Skocz do zawartości

Pablo_3City

Nowy
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pablo_3City

  • Urodziny 03.01.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    Forester MY2011 2.0i LPG - NA SPRZEDAŻ

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pablo_3City

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

10

Reputacja

  1. A tu mój „spadek po żonie” - Forczysław MY11 zagazowany przez Jako, którego przy okazji serdecznie pozdrawiam.
  2. Teraz wszystko jasne, bardzo dziekuje za wyjasnienie.
  3. Taka wlasnie odpowiedz otrzymalem w gdanski salonie - nikt nie jest zainteresowany wersja 1.6, wiec wchodzi w gre jedynie zamowienie do produkcji, tym samym czas oczekiwania j.w. Dla mnie jest to swiadomy wybor wlasnie ze wzgledu na reduktor, kwestie osiagow zalatwia nam posiadane juz auto. Jesli dobrze zrozumialem z informacji prasowych nowy model bedzie w Europie oferowany wylacznie w specyfikacji 2.0i + CVT, a wiec wersja 1.6i mimo, ze w japoni podobno dostepna, nie bedzie w EU oferowana. Stad moje pytanie: do kiedy produkowany bedzie obecny (stary) model, lub do kiedy najpozniej musze zlozyc zamowienie na obecny model 1.6, zeby fabryka zdarzyla wyprodukowac te wersje zanim produkcja sie zakonczy. Zakladajac jednak, ze wyprodukowanie zajmie 5 miesiecy, a produkcja obecnego modelu zakonczy sie z koncem roku, rozumiem ze nalezaloby zlozyc zamowienie mniej wiecej do czerwca? Prosze o potwierdzenie, czy moje rozumowanie jest poprawne. Przepraszam jesli wyrazilem sie niejasno. Pozdrawiam Dyrekcje Pawel
  4. Witam Rozwazam zakup XV z silnikiem 1.6i oraz przelozeniem Dual Range - chcialbym wiedziec do kiedy obecny model bedzie produkowany (ile mam czasu na podjecie decyzji)? Pozdrawiam Pawel
  5. A ja przypominam Dyrekcji ze 300KM i 380Nm to fabryczna specyfikacja Golfa R
  6. W kwotach, które są dla mnie do przełknięcia nie można mieć wszystkiego. Dlatego analizujac jak często wykorzystalismy powiększony prześwit OBK przez te półtora roku podjęliśmy decyzje o rezygnacji z prześwitu na rzecz właściwości jezdnych na "twardym". Dlatego właśnie miał być Levorg 2.0DIT, ale ze nie ma, to będzie Golf R Variant Lapiz Blue
  7. Witam Uwazam to forum za miejsce, w ktorym "spotykaja" sie pasjonaci motoryzacji i zwolennicy marki, dlatego kilka slow od pasjonata do pasjonatow. Marzenie o Subaru towarzyszylo mi od lat. W koncu nadszedl ten upragniony moment, gdy jego spelnienie stalo sie mozliwe. Niby najprosciej byloby isc droga uzywanego STI, ale mialo to byc przede wszystkim bezpieczne auto rodzinne. Na pierwszy ogien poszedl Forester XT, niestety w sumie 3 jazdy testowe w roznych odstepach czasu upewnily mnie, ze wysokie SUV to nie to. Koncepcja podniesionego kombi wydawala sie byc tym o co chodzi, wiec stanelo na OBK. Z braku opcji padlo na SBD. Nie oczekiwalem cudow od 2 litrowego diesela w tak duzym aucie, oczekiwalem ze osiagi beda "do zaakceptowania". Pol roku probowalem sie przyzwyczaic - z przykroscia stwierdzam, ze nie potrafie. Pierwszy rok od zakupu to nadzieja na 2.0DIT w nowym Outbacku, niestety dosc szybko rozwiana. Potem nowy model i pare miesiecy nadziei na Levorga, przeciez