Skocz do zawartości

WRX MY 2017 ...nieco z przypadku


Kambol

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, anakinsky napisał:

To mnie powstrzymuje z przesiadki z Levorga. WRX z CVT byłby optymalnym rozwiązaniem. A najlepiej Levorg z 2.0 DIT turbo. 

 

dzis nieco z przypadku (nawiazujac do tytulu tego watku :P ) pojezdzilem troszke takim WRX'em i sprzeglo bardzo fajne, skrzynia MT tez (choc oczywiscie w korkach CVT nic nie przebije)

 

subaru-impreza-wrx-2-0-l-sedanas-2015-benzinas (1).jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automat mam w familio-wozie na którego WRX nawet z CVT średnio się nadaje. Do WRX wsiadam nie dla komfortu tylko dla frajdy i lepszej integracji z prowadzonym pojazdem...a tylko manual mi to zapewnia. 

Manual, klasyczny hamulec ręczny i AWD to były moje główne kryteria wyboru. Na rynku, w tym przedziale cenowym nie ma zbyt wielu alternatyw. 

 

@kamilgt - Ładne zaciski hamulcowe. Seryjne/modyfikowane/malowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, anakinsky napisał:

WRX z CVT byłby optymalnym rozwiązaniem.

Przecież jest WRX z CVT - tylko sprowadzić i jeździć. ;)

Albo zrób przekładkę 2,0 DIT do Levorga.

 

23 godziny temu, MDsuperstar napisał:

Ściągaj S4

Jakie S4?

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście! Wczoraj za późno to przeczytałem i ciężko zgrzeszyłem, bo jedyne S4 o jakim pomyślałem, to audi ...i bardzo zbulwersowała mnie ta propozycja. :twisted:

Muszę chyba sobie zadać pokutę.

 

A taki WRX S4 rzeczywiście by mnie urządzał, ale chyba niestety będzie tylko na rynku japońskim. :(
 

Edytowane przez Kambol
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Kambol napisał:

Jakie S4?

WRX S4

 

Masz już WRX, więc jakby jakiś super hiper mega przypadkiem dało się ściągnąć dawcę S4, to może przeszczep nie byłby już taki trudny...
Podejrzewam, że koszty takiej operacji będą absurdalne :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik podobno jest ten sam co w naszych WRXach (FA20DIT) tylko inaczej zestrojony bo w Japonii nie podlega tak restrykcyjnym emisjom spalin (brak TGV itp.). Co do układu przeniesienia napędu i dostępności odpowiednika w EU to się nie wypowiem..

Zamontowałem ledy. Jeszcze muszę podjechać na regulację snopa światła, ale już wygląda obiecująco.

Zdjęcie #1 - Halogen OEM Subaru WRX USDM, oznaczenia VB oraz 84001VA....

Zdjęcie #2 - Led OEM Subaru Levorg EU, oznaczenia VD oraz 84002VA.... 

halogen.jpg

Led.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maverick napisał:

Zamontowałem ledy.

:blink: Jeśli te zdjęcia  były robione jedno po drugim (nie ma różnicy np. w wilgotności podłoża) i parametry ekspozycji oraz balans bieli są te same, to różnica jest delikatnie mówiąc ...powalająca. Widzę, że LED mają bardzo wyraźną linię światło-cień.

Będziesz coś robił z poziomowaniem i spryskiwaczami?

 

P.S. Widzę po profilu, że mamy prawie identyczny "park maszynowy". :)

 

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2019 o 00:30, Kambol napisał:
W dniu 1.03.2019 o 13:46, anakinsky napisał:

WRX z CVT byłby optymalnym rozwiązaniem.

Przecież jest WRX z CVT - tylko sprowadzić i jeździć. ;)

Albo zrób przekładkę 2,0 DIT do Levorga.

Przekładka nie wchodzi w grę (homologacja). Szukam WRX'a z CVT. Nie jest to prosty temat, żeby znaleźć coś, co nie będzie zlepkiem 4 rozbitków i przystanku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, anakinsky napisał:

Przekładka nie wchodzi w grę (homologacja). Szukam WRX'a z CVT. Nie jest to prosty temat, żeby znaleźć coś, co nie będzie zlepkiem 4 rozbitków i przystanku.

 

to moglaby byc kolorystyczna kontynuacja obecnego Levorga ;):P

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-wrx-automat-nawigacja-polska-1-rok-gwarancji-serwis-ID6Bwq4E.html#e06e21472b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kambol napisał:

:blink: Jeśli te zdjęcia  były robione jedno po drugim ...

 

Nie, niestety były robiony w różnych dniach także podane przez Ciebie parametry mogą powodować pewne przekłamanie. Tak czy inaczej w mojej subiektywnej ocenie jestem bardzo zadowolony z efektu.

Auto poziomowania i spryskiwaczy na razie nie planowałem, ale czas pokaże. Nie wiem ile lumenów generują te lampy, ale w Levorgu chyba też nie ma spryskiwaczy, więc zakładam, że poniżej 2000lm. Lampy zabezpieczone w zaprzyjaźnionym detailingu - może nie będą się tak bardzo syfić.

