Skocz do zawartości

szamcio11

Użytkownik
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana szamcio11 w dniu 9 Maja 2012

Użytkownicy przyznają szamcio11 punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    kraków
  • Auto
    było Legacy MY06, Forester MY06, outback 2.5USspec, teraz pozostał outback sbd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szamcio11

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

4

Reputacja

  1. trochę to już przestaję ogarniać - prośba do Hak64 - o jakiej sytuacji, jakim momencie wyprzedzania, mógł myśleć ustawodawca, pisząc, że "przepisu o zachowaniu dystansu nie stosuje się podczas wyprzedzania" ?
  2. Ja złapałem cyjanopanem i od wewnętrznej strony podkleiłem cienką gumę na obie części. Minimalnie znać to na aucie - grubsza guma ale trzyma się już kilka lat
  3. dziękuję za odpowiedź tak, docelowo planuję na dole i na górze podobne temperatury, para nie powinna się mocno wykraplać. Czyli jak rozumiem, przerwa między deskami a wełną nie musi byc jakaś szczególnie duża membrana - ma to służyć w takim razie tylko jako przeszkoda dla pylenia wełny? gdzieś znalazłem informację, że można użyc zamiast papieru. Ale czy to dobra idea to nie wiem o podkładkach filcowych pamiętam, ale dziękuję za przypomnienie pzodr
  4. pytanie o podłogę drewnianą na stropie drewnianym w domu z bala: 1) - jeżeli planuję legary o wysokości 7 cm, to wełna powinna być cieńsza, 5 cm, czy może być 7cm, bez przerwy wentylacyjnej pod deskami? 2) - czy folia paroprzepuszczalna pod legarami i wełną ma tylko za zadanie ograniczyć, zapobiec pyleniu wełny na dół? 2) - czy jest potrzeba dawać taką folię od góry, na wełnę? szukałem w sieci, ale porady są bardzo różne w tej materii Z góry dziękuję za pomoc
  5. nie wiem jak w wersji legacy IV, ale w wersji legacyIII, outback II ponoć często zdarzało się, że rurka z odpływu spadała, wysuwała się z króćca szyberdachu. Ja poradziłem sobie odpinając podsufitkę z ryłu, od strony klapy, i może ciężko, ale dostałem się do króćców
  6. bez przesady z tą odwagą! Inna sprawa, że ja to robiłem w outbacku - boczny plastik na dole fotela (z przyciskami do regulacji) zachodzi na przód fotela, i tam ocierał o skórę fotela. Próby podkładania filcu nie sprawdzały się, więc lekko odgiąłem ten plastik i nożem skorygowałem kształt I teraz jest ok
  7. ja w tym temacie przy pomocy ostrego noża i ostrożności przy pracy skorygowałem kształt plastików - teraz nie dotykają do skóry i nic nie trzeszczy i nie trzeba wyciągać foteli ani demontować plastików
  8. szamcio11

    O bieganiu

    Może komuś się przyda fajna koszulka do biegania - z logo subaru
  9. szamcio11

    Sprawdzenie nr VIN

    dzięki wielkie
  10. szamcio11

    Sprawdzenie nr VIN

    Witam Poproszę o sprawdzenie JF1BPDLYF9G123365 Pozdrawiam
  11. po rozszyfrowaniu VINu wyszła data produkcji luty 2007. Więc wynika z tego, że to zmiana klapy pewnie. Ale we wnęce koła - jest butla bez uszkodzeń, nie ma śladów zmian blacharki progu. Więc może to tylko sama klapa ze światłami zmieniona?? \ale dzięki
  12. Witam Pytanie - outback 2007 rok, panel sterowania radiem i nawiewami, klimą - podświetlanie włącza się nie przy włączeniu świateł, tylko po załączeniu ogrzewania przedniej szyby (górna część okrągłego przycisku po prawej stronie na dole panelu). czy to normalny objaw czy raczej jakiś problem z elektryką, czyimś dłubaniem? Dotyczy to oglądanego przed zakupem egzemplarzem. Cała reszta elektryki działa poprawnie, włącznie ze składaniem lusterek. Przy okazji pytanie - czy były wersje outbacka bez szyberdachu? i czy tylne lampy z wersji przed liftem w roczniku 2007 mogły się zdarzyć? szamcio
  13. szamcio11

    Sprawdzenie nr VIN

    Witam Poszukiwania outbacka ciąg dalszy Prosiłbym o rozkodowanie VIN JF1BP9LKB7G080930 Przy okazji pytanie - czy mógł to być outback bez otwieranego dachu? szamcio
×
×
  • Dodaj nową pozycję...