Skocz do zawartości

Flipper

Admin Założyciel
  • Postów

    2778
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Flipper w dniu 17 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają Flipper punkty reputacji!

O Flipper

  • Urodziny 30.04.1977

Contact Methods

  • Website URL
    https://zbigniewkarcz.pl

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Kiedyś SVX LSi, teraz Bulgacy rodzinne kombi :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Flipper

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

393

Reputacja

  1. Flipper

    Legacy - szybkie pytania

    Czysta prowokacja Nie odpowiem Są tutaj tacy, co wezmą od ciebie kolektor + kat i w zamian dostaniesz kolektor UEL, więc wiesz... pytanie, na które musisz sobie sam odpowiedzieć: jak bardzo chcesz mieć bulgota? Ja bardzo chciałem, ale jak ktoś jest zdrowszy niż ja to może nie chcieć
  2. Flipper

    Legacy - szybkie pytania

    Wyleci jeden - faktyczny kat co nie oznacza, że nie można zaradzić efektom (emisja). Mam zamontowany teraz kat. Euro5 i takie też widzieliśmy wyniki na testach zauważyłem jedynie subtelne (wyczuwalne dla kogoś kto 10 lat jeździ tym samym samochodem ) wyciszenie. @Danko - w kwestii komfortu -z mojej perspektywy nie pozbawiło mnie to komfortu - co więcej - to była świadoma decyzja podyktowana właśnie poprawą mojego (subiektywnego) komfortu podróżowania... bulgotem... tak z czysto samolubnych pobudek
  3. Flipper

    Legacy - szybkie pytania

    Obawiam się, że to zawsze jest eksperyment w mniejszym lub większym stopniu. Więcej jednak nie dmucha niż wcześniej więc różnicy w głośności nie powinno być. Ja nie zauważyłem przynajmniej, chociaż to doznanie mocno subiektywne. Zmienia się natomiast z prędkością obrotową ton / rezonans i to może powoduje ten efekt. Przy niskich prędkościach obrotowych gra dużo większą rolę obciążenie silnika - im większe tym bulgotanie mocniej odczuwalne. Wszystko jednak mocno będzie zależeć od końcowych... PS: DOHC, znaczy masz kata w kolektorze... wiesz, że poleci? Podobnie jak Euro4?
  4. Uszczelki - zawsze (poza tym, że pady się brudzą to też odczyścić uszczelki po paście... ) Jeżeli się dobrze przyglądniesz zdjęciom - są oklejone na dwa sposoby... bo nie mogłem się powstrzymać i poświęciłem kilka padów nano na lekkie wypolerowanie listew. Wyglądają dużo lepiej teraz Jeżeli chodzi o środki... klasyka: Sonax Ultra Cut i Perfect finish. Pady Rupes (żółte: mikrofibra i gabki). Jako, że prace "unplagged" (znaczy bez prądu) to wszystko na aku, więc maszyny ShineMate seria 351 (3 i 5 cali) i Tonyin Nano (1 i 2 cale). Do tego kilka innych fajnych zabawek np. Lake Country Pad Washer System 4000, bez którego bym już nie chciał nic robić polerki Dobre pytanie... szczególnie patrząc na podkładkę pod tablice to można jednak nadrobić - PW
  5. Po weekendowych pracach i poniedziałkowych opadach przyszedł czas na myciu
  6. Glaco docelowo zdecydowanie - wygrywają wiele konkursów od lat. Wcześniej jeszcze spróbuję Meguiars, bo już od jakiegoś czasu czeka na półce na swoją kolej. Trzeba dać mu szansę Proces aplikacji to już jednak wisienka.... a pracy wcześniej będzie dużo
  7. Konkretnie to przygotowanie (mycie, dekontaminacja, glinkowanie itp.) i polerowanie (cut + finish) lakieru i części elementów z gładkich tworzyw sztucznych (np. słupków, listew itp.). Woskowałem tylko tylne boczne szyby (te na zdjęciu właśnie ). Przednia była polerowania lekko, ale na nią będzie kolejny epizod (filc + pasta do szyb + polerka) bo na to dużo czasu potrzeba, a resztę też delikatnie trzeba przepolerować.
  8. Przebiegły mi przez głowę takie pomysły Ten zielony dobrze się komponuje z szarym
  9. Dzisiaj skończyłem weekendową, 2-stopniową korektę lakieru. Nie było to gonienie perfekcji - Bulgacy to daily, więc głębokie rysy zostaną. Jest jednak świeżej... dużo świeżej - przynajmniej w garażu co słońce powie - zobaczymy jutro Na koniec (i też dla relaksu ) poleciał wosk. Wiele godzin samej radości
  10. Flipper

    10 lat z Bulgacy

    Jeżeli komuś sprawia radość sam proces dłubania - nie trzeba bić rekordów prędkości Obaw nie mam - ważne tylko, aby nie rozbierać i składać go za wiele razy - potem mniej do siebie pasuje i zaczynają się hałasy w samochodzie (czego awersyjnie nie trawię ). Wnętrze będzie rozebrane raz, a potem wygłuszone i złożone. Dlatego chcę wszystko zrobić po kolei Pojawiło się jednak światełko w tunelu (tj. możliwy termin na rozpoczęcie), więc trzymajcie kciuki!
  11. Flipper

    10 lat z Bulgacy

    Tak. Od Bercika zacząłem bo to jedno z najlepszych miejsc i z sercem do Subaru. Tyle, że standard, jaki oferuje jest dla mnie za wysoki. Dobry dla kolekcjonerskich samochodów, ale Bulgacy to daily i takiego poziomu nie potrzebuję... chociaż powiedziałem sobie, że jeżeli zrobię z motorem i dalej nie znajdę miejsca to pewnie mu oddam Śmiesznie będzie to wyglądać przy wycenie eurotaxu ale nikt nie powiedział, że to racjonalne musi być co robimy
  12. Flipper

    10 lat z Bulgacy

    Ma dużo dobrych opinii. Rozmawiałem już z Kamilem z DrimCar i ma moje podejście do tematu. Cenowo ok, problem w tym, że pierwsze terminy to 2025 r. i nie demontuje zawieszania z przodu więc i pasa nie przespawa. Samochód ma przyjechać ze zdemontowanym wnętrzem (tylko fotel kierowcy) co rozumiem i byłoby ok, bo po konserwacji i tak planowałem wszystko rozebrać do instalacji audio, wygłuszenia ito., ale nie mam gdzie betów złożyć na ten czas. Samochód robi w tej wersji w 10 dni + ew. naprawy blacharskie. To wszystko powoduje, że to alternatywa tylko, więc szukam dalej. Daleko? Trochę ponad 100 km autostradą... luzik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...