-
Postów
285 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
nie powiem :-P
-
Auto
było legacy jest Levorg!
Ostatnie wizyty
1404 wyświetleń profilu
Osiągnięcia piotrr
..:: Bywalec :.. (3/13)
254
Reputacja
-
niestety nie mam na pierwszym ujęciu niżej - to ten na 2-3 planie? w zamian: barchetta, maserati, lancia
-
w nawiązaniu do wpisów o włoskiej motoryzacji - kilka fotek z wizyty w Museo Mille Miglia w Brescii (polecam):
-
japońskie auta też się niby nie psują ale jak juz się zdarzy..... Na razie, odpukać, nie miałem okazji i potrzeby szukać części zamiennych stąd moja pozytywna opinia. Z drugiej strony to zegarki stosunkowo tanie /jak na automaty/ więc pewnie czasem wymiana werku jest prostsza i szybsza niż szukanie części w razie poważnej awarii a bambino to moja ulubiona seria / może ostatnie mniej mi się podobają/ ale pierwsze 4 serie było ok
-
Odnosząc się do Orienta: Przez moje pudełko przewinęło się kilka Orientów. Złego słowa nie mogę powiedzieć. W mojej ocenie to ta sama półka co seiko i citizen. Czasem nawet ciut lepsze wykonanie bez irytujących wpadek jak u klasyków seiko typu żółw, czy skx /spasowanie indeksów z bezelem/. Miałem 3 orienty bambino,( jeden jeszcze mam), oraz big mako. Generalnie orienty polecam. Co do mechanizmów, problemów nie stwierdziłem, raczej są to mechanizmy odporne na serwisowe zaniedbania /przedłużenie okresu między przeglądami/, podobnie jak seiko czy miyota w tej cenie. Moduł nakręcający w moich egzemplarzach był chyba dwukierunkowy - lepiej nakręcał niż w seiko (pierwszy bambino i big mako były jeszcze ze starym werkiem bez stop sekundy, kolejne bambino już ze stop sekundą).
-
polskie ceny Toyoty bz4x od 206900 (comfort) do 244900 (executive) wersja Premiere Edition 268900
-
Nowość od Vratislavii Conceptum - Chronohistoria - model inspirowany chronometrem morskim 41mm, kwarc miyota, szafir z AR, tarcza biało-srebrna, wskazówki barwione termicznie:
-
cena od 1750 /burgund/ do 1860 /biało/srebrny i granatowy/