Skocz do zawartości

house_1

Użytkownik
  • Postów

    1642
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana house_1 w dniu 19 Października 2017

Użytkownicy przyznają house_1 punkty reputacji!

3 obserwujących

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru, Subaru, jeszcze raz Subaru i....
    Chevrolet... i jeszcze Ford oraz Ford :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia house_1

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

448

Reputacja

  1. To nie SBD . Jak nie ma dziury w bloku (a nie ma), to raczej jest to kwota MOCNO zawyżona. 4bar to może być pęknięta półka między pierścieniami lub niedomknięty zawór (jakieś zanieczyszczenie itd).
  2. Ponadto różnica w generacji wiązek, to tak jakbyś do Tesli chciał wsadzić napęd parowy. Da się. Tylko po co?
  3. Sensu brak. Za dużo różnic. Nawet jakby był za darmo, to różnica w cenie nie wystarczy na fachowca, który "dopasuje" go do elektroniki.
  4. Miłość do Subaru i To właśnie Twoja miłość do Subaru osłabnie (bez urazy, to nie wycieczka osobista).
  5. house_1

    Legacy 3.0 H6 zakup

    Jak auto jest pod właściwą opieką i właściciel go nie dewastuje, to dużo, dużo więcej .
  6. W każdym japończyku jaki miałem okazję badać temat, to DEPO świeci w dowolny sposób oprócz właściwego. Lampa " na sztukę" aby była w aucie. Ale nie do użytku.
  7. Jest rozwiązanie, tylko że posiadacze aut 20-letnich - tzw "igiełek" nie przyjmują go do wiadomości. Pojazd, którego naprawa jest nieopłacalna ekonomicznie powinien zostać zezłomowany. Tylko potencjalne zabytki - unikalne, bądź w bardzo dobrej kompletacji i sensownej kondycji blacharsko-lakierniczej, czy też, należące kiedyś do znanych osób warto reanimować. Ich wartość po restauracji wzrośnie. Z całym szacunkiem dla użytkowników, ale widziałem "kilka" Forków S-turbo w życiu. I obecnie duża część tych samochodów jeździ tylko dla tego, że ich właściciele nie zdają sobie sprawy z katastrofalnego stanu nadwozia (a często i ogólnego stanu technicznego), albo to wypierają ze świadomości. I proszę (tak na wszelki wypadek) nie robić tu dyskusji, że gdyby ludzi było stać, to jeździliby nowymi samochodami. To fakt. Ale drugi fakt, to to, że nikt nie nakazuje mniej zamożnej osobie kupować za kilka tysięcy wóz, który potrafi (na tle innych prostszych pojazdów w tym segmencie cenowym) być super drogi w utrzymaniu. Po prostu część ludzi chce zrealizować "marzenie" o Subaru za parę złotych, kierując się sentymentem a nie twardymi realiami. I potem jest płacz, lament i zgrzytanie zębów. Podstawowa zasada - jeśli kupujesz pojazd za 1/20 ceny nowego, nie oczekuj cudów... eksploatuj dopóki jeździ a potem wyrzuć...
  8. Oczywiście, to fakt. Nie zmienia to faktu, że nowa rzeczywistość jest "nieco" słaba dla małych przedsiębiorców, a takimi jest większość warsztatów. Zresztą jak ostatnio słyszę wyceny różnych zabiegów budowlano-remontowych i porównuję z rokiem 2018 (i nie dalej wstecz), to wymiękam.... Mechanik, zwłaszcza specjalista od danej marki - się podejmie - kwestia wysokości rachunku... Wymieniacz się nie podejmie.
  9. Mamy nowy "polski" ład. Radzę uaktualnić oczekiwania. Uczciwy, solidny remont silnika z obróbką głowic, wymianą wału korbowego na nowy, tłoków, pierścieni, ze szlifem cylindrów, rozrządem itd itp nie sądzę żeby ktoś normalny podjął się dziś za mniej niż 15, a raczej trzeba się spodziewać 2 z przodu.... Takie czasy. Ci, co ogrzewają warsztaty "błękitnym paliwem" szybko zrewidują cenniki .... i niestety nie tylko oni....
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. house_1

    DMC przyczepy OBK 3.6

    Internety odpowiadają że OBK 3,6 MY2017 ma "towing capacity" 2700lbs, co daje z grubsza 1225kg. GVWR to DMC pojazdu GAWR: F/R to max dopuszczalny nacisk na oś P/T.
  12. Możesz poszukać słabo dostępnego tematu w używce - zacisku 1 tłoczkowego od Legacy 04-09 3,0 H6 - tarcza 290mm i pasuje bez adapterów do twojej zwrotnicy. Ale znaleźć raczej nie będzie łatwo (chyba że coś się pozmieniało, nie obserwuję rynku).
  13. house_1

    ECU z4

    Z4 - v max = 180km/h - to może być ważne!
  14. Miałem okazję tylko trochę pojeździć na geolandarach stanowiących wyposażenie fabryczne pojazdów Subaru i jakoś nie opadu szczęki nie powodowały. Za to po przeszło rocznej (i nie skończonej) przygodzie z BG Goodrich KO2 na Raptorze, to powiem tak. Jest to moim zdaniem zajebista opona. Bardzo dobra na śniegu, super na drogach o nawierzchni ziemnej (bez znaczenia stan nawierzchni oraz ilość wody, a to jak hamuje na szutrze powoduje że zbierasz szczękę z gleby ), nieźle spisuje się na asfalcie suchym (o dziwo na autostradzie przy prędkościach przepisowych+ też spoko). Słabo jest za to gdy jest ciepło, zaczął padać deszcz i asfalt stał się śliski od tego co na nim jest i miesza się z wodą). Jak popada dłużej oraz jak jest chłodno i mokro (jesień, zima, wiosna) jest spoko. Z opon "uniwersalnych" czyli letnio-zimowych jest na pewno najlepsza opona z tych które miałem okazję używać. I jedyna jaką mogę polecić jako oponę do wszystkiego. A generalnie jestem wrogiem opon uniwersalnych letnio zimowych itp itd. Tylko nie jest cicha. Ale jakaś wada musi być . A i jeszcze jedno: Jaki samochód wjeżdża 60km/h na krawężniki? Odpowiedź z internetu: służbowy . Jaki samochód wjeżdża na krawężniki 70km/h? Odpowiedź moja: Ranger Raptor - pod kątem 45st nie jest to żadne wyzwanie . KO2 rządzi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...