. Dlatego szukam, czy ktos moze podac mi namiary do tego człowieka, nr telefonu itp. Dziekuje za pomoc,

Szl....g mnie chyba trafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dojedzie, dojedzie ale ja chce zrobic remont mimo wszytko, nie jest zle z tym silnikiem, wiec jest spokojnie na chodzie, chodzi tylko o to ze tu w UK ceny sa debilne, wiec przy okazji bycia w polsce chce to zrobic i miec autko na nastepne dobrych pare lat. Moze to jest wywalanie kasy w bloto ale pracujac tutaj nie odczuje tego tak bardzo, a skoro jest okazja to czemu nie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam!

 

Sorry za odświezanie tematu ale...

 

Okazuje sie ze nie obędzie się bez remontu silnika więc...

 

1. Gdzie to zrobic najlepiej w małopolsce?

2. Ile to będzie kosztować? (Lekko stuka panewka na wysokich obrotach) - chociaż orientacyjnie, tutaj padła kwota 6000zł...troche mnie to przeraża...

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy jak sie rozbierze motor i co wyjdzie, co z wałem, itd. mając motor na wierzchu można parę prac dodatkowych wykonac , ale o tym nie wolno tu mówić , ale niestety jak myślisz ze zamkinesz sie kwocie 3k, to jedź do Pana Ziutka, niech sie uczy na Twoim silniku :twisted: Po za tym Pan Ziutek , powie Ci na dzień dobry 3K , bo to stary fachura i robił wiele silników, żeby Cie zachęcić , a potem sie okazuje że jeszcze to , a to trzeba itd, i uzbiera sie sumka duzo większa .

Choć jak mam być szczery nawet jak by kupił nowy wał i panewki , uszczelki itd to powinno wyjść mniej niż 6K, chodź z drugiej strony bardziej pesymistycznie moze sie okazać ze wyjdzie wiecej :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardziej sie oplaca kupic drugi silnik? Ja wiem, ze mozna sie naciac, ale jaki to bylby koszt przy zalozeniu, ze ma sie nieco szczescia i jak sie to ma do nowki pewex nie smiganej?

 

Z jedengo punktu tak, bo masz drugi silnik z częściami na zapas :twisted: ,

Chyba że kupisz silnik nie wiem , od kolegi forumowicza, z pewnych żródeł itd,. Ja np. sprzedałem silnik , pewnemu forumowiczowi , ale osobiście moja firma go wyjmowała, zabezpieczyła przed różnymi czynnikami zewnętrznymi, i dawałem gwarancję swoją reputacją że jest TIP TOP :cool:

W przeciwnym wypadku , wolałbym remontowac jak mówi kolega szczur75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo, a jeżeli tego szczęścia zabraknie? Kupić drugi silnik można, jak się wie co to za sprzęt a nie w ciemno - a i tak nie masz gwarancji, że za jakiś czas nie zdechnie. Jeżeli nie nowy, to wolałbym remontować stary - przynajmniej wiadomo co się ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pod kniec 2006 kupowałem dawcę do swapa to silnik miał być suuuuper.

Kupiony od kolegi.

Shortblock wymianiany w 2000 r. - kupiony w serwisie w Berlinie (do Legacy - wiadomo jaki :mrgreen: ).

Jedynie stukał popychacz zaworwy.

Po otwarciu silnika skończło się na ponad 8kpln.

 

Plusem jest to, że dzisiaj zostawłem z tyłu seryjne GT '97 :mrgreen: Ścigaliśmy się na prostej od zera. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plusem jest to, że dzisiaj zostawłem z tyłu seryjne GT '97 :mrgreen: Ścigaliśmy się na prostej od zera. :mrgreen:

 

to calkiem normalne :)

 

No ja to się trochu zdziwiłem...

SI w super stanie, a mój paść....hmmmm :razz:

Problemem była trakcja przy ruszaniu - zimówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...