Skocz do zawartości

dareckiislandia

Użytkownik
  • Postów

    387
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana dareckiislandia w dniu 15 Lutego 2015

Użytkownicy przyznają dareckiislandia punkty reputacji!

O dareckiislandia

  • Urodziny 30.11.1979

Profile Information

  • Skąd
    Suwałki/Iceland
  • Auto
    WRX 02

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dareckiislandia

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

11

Reputacja

  1. W Google znajdziesz schemat centralki. Podłączasz pod stare nie ingerując w siłowniki tylko trzeba odpowiednie kable znaleść nie które zamki dają sam imPuls z minusa max trzy kable trzeba podłączyć ale trzeba znaleść wiązkę co daje impuls do zamykania i otwierania. http://ken-gilbert.com/wrx/mans/7%20-%20WIRING.PDF
  2. To ma na myśli. Może i da radę ale połowicznie wszystkiego nie da rady zdjąć przynajmniej pierścieni łożysk.
  3. Ja juz z 5 lat czekam na info z Aso na temat tylnich wałków skrzyni biegów i ciagle czekam może kiedyś odpiszą.
  4. Jedna stronę zrobisz potem kolejna pójdzie szybciej. Pamiętnej by ta śrubę środkowa odkręcić na początku od ośki bo są oporne.
  5. Łożysko na tylne koła hahahaha i wsio jasne. Zawsze wyjdzie w praniu jak auto nie potrzebne to lepiej rozebrać potem zamawiać części.
  6. Dlatego jest te forum dla ludzi co umieją zmienić tylko zapasowe a chcieli by tez silnik.
  7. W moim mniemaniu zwrotnica to to koło które skręca a tylne nie skręcają ale ty pewnie z Aso to wiesz jak robić ludzi w butelkę w końcu musicie z czegoś żyć. I biednym ludziom wciskać kit. Dziś obejdzie sie bez pawianów wesołych świat. Więcej luzu mniej neta.
  8. Jak zwał sam se nie zrobi jednym słowem. Noe dość ze wyprasować to potem poerscien trzeba ściągać środkowy z piasty.
  9. Tak czy siak sporo pracy tylko dziwne ze 3 uszczelniacze zawsze są dwa i jeden pierścień zabezpieczający potem śruba kontrująca jak Piasta nie wyrobiona sama zmiana łożysk ma sens.
  10. ASO, nie ASO, uderz do Carfita Maja tylko tylny bo przedni to uszczelniacz papy oleju a nie wału.
  11. Może uchwyt piasty. Lepiej to wyjąc w całości bo bez prasy cieżko bedzie wymontować ja bym proponował wymienić same łożyska szpilki to inwidualnie sprawa żaden problem zmienić. A jesteś pewien ze łożyska huczą sprawdzałeś. Luzy są czy nie
  12. Tylne koła nie posiadają zwrotnicy. Chyba ci sie coś pomyliło. Wywalasz wszystko tarczo bębny i masz dostęp do łożyska.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...