Skocz do zawartości

Jaro_G

Użytkownik
  • Postów

    157
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Henryków Urocze
  • Auto
    Subaru Outback H6 '05 Czarna Torpeda
  • Zainteresowania
    Sex, Subaru and Rock & Roll

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jaro_G

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

3

Reputacja

  1. Jaro_G

    w stopy zimnoooo

    Ehhh, to w takim razie zostawię to już następnemu właścicielowi. Za kilkanaście dni "czarnuszek" idzie pod młotek. Pozdro Jaro
  2. Jaro_G

    w stopy zimnoooo

    Hm, nie jestem pewien czy zwarcie na diodzie nasłonecznienia może zablokować przełączanie kierunku nawiewów i do tego "terkotanie" przez kilka sekund przy włączaniu/wyłączaniu zapłonu. Coś mi się wydaje, że to problem mechaniczny. Pozdro Jaro
  3. Jaro_G

    w stopy zimnoooo

    Cześć, Wykonałem u siebie test jak opisał kolega KaiM i kod jaki się pojawił to "Auto 25" Czy ktoś wie może co on dokładnie oznacza? Generalnie to wiem, że coś jest nie tak ponieważ mam zablokowany nawiew w pozycji na twarz ale zanim zacznę się za to brać dobrze by było wiedzieć co mówi autodiagnostyka. Pozdrawiam
  4. Na moje oko i ucho takie zachowanie silnika/skrzyni 5EAT nie jest rzeczą normalną, u mnie (co prawda H6 3.0) przy kickdown'ie przy jeździe na 5-tce zrzuca na 2-kę i obroty za każdym razem płynnie rosną do okolic maksymalnych i następuje zmiana na wyższy bieg, bez żadnego nawet zawahania. Jest to już moja druga H6-tka i w poprzedniej było tak samo. Ja bym najpierw sprawdził komputerem czy aby na pewno nie ma problemu z oprogramowaniem silnika/ skrzyni i jeśli tutaj nic nie wyjdzie to potem skonsultował z dobrym specjalistą automatów. To jest klasyczna skrzynia hydro-kinetyczna więc dobry fachowiec nie powinien mieć problemów z diagnozą. Pozdro Jaro
  5. Wieczorem zabiorę się za to, dorwałem na sieci service manual i już wiem mniej więcej jak tam się dostać.
  6. Witajcie, Otóż przestało mi działać trzecie światło stop i muszę się tam dostać celem wymiany żarówki (pozostałe dwa główne działają), niestety instrukcja obsługi nie opisuje wymiany tej żarówki, "szukajka" także nie znajduje podobnych wątków więc muszę zapytać, jak się tam dostać, czy muszę zdemontować cały spoiler dachowy? Pozdrawiam Jaro
  7. Szanowni, tak sobie czytam i faktycznie bardzo łatwo doprowadzić do "zadymy" jednym niemądrym zapytaniem. Niektórzy poruszali tu kwestię, że Subaru to niezależna marka czy też inną nawiązującą do nowoczesnej technologii, którą inni producenci już wprowadzili i wypróbowali a Subaru dopiero zamierza. Musicie wziąć pod uwagę, że w obecnych czasach kierunek rozwoju najczęściej wyznaczają finansiści i potrzeby potencjalnego odbiorcy do którego firma stara się trafić. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że Subaru jako marka dosyć mocno powiązana finansowo z Toyota Motor Corporation nie będzie "szalała" w kierunkach na które nie dostała przyzwolenia a z drugiej strony czy rzeczona Toyota ma w swojej ofercie mocne silniki w autach dla Kowalskiego? Pozdrawiam i Życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt Jasro
  8. Jaro_G

    H6 poci się też tu ...

    Cześć, Odgrzeję kotleta, albowiem rozważam zamianę mojej H6 3.0 na 3.6 w niedługim czasie. Możesz kolego napisać co się okazało z tym wyciekiem? Pozdro Jaro
  9. Jaro_G

    Outback 3.6 - prowadzenie

    Cześć, Miałem podobny problem w poprzednim samochodzie Volvo S60, po jednym z serwisów tylnego zawieszenia po którym wymagana była geometria wracałem do serwisu dwukrotnie i dopiero na stacji diagnostycznej poprawnie ustawiono zawieszenie i problem zniknął. Efekt był podobny do tego opisywanego powyżej, po przejechaniu nierówności (hopa lub dołek) powodujący przysiad zawieszenia auto bujało tyłem w lewo i prawo.
  10. Witam Szanowne grono czekających na białe Wczoraj wstawiłem OBK'a do serwisu z podejrzeniem padającego łożyska koła, objawy oczywiste jak buczenie/wycie podczas jazdy. Po dogłębnej analizie mechaników okazało się, że łożyska zdrowe a hałasuje tylni mechanizm różnicowy. Teraz pytanie, czy padające łożysko w mech. różnicowym może buczeć mocniej (zmieniać modulację) podczas zakrętów? Otóż u mnie buczenie ewidentnie nasila się podczas prawych zakrętów, przy lewych nie. Czy tak może "huczeć" łożysko w dyfrze?
  11. Jaro_G

    Biale z nieba leci!

    Qrcze, te amerykany to majom dobrze, tyle śniegu w listopadzie :-) U nas w mazowieckim na dogodne warunki trza jeszcze poczekać, chociaż wczoraj na mokrym troszkię mnie poniosło i już myślałem, że krawężnik będzie grany, ale "czarnuch" dał radę się wydrapać...
  12. Mały updejt, podejrzewając dziennik podróży wbudowanej nawigacji (mapy Garmina) przy okazji wyłączyłem dźwięki ostrzeżeń tejże Navi. Jak na razie ding-donga nie było :-) Pozdro Jaro Hurra, namierzyłem skąd ten dźwięk! Otóż jest to sygnał komunikatu informującego o wschodzie lub zachodzie słońca i przełączeniu wbudowanej navi w tryb dzienny bądź nocny. Problem wydaje się być rozwiązany, można się go pozbyć wyłączając dźwięki ostrzeżeń navi. Pozdro Jaro
  13. Przebieg to 179 tys, odczyt wykonany na Topolowej...
  14. Błędy sprawdzone i wykasowane, był to kat. wyłapany przez "lambadę', jeśli będzie zbyt uciążliwy to zastosujemy tulejki dystansowe :-) Poprzednio pojawił się przy mocnym "bucie" więc zobaczymy jak będzie Pozdro Jaro
  15. No to raczej nie to, bo Subaru zakupione w sieci SIP w Subaru Point w Łodzi a w ogóle w mieście "gongało" by dosyć często :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...