hmmm
respect dajesz cenne uwagi.
Może ktoś jeszcze napisze opinię?
Na razie wygląda na to, że oponki 225 RE070, gdy do mnie dotrą, to tylko pogłaskam i zwrócę do sklepu.
Co dalej - nie wiem,
Seria to 2015/55/R16, nie 50. W tej sytuacji i tak średnicę koła mam mniejszą o 6,6mm.
Odległość krawędzi błotnika od miejsca, w którym tarł oponę to ok 5cm, jak w załączonym obrazku. z dalego wygląda to imho normalnie,
czyli albo opona za szeroka, albo zawieszenie za miękkie,
Ciekawi mnie to, że raczej nikt nie miał problemu z tarciem w aż tak dużej skali.
szerokość rantu to ok. 5mm, może i rolowanie coś by dało?
Sprawdziłem organoleptycznie wysokość R070, gdybym je założył, to odległośc zmniejszyłaby się z 5 do ok. 1,5-2cm, bo nie dość, że opona wyższa o 10 mm, to jeszcze szerza i punkt styku z blachą byłby wyżej, blizej właściwego bieżnika.
Czy ktokolwiek podnosił GTka? Czy stosowanie podkładek nie kłