Skocz do zawartości

namiot

Użytkownik
  • Postów

    526
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    było STI 2002
    teraz impreza GH 2.0r
    i GT 95 300km LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia namiot

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

23

Reputacja

  1. tak szczerze ogarnij te wężyki co kontrolują doładowanie turbo bo tam masz jakiś pełno łączek i jakiś filtr plastikowy wystarczy ze tam gdzieś jest nieszczelność i będzie problem
  2. sprawdź klapkę na turbo czy nie jest zacięta i otwarta cały czas i sprawdź zawór na intercoolerze czy nie jest zepsuty i otwarty
  3. a mam pytanko czy takie zaciski da się założyć do gc z tarcza 277,oczywiście zakładając tarcze 290
  4. Witam pytanie czy da się wyciągnąć listwę dookoła szyby tylnej w klapie w imprezie gf ? jak ona się trzyma i czy jest wklejona czy wpięta
  5. ta blaszka służy do tego zęby klapka odskakiwała po zwolnieniu zatrzasku, blokada klapki to taki dzyndzel który wchodzi w ta dziurkę zwalnia se go w kabinie dźwignia otwierania klapki wlewu
  6. namiot

    Zmiana upipe

    najważniejsze zęby był szczelny jak i kolektor wydechowy zmieniać nie ma sensu,jeżeli odczuwasz brak kopa a masz td05 sprawdź czy ci się west gat nie zaciął wiem co pisze bo mam gt 96 z silnikiem ej20gn i kość na 1,2 bara sprawdź połączenie dźwigni z klapka tam często rdzewieje i się zacina jak się zatnie nie wywali ci żaden czeka parę razy mi się to stało szczególnie jak auto stoi pozdrawiam
  7. namiot

    Gwizd turbiny gc8

    a przed wymiana intercolera nie gwizdało? jeżeli nie szukaj nieszczelności
  8. jeżeli ci się nie zacinają zaciski to dobrze sprawdź łożyska kół i sprawdź sobie tylne hamulce jeżeli będziesz miał ty pogięty lub zapieczony to będzie ci przód bił miałem tak w gt tył był zapieczony wymieniłem przód i dalej jakby bił okazało się ze tył jest zapieczony lub tarcza pogięta nie pamiętam wymieniłem tył i hamulce żyleta
  9. ja demontowałem listwy przed wymiana szyby zęby mi nie polamali szybiarze
  10. zęby wymienić listwę przednia musisz zdemontować boczne te listwy są na zaciskaczach które jak są czyste dosyć łatwo wychodzą z tylnią się nie bawiłem mam gf
  11. tylko ultra sr przewidziany do sti
  12. oryginalne pukają w okolicach 100 tys bierz ultr sr rewelacyjny amortyzator będziesz zadowolony bez porównania z seria
  13. dam ci rade jeżeli jesteś pewien swojego samochodu ze wszystko ok to odkręć czujnik spalania stukowego i przypnij trutka do węża od filtra oczywiście robisz to na własna odpowiedzialność ja tak jeżdżę 3 lata i z cofaniem zapłonu mam spokój, mapteka poznań tylko oni robią remap tego ecu ale podjedz osobiście zęby zrobili mapę pod twój samochód, a jeżeli ci dużo pali to kup nowa przepływke tylko orginał hitashi nie wystarczy ze sprawna musi być nowa i od razu poczujesz różnice w zamulaniu i spalaniu paliwa podpowiem w subaru przeplywka kosztuje 1200zł a orginał hitashi 680 przerabiałem to
  14. elm + program torque działa potwierdzam
  15. ok dzięki wszystko jasne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...