Skocz do zawartości

MateuszK

Nowy
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MateuszK

  • Urodziny 25.01.1988

Profile Information

  • Skąd
    Ostrzeszów
  • Auto
    Forester 2.0 11MY

Osiągnięcia MateuszK

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. MateuszK

    LPG w Subaru

    Mało informacji o LPG w tym silniku - więcej idzie znaleźć o instalacji LPG w nowym XTku Jak FB20 znosi gaz? Naczytałem się sporo o gniazdach zaworowych, lubryfikatorach etc. i już mam mętlik w głowie (z tym, że o FB20 niewiele w sieci). Nie znalazłem informacji czy ten silnik ma twarde czy miękkie gniazda. Często trzeba sprawdzać/regulować luzy zaworowe? Czy trzeba używać specjalnego oleju? Teraz jeżdżę na 0W20. I jeżeli ktoś jest zorientowany.... ile pali w porównaniu do PB95? U mnie w realu średnio 10 litrów benzyny
  2. MateuszK

    LPG w Subaru

    Ponawiam pytanie - czy ktoś użytkuje Subaru z silnikiem FB20 z instalacją LPG?
  3. MateuszK

    LPG w Subaru

    bo ta instalacja ktora montuja w XT jest do aut z bezposrednim wtryskiem paliwa i musi byc dedykowana przez producenta. My w FB 20 bezposredniego wtrysku paliwa nie mamy a stary tradycyjny wielopunkt wiec w gre wchodzi tylko sekwencja Niejaki uzytkownik Jako z Warszawy podobno niezle ogarnia LPG w Subaru, warto z LPG udac sie do zakladow ktore juz takie auta robily. Przebieg mam taki sam jak ty 30k km co prawda w XV ale motor ten sam i problemow z silnikiem nie mam. Osobiscie do jazdy po Wroclawiu mam yarisa 1.0 ktory pali 6l/100 a XV uzywam na trasy. Pamietaj ze jezeli masz LPG to nie pownienes auta garazowac. Na szczęście nie garażuje :-) Zakłady, które robią Subaru idzie znaleźć, ale nie w mojej okolicy :-( Co też mnie przeraża, bo wiadomo, że trzeba zrobić przegląd instalacji, pewnie co jakiś czas regulację etc.... Czy ktoś z Was ma 'zagazowane' auto z FB20?
  4. MateuszK

    LPG w Subaru

    Witam, Chciałbym założyć LPG do Forestera 2.0 N/A, rocznik 2011, silnik FB20, ale po przeczytaniu 50 stron tego wątku mam mętlik w głowie. Wzmacniane gniazda, lubryfikatory, wtryskiwacze.. Napisalem do firmy EGP, która zakłada gaz nawet do wspomnianych tutaj forków XT. Polecili mi kompletny zestaw sekwencyjny BRC. Instalacji wtrysku cieklego, krórą brałem pod uwagę nie da sie podobno w tym silniku zainstalować. Czy ktoś użytkuje Forka z tym silnikiem i instalacją LPG? Czy to ma sens? Od przyszłego roku będę zmuszony robic > 20kkm rocznie. Planowalem zmiane auta na jakiegoś oszczędnego diesla, ale szkoda mi Forka - mam go od nowości, a przejechane ma tylko nieco ponad 30kkm :-) (przez 5 lat). Z drugiej strony mam mieszane uczucia do tego samochodu - jestem po lekturze wątku o zamulającym FB20 jednego z użytkowników i też mam wrażenie, że za każdym razem wsiadam do innego samochodu - raz jedzie jakby miał te 150KM innym razem jakby miał ich 70... Nic nie przerywa i nie szarpie, ale połączenie relacji - wciskanie pedału przyspieszenia kontra nabieranie prędkości jest często mocno nieadekwatne - zwłaszcza biorąc pod uwagę spalanie. Spalanie... Wg komputera 8,6 przy jeździe raczej poza miastem, w 'realu' bliskie 10l/100, a poruszam się raczej wg zasad eco drivingu i z optymalnymi prędkościami (wg wartości spalania chwilowego). Stąd pomysł na LPG. Drugi problem to ogarniety warsztat. EGP jest z Warszawy (odlegosc 300km). Może znacie kogoś, kto ogarnia Subaru i LPG w Kaliszu, Wrocławiu...? Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. FB20 montowano dopiero od 2011 roku. Pytający ma auto z 2008 ;-)
  8. Czytałem tu parę stron temu o ceramicznych HAWKach. Czy tarcze tego producenta też będą OK?
  9. Poszukuję troszkę lepszych hamulców niż OEM. Pacjent to Forester 2.0 11MY. Jakieś sugestie? Jazda normalna, bez szaleństw. Myślałem o tarczach EBC (podstawowych) + 'zielonych' klockach. Miałem niegdyś taki zestaw w trochę mocniejszej Alfie Romeo i raczej mile wspominam :-)
  10. Płyn chłodniczy? W salonie przy zakupie wciskali mi, że to jakaś substancja konserwująca, która zniknie po pewnym czasie... a do tego czasu będzie śmierdzieć :-)
  11. Otwórz maskę i zerknij czy masz taką zieloną maź na niektórych elementach silnika. Myślę, że masz. To właśnie to się wypala. U mnie trwało to... nie pamiętam, ale coś ~tysiąca kilometrów. Tego przypadku nie kojarzę Spalanie chwilowe chyba w każdym aucie "tak skacze" Niestety komputer (jakież to mocne słowo w wypadku tego co zainstalowali ) nie podaje zasięgu...
  12. Bardzo fajna stronka - dużo zdjęć nowego Forka (nietylko "photoshopowych") i inne ciekawe tematy - m.in. statystyki sprzedaży http://subarublog.wordpress.com/
  13. Kilka serwisów podaje, że 2.0DIT ma mieć 250KM, nie 280.
  14. Wydaje mi się, że "głupio" wygląda w kolorze białym. W ciemniejszym powinno być lepiej - i obym miał rację :roll:
  15. http://carscoop.blogspot.com/2012/10/sp ... h-20l.html Kolejna porcja. Fotka nr 7 psuje wrażenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...