Skocz do zawartości

bzikus7

Użytkownik
  • Postów

    272
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana bzikus7 w dniu 17 Stycznia 2014

Użytkownicy przyznają bzikus7 punkty reputacji!

Profile Information

  • Auto
    Legacy IV MY06 Kombi 2.0 165KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bzikus7

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

13

Reputacja

  1. Wg mojej wiedzy druga sonda nie zmienia mieszanki. Wykres przynajmniej u mnie drugiej sondy był prosty nie oscylował tak jak pierwsza. Z tego co pamiętam. Nie mam już legacy. Jeżeli wykres oscyluje to znaczy że kat nie działa. Ale ręki mnie dam uciąć. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  2. W takim razie mój sposób też będzie tak samo działał dioda będzie mrugać po włączeniu zapłonu. Jeżeli to ci nie pasuje to nie pomogę.
  3. Podaj jej 12v na stałe a + po stacyjce niech rozlacza zasilanie i będzie jak piszesz.
  4. Jak chcesz protestować to mam sprężyny od IV właściwie to nawet dwa komplety. Jeden stare oryginał z tym że jedna pęknięta oddam za friko to sprawdzisz czy pasują. Ewentualnie roczne dorabiane sprężyny chyba z POSPRING oddam za kolorowy napój. Ewentualnie mogę je przymierzyć żebyś zobaczył czy pasują a zamówisz nowe.
  5. Cześć!

    Czytałem w jednym z tematów o konwersji sprzęgła dwumasowego na jednomas. Czy nie potrzebowałęś do tego wszystkiego koła zamachowego. Jeśli tak to od jakiego modelu tak samo jeśli pamiętasz z jakiego modelu pochodziła łapa? I najważniejsze jak wrażenia z jazdy po zmianie. Dzięki za odpowiedz.

     

  6. Sprawdź pasek czy ma tyle samo zębów co stary. U mnie wszystko się pokrywało z dwóch stron za każdym razem. Rozumiem że zawleczke z napinacza masz wyjęta? Jeżeli chodzi o ta śrubę to używam kluczy co jak mówicie pykaja ale nie miałem klucza co da się ustawić na 20 Nm a tyle tam chyba jest wg manuala. A bez tego mam tendencje do przyciągania i była mała niespodzianka. Ale szybka wizyta w aso i udało się zamontować nową śrubę.
  7. Ehhh to teraz się zacznie. A na poważnie gratulacje. Pamiętaj tylko skręcaj delikatnie zwłaszcza te śrubki na kluczyk 10 co trzymają wałki przy symeringu ja jedna śrubę ukreciłem i później było sporo zabawy. Tam wg manuala jest mały momenty dokrecania.
  8. A nie lepiej najpierw zamienić cewki miejscami, zerknąć na świece i ewentualnie sprawdzić kompresję. To proste czynności do których nie trzeba wyciągać silnika
  9. Taka podpowiedź to jak będziesz zmieniał w dyfrze to najpierw odkrec korek górny do wlania oleju a dopiero później spustowy. U mnie z tym górnym było spory problem.
  10. A jesteś pewien że jeżeli była mowa o regulacji zaworów to nie chodziło i silniku na benzynę. Nie wiem jak w dieslu ale większość pisze o regulacji zaworów w 2.0 165 KM benzyna a nie diesel.
  11. Z mojej strony EOT. To nie ma sensu lepiej dalej wszystkich odsyłać do serwisu nie ma jak pomoc na forum. Nie będę karmił trolla bo nie muszę i nie chce. Wracam do Google i może upiekę chleb jak znajdę jakiś przepis.
  12. Reguluje zaworu co 50 - 60 kkm jeżdżę na lpg. Sukces to znaczy że zawory maja odpowiednie luzy a silnik pracuje prawidłowo zresztą tak samo jak pracował przed regulacją. Może by wytrzymał 100 kkm ale nie będę ryzykować że podeprze mi zawory jak chcesz wierzyć w cudownych mechaników którzy dadzą gwarancję na 100 kkm twoja sprawa wątpię że tacy są zwłaszcza jeżeli jeździsz na lpg. Ja zamiast wydawać 1000 wolę wydać 200 i zarobić w moim odczuciu tak samo dobrze. Jeżeli Ty jeździsz autem na regulacje do czasu aż nie odpala lub coś się z nim dzieje życzę powodzenia. Subaru pomimo całej otoczki to nie technologia kosmiczna tylko auto działające na takiej samej zasadzie jak wszystkie inne. A to że jeszcze niektórzy chcą coś robić sami to powód do dumy a nie kpiny. Jedni wolą popsuć coś 2 razy a za 3 naprawić z sukcesem niż płacić 3 razy za naprawy bo często tak wygląda rzeczywistość. Niedługo będziemy mieli model z zachodu jeden umie wbijać gwoździe drogi wyciągać a żeby wymienić żarówkę będziemy wołać elektryka bo zrobi to lepiej i żarówka będzie świecić 100 zamiast 50 h.
  13. Koła odkręcić musisz bo inaczej nie zdejmiesz wałków bo pod kołami jest plastikowa osłona która trzeba zdemontować. O uszczelniaczu nie wspomnę. Jak masz trochę pojęcia i chęci to zrobisz ja jestem informatykiem a regulowałem już zaworu 3 razy z sukcesem.
  14. U mnie na krótkich odcinkach w mieście to od 14 do 17. Jak spadnie śnieg to i 20 raz się pokazało. Trasa 12 -14 chyba że jedzie żona to co 10 -12.
  15. Nie mam ale może w sklepie motoryzacyjnym dobierz coś większego niż trzeba i wtedy to dasz do toczenia nie będzie problemu z odpowiednią twardością
×
×
  • Dodaj nową pozycję...