 

Ps. Faktycznie, park maszynowy prawie ten sam. Z OBK będę się żegnał choć z przykrością bo to świetne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, eddie_gt4 napisał:

Zdecydowanie tak, ale to strasznie biedna wersja... W Levorgu mam praktycznie full opcję: keyless, ledy, składane lusterka, kamera cofania w ekranie multimedialnym - trochę ciężko się odzwyczaić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, anakinsky napisał:

Zdecydowanie tak, ale to strasznie biedna wersja... W Levorgu mam praktycznie full opcję: keyless, ledy, składane lusterka, kamera cofania w ekranie multimedialnym - trochę ciężko się odzwyczaić ;-)

 

WRX to auto z zalozenia surowe, ale ok, rozumiem Twoj punkt widzenia - skoro to ma byc auto z CVT, to czemu nie mialoby byc wyposazone na maxa? :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

WRX to auto z zalozenia surowe, ale ok, rozumiem Twoj punkt widzenia - skoro to ma byc auto z CVT, to czemu nie mialoby byc wyposazone na maxa? :)

 

 

...to po prostu kwestia przyzwyczajenia. Wersję Limited zakupiłbym bez większego wahania.

Nie byłem przekonany do CVT, aż pojeździłem po mieście i w trasie (manetki przy kierownicy dają radę). Teraz niechętnie przesiadłbym się na MT. 

Edytowane przez anakinsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, anakinsky napisał:

...to po prostu kwestia przyzwyczajenia. Wersję Limited zakupiłbym bez większego wahania.

Nie byłem przekonany do CVT, aż pojeździłem po mieście i w trasie (manetki przy kierownicy dają radę). Teraz niechętnie przesiadłbym się na MT. 

 

Subarowe CVT w polaczeniu z mocnym silnikiem jest naprawde OK, szczegolnie w miescie dziala bardzo plynnie

Juz nieraz pisalem: WRX z CVT to idealne daily, ale upolowac dobra sztuke to spore wezwanie, bo absolutna wiekszosc to jednak wersje z MT

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marzenie obecnie dla mnie to WRX z EyeSight'em. ES wychodzi tylko z CVT, ale raczej by mi to nie przeszkadzało ;) W Kanadzie można takiego nówkę sztukę dostać za niecałe 46 tysięcy ichniejszych dolarów, co przy obecnym kursie to jakieś 130 tysięcy złotych. Zazdraszczam Kanadyjczykom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, rosaskc napisał:

Marzenie obecnie dla mnie to WRX z EyeSight'em. ES wychodzi tylko z CVT, ale raczej by mi to nie przeszkadzało ;) W Kanadzie można takiego nówkę sztukę dostać za niecałe 46 tysięcy ichniejszych dolarów, co przy obecnym kursie to jakieś 130 tysięcy złotych. Zazdraszczam Kanadyjczykom...

 

Ciekawe czy modele z Kanady nie wymagają już "przeróbek" pod przepisy w UE?

No i ile do tych 130tys.pln trzeba doliczyć na cło, akcyzę czy co tam jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Maverick @kamilgt - są jakieś problemy przy zmianie lamp (zwłaszcza na te z Levorga), czy wszystko P&P? Nie świecą Wam jakieś kontrolki błędów po zmianie lamp?

@Maverick - kupiłeś używane lampy z rozbitego Levorga? Ile płaciłeś za komplet?

Jeśli możecie - wrzućcie jakieś zdjęcie, jak wyglądają zamontowane.

 

P.S. Levorg ma spryskiwacze.

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie (wersja premium) zamiana plug & play bez jakichkolwiek błędów. Byłem dzisiaj u diagnosty na regulacji swiatel i jest git. Nie mam spryskiwaczy ani samopoziomowania choć pewnie jest to do ogarnięcia.
Montaż banalny pomimo koniecznosci demontażu zderzaka.

PS. Mam jednego leda w nadwyżce tylko muszę naprawić dwa mocowania - jakbyś był zainteresowany to daj znać na priva.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, rosaskc napisał:

Marzenie obecnie dla mnie to WRX z EyeSight'em. ES wychodzi tylko z CVT, ale raczej by mi to nie przeszkadzało ;) W Kanadzie można takiego nówkę sztukę dostać za niecałe 46 tysięcy ichniejszych dolarów, co przy obecnym kursie to jakieś 130 tysięcy złotych. Zazdraszczam Kanadyjczykom...

Plus opłaty przy sprowadzeniu do PL. Inwestycja dla bardzo mocnych koneserów marki. 

3 godziny temu, kamilgt napisał:

Ja mam limited - oryginalnie miałem ledy, wymieniłem tylko na europejskie bo nie podobały mi się te pomarańczowe plastiki na bokach.

No i są symetryczne. 

Godzinę temu, Maverick napisał:

Byłem dzisiaj u diagnosty na regulacji swiatel i jest git. Nie mam spryskiwaczy ani samopoziomowania choć pewnie jest to do ogarnięcia.

I co diagnosta na to? Wbił pieczątkę?

Edytowane przez anakinsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...