Skocz do zawartości

Brodacz

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza GT MY99

Ostatnie wizyty

382 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Brodacz

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. może ktoś udzielić odpowiedzi, w szczgólności na pytanie: "Czy to normalne, że tylne nadkola dają więcej miejsca na oponę w szerz od przednich?"
  2. hmmm respect dajesz cenne uwagi. Może ktoś jeszcze napisze opinię? Na razie wygląda na to, że oponki 225 RE070, gdy do mnie dotrą, to tylko pogłaskam i zwrócę do sklepu. Co dalej - nie wiem, Seria to 2015/55/R16, nie 50. W tej sytuacji i tak średnicę koła mam mniejszą o 6,6mm. Odległość krawędzi błotnika od miejsca, w którym tarł oponę to ok 5cm, jak w załączonym obrazku. z dalego wygląda to imho normalnie, czyli albo opona za szeroka, albo zawieszenie za miękkie, Ciekawi mnie to, że raczej nikt nie miał problemu z tarciem w aż tak dużej skali. szerokość rantu to ok. 5mm, może i rolowanie coś by dało? Sprawdziłem organoleptycznie wysokość R070, gdybym je założył, to odległośc zmniejszyłaby się z 5 do ok. 1,5-2cm, bo nie dość, że opona wyższa o 10 mm, to jeszcze szerza i punkt styku z blachą byłby wyżej, blizej właściwego bieżnika. Czy ktokolwiek podnosił GTka? Czy stosowanie podkładek nie kłóci się z ideą stabilności w zakrętach? Czy to normalne, że tylne nadkola dają więcej miejsca na oponę w szerz od przednich?
  3. Rant, tj. osłona plastikowa nadkola na krawędzi jest faktycznie przetarta zarówno nad lewym jak i prawym kołem. Nie mam pojecia czy wcześniej już tak było. Niemniej jednak prawy przód w jest w takim stanie, że lakier zszedł i krawędź jak ostrze noża się świeci, nie jest zardzewiała. Respect dzięki za wskazówkę, to chyba potwierdza moją obawę. ET48, Szerokość felgi 7 cali. Zauważyłem przy okazji, że tylne koła ładnie chowają się w nadkolach, ale przód jest na styku. Co ja biedny teraz mogę zrobić? Nie nadużywać przyczepności, czy pogodzić się z niszczeniem opon przy każdej pojeżdzawkowej okazji? Czy ktoś z Was mierzył się z taki problemem? Może utwardzić zawieszenie poprzez wymianę czegos tam, nie wiem czego? Wolałbym pozostać przy standardowych nastawach. Jeżdzę tym na codzień i tylko ok. raz na 1-2 mies. chcę kontynuować zabawę amatorską. Co byście zrobili na moim miejscu?
  4. Hej! Mam do Was, bardziej doświadczonych, pytanie czy to jest nauralne zurzycie opony, jak na załączonym obrazku? Trochę nie chce mi się wierzyć, ponieważ u kolegów opony robiły się coraz bardziej gładkie, jak pupa noworodka, a umnie stopniowo pojawiały się podłużne pęknięcia ok. 1 cm, aż się w końcu się połączyły w taki wianuszek. Opona popularna, bo Bridgestone RE002 215/45/R17, prawie nowa, ok. 1 rok zwykłej eksploatacji. Zajechałem ją na pojeżdzawce po ok. 40-50 km jadąc za kazdym razem 2 okrążenia po 3 km. Właściwie zajechałem dwie, bo w pewnym momencie zdecydowaliśmy się zamienić przednie koła miejscami. Obrywał prawy przód. Mam przypuszczenie, że opona ocierała się w lewym szybkim łuku o nadkole i taki jest skutek. Pojazd to Impreza GT na seryjnym zawieszeniu. Czy to możliwe, aby aż tak zawieszenie się poddawało? Było sucho i asfalt i wiadomo, jazda na granicy uślizgu. Czy komuś z Was podobnie opona uległa degradacji i poznał bezpośrednią przyczynę? Będę wdzięczny za podpowiedź, bo muszę kupić nowy zestaw i mam chrapkę na nieco szersze RE 070. Jeśli to jest skutek ocierania, to zakup 225 będzie chyba błedem? Jak uważacie? Pozdrawiam BK
  5. Witam, odgrzewam wątek, ponieważ jestem w potrzebie: Impreza GT MY 99. sedan, z tylną belką na wykończeniu. Gdyby ktoś widział, ktoś słyszał lub miał na zbyciu tylną belkę w dobrym stanie, to proszę o sygnał. Również utrzymałem informacje, że od generacji wyżej belka nie pasuje, może rozstaw otworów się pokrywa z wersją od GT, ale blacha jest szersza i jej montaz jeśli wogóle możliwy, to ponoć działa niekorzystnie na geometrię. Wersję od wolnossaka też przytuję, od kombi może też pasuje? Pozdrawiam
  6. Oki, no to zapisałem się. pojadę Seryjna Impreza na standardowych zimówkach, ale faktycznie bez spiny, pojadę, żeby zobaczyć jak to się odbywa, poczuć atmosferę. Mam nadzieję ,że będę miał okazję poznać część z Was
  7. Code dzięki za info, trochę się szczypię, bo nie wiem, czy obecność aż tak początkującego w Oleśnicy jest pożądana. Jak uważacie biorac pod uwage, że moje doświadczenie z pojeżdawek to zaledwie 1 trening w ostatnim dniu funkcjonowania Rakietowej?
  8. Hej! Czy jest możliwośc tam w Oleśnicy lub gdzies we Wrocławiu wypozyczenia kasku?
  9. Witajcie, na początek przedstawię się , bo pierwszy raz piszę i wogóle świeżak jestem w temacie: niebieskie (właściwie 74F ) Subaru Impreza GT na tablicach DWR. Wczoraj śmigałem sobie na parkingu na Zwycięskiej pod Partynicami i mogę powiedzieć, że na tle innych placów tu jest dobrze. Widać, że śnieg nie był odgaraniany po opadach, dzięki temu jest po czym się ślizgać, choć w neiktórych miejscach jest już mocno wyśligazne. W zeszłym tygodniu pod Auchan było fajnie, tam jest zawsze dużo miejsca, ale od wczoraj już jest więcej żywej kostki niż lodu, o śniegu mozna chyba pomarzyć. Pozdrawiam srebna Imprezę Kombi z niedzieli pod Julą. Szacun za brawurę. Dla mnie tam jest jeszcze za wąsko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...