Skocz do zawartości

Grooby78

Użytkownik
  • Postów

    294
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grooby78

  • Urodziny 18.08.1978

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forester XT SH

Ostatnie wizyty

866 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grooby78

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

37

Reputacja

  1. Odnośnie AFR to może być jeszcze pierwsza sonda uszkodzona. Miałem takie STI tylko, że hatchback i właśnie też mi sonda padła. AFR był totalnie odjechany. Po wymianie wszystko było ponownie ok, a jechało super Gratuluję zakupu i baw się dobrze. Pewnie prędzej czy później i tak zrobisz mapę. Ja miałem 330 KM i 504Nm. Na mnie robiło wrażenie
  2. Nie jestem pewien bo do sedana montowałem, ale do kombi też na 99% podejdzie P&P.
  3. Jesli mówisz o tłumiku z STI Buga, Bloba czy Hawka do Buga WRX to podejdzie bez problemu.
  4. Możliwe jest także przytaknie nagrzewnicy. ja w STI GH tez tak miałem. przepłukałem nagrzewnicę i wyszło kilka takich glutków wraz z płynem. Kilka razy przepłukiwałem, zalałem nowym płynem i problem ustąpił całkowicie. Warto to sprawdzić i można zrobić samemu.
  5. Musiały być ok, gdyż je wymieniałem z tylu. Generalnie całe zawieszenie z tyłu było zrobione, gdyż auto któregoś dnia zaczęło skrzypieć jak stara kanapa.
  6. Za moich czasów wyglądał lepiej Żartuję oczywiście! Ładnie go dopieściliście. U mnie podróżowało nim dwoje małych dzieci w fotelikach i musiało coś się ubrudzić. Ale najważniejsze było to, że auto było w 100% sprawne i nie kombinowane. Cieszę się, że się dobrze sprawuje. Pozdrawiam Was serdecznie!
  7. Tak duże zużycie oleju może świadczyć o poważnych problemach z silnikiem. Niestety nikt bez dokładnej diagnozy nie poda przyczyny.
  8. Auto ma szyberdach? Jeśli tak to mogą być zatkane odpływy od niego. Idą w przednich i tylnych słupkach.
  9. Szkoda, że się nie udało. Bezpieczniki są ok?
  10. A spróbuj metody z Toyoty, przyłóż kluczyk do guzika Start-Stop i wciśnij go. powinien zareagować.
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Ale może mechanik nie zwrócił uwagi na smok olejowy. Jego pęknięcie jest typową usterką w tym silniku. lepiej go wymień zanim zatrzesz silnik. Jego koszt to mniej niż 200 zł.
  13. Po Twoich dość nieuprzejmych wypowiedziach to raczej zapomnij o pomocy. Jedź do ASO tam Ci za kilka stówek wyjaśnią ze przyciskiem przy kolanie.
  14. Prawdopodobnie jest to uszczelka pod głowicą. Może być tak, iż dmucha w kierunku układu chłodzenia i dlatego wzrasta Ci ciśnienie i wyrzuca płyn.
  15. W tym modelu nie można wyłączyć poduszki pasażera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...