tak wygladajace auto mosi cos soba prezentowac, niestety - kolejne rozczarowanie. Moze jestem kiepskim pasjonatem, a moze przeciwnie, jako pasjonat oczekuje zbyt wiele - ale tlumaczenie, ze subaru to przede wszystkim naped, do mnie nie trafia. Dla mnie naped to rowniez silnik. Rozumiem polityke firmy, rozumiem ze dla Subaru inne rynki sa wazniejsze, a obostrzenia unijne sa jakie sa, ale czy mnie jako klienta gotowego zostawic kwote ok 150-170 tys to tak na prawde powinno interesowac? Ze smutkiem czytalem wypowiedzi, jak to nowe 2.5i w OBK zaskakuje osiagami i niskim spalaniem. Widac marnym jestem zwolennikiem marki, bo przez 1.5 roku nie umialem sobie tego wmowic, mimo ze bardzo sie staralem. Nie twierdze, ze kazdy potrzebuje 200KM+, ale przekonywanie wszystkich w okol ze osiagi nowego OBK sa dobre, jest dla mnie nie powazne. One sa do zaakceptowania i to w Dacii Duster za 70tys. a nie w samochodzie za takie pieniadze. Tyle wywodow o bezpieczenstwie Subaru, nowym Eye Sight, a ja sie pytam - co z bezpiecznym wyprzedzaniem? Ten manewr w Outbacku jest bezpieczny tylko wtedy, gdy sie go zaniecha. Oczywiscie idac dalej tym tropem, mozna zamknac Subaru w garazu, wtedy bedzie najbezpieczniejszym i najbardziej ekonomicznym autem na swiecie. Nie jest i nigdy nie bylo moim celem sprawianie komus przykrosci, wiem ze jest wielu bardzo zadowolonych z marki uzytkownikow. Twierdze i zawsze bede twierdzil, ze nie ma drugiego takiego kombi jak OBK, ktore tyle potrafi poza asfaltem. Niestety, dopoki tak niewiele bedzie prezentowal na asfalcie, ja jako pasjonat motoryzacji - mowie pass. Moje nowe auto pozostaje 4x4, co prawda jest "tylko" tak krytykowanym tu Haldexem V, ale uczac sie na bledach, tym razem nie mam watpliwosci, ze nie bede narzekal na osiagi. Pozdawiam wszystkich serdecznie P.S. Dla mniej wymagajacych w temacie osiagow - wypieszczony Outback Venetian Red MY13 do wziecia - info na PW.
  8. Spedzilem tydzien w Foresterze 2.0i manual - z sympati do ewentualnych posiadaczy napisze krotko - mam nadzieje, ze nigdy wiecej!!!
  9. Czegos tu nie rozumiem, przeciez nie ma przymusu, nie ma "rzadowego nakazu" kupowania Levorga! Pelna dowolnosc, jak komus nie pasuje, niech idzie gdzie indziej. Dla mnie zestawienie Levorg - Octavia przesadzone jest juz na poziomie nazwy Gdy kupowalem swoje OBK, katalogowo najblizszym konkurentem byl Superb 2.0TDI 4x4 DSG. I faktycznie katalogowo 8.9s do 100 Superba zamiast 9.7 OBK, bagaznik ponad 600, gdzie OBK 526, oba w koncu 4x4. Podkresle jeszcze raz - katalogowo! Jazda testowa jeden po drugim wykazala, ze realnie, w mojej ocenie Skoda nie jest konkurentem dla Outbacka - stad taki zakup a nie inny. A jako ciekawostke dodam, ze tu gdzie pracuje - w Afryce, Subaru budzi szacunek i slynie z aut nie do zabicia, a o Skodzie nikt nawet nie slyszal. Spytajcie o Skode kogos z Australi
  10. Zaryzykuje stwierdzenie, ze w przypadku OBK zastapienie 2.5i przed 1.6DIT to pytanie "kiedy", a nie "czy"? Osobiscie, gdyby 1.6DIT byl w ofercie, nawet nie spojrzalbym na SBD. Nie mowie, ze SBD jest zly, ale benzyna zawsze bedzie lepsza Nadal uwazam, ze ideal to OBK 2.0DIT, ale jak to mowia, wole OBK 1.6DIT w garsci niz OBK 2.0DIT na dachu
  11. i dlatego kupiles OBK w 2 litrowym dieselu... czuje sie podbudowany!
  12. Kupujac swojego OBK nie urwalem sie z choinki - wiedzialem, ze auta klasy SUVy sa nie dla mnie, a potrzebowalem wiekszego przeswitu - to mocno ograniczylo wybor. Nie jezdzimy duzo, wiec zamysl byl na silnik benzynowy+automat. Audi A4 Allroad 2.0TSI automat w promocji kosztowalo wtedy 180, ale przy moim ustawieniu fotela kierowcy jest autem 3osobowym, a mamy dwojke dzieci. A6 Allroad totalnie poza moim zasiegiem, Passat Alltrack B7 TSI DSG w oszczednej konfiguracji 165 tys, Opel Insignia Country Tourer 170 tys, nawet Skoda Octavia Scout skonfigurowana podobnie do OBK kosztowala prawie 150 tys. Na swoje OBK dostalem 15 tys rabatu z racji 15lecia Subaru Import Polska - a ze nie jestesmy z zona fanami tapicerki skorzanej wybralismy SBD Active z szyberdachem i Lineartronik - z metalikiem wyszlo 144 tys - biorac pod uwage wielkosc auta, komfort i jakosc napedu oferta Subaru byla dla mnie najbardziej konkurencyjna. Juz wtedy chcialem kupic benzyne, ale w modelu MY13 byla znaczaco drozsza od diesela z racji akcyzy.
  13. OBK SBD+CVT MY13 - jedyny klopot po 20 tys km - tak zawyzyl poprzeczke komfortu, ze planowana wymiana na FXT w celu poprawy osiagow nie doszla do skutku (z reszta bylo kilku kandydatow i kilka jazd testowych autami o powiekszonym przeswicie - zawsze z tym samym skutkiem - OBK dalej w garazu Poki co, nie znam drugiego auta z przeswitem 20cm, w takiej cenie ktore mogloby sie rownac komfortem. Modelowo tylko A6 Allroad, ale to minimum 2 Outbacki. Zobaczymy co pokaze Passat Alltrack B8.
  14. Przyznam, ze sam lekko zniesmaczony osiagami SBD+CVT prowadzilem usilne poszukiwania czegos "co jedzie". Oczywiscie jeden warunek absolutnie bezdyskusyjny - musi byc 4x4. Przy tej okazji trafilem na cos takiego - nie wiem, czy moge tu umiescic link, ale jest na tyle ciekawy, ze zaryzykuje - w razie co, prosze Adminow o usuniecie: http://forum.samnaprawiam.com/z-cyklu-co-ciekawego-nietypowego-robilem-vt7026.htm Moj OBK wlasnie "przeskoczyl" 20 tys km. Jezdzi na Motulu 0W-30 jak instrukcja przykazuje, bywal w lesie, ciagal na przyczepie motocykl na tor i nawet zarowki zadnej nie dotykalem, a co tu mowic o takiej degradacji zespolu napedowego. Dlatego nawet taki "petrol-head" jak ja wie, ze KaeMy to nie wszystko. Co mi po tych 325 koniach, jak wiszac na warsztatowym podnosniku sie ich nie wykorzysta
  15. Patrzac na parametry nowego silnika 1.6DIT nie sposob odniesc wrazenia, ze zgodnie z ogolnoswiatowa tendencja downsizingu zastepuje wolnossace 2.5 - moc zblizona, moment maksymalny zblizony, choc dostepny znacznie "nizej" i w szerszym zakresie. Mysle ze Outback z tym silnikiem nic by nie stracil w stosunku do obecnego 2.5i, zyskalby na elastycznosci (przebieg momentu) a w naszym kochanym nadwislanskim kraju na nizszej akcyzie. Rowniez owe nieszczesne limity emisji, ktore tak skutecznie trzymaja Outbacka 2.0DIT z dala od europy, w wypadku 1.6DIT bylby chyba do spelnienia. Zapraszam fanow tego wyjatkowego modelu do wymiany pogladow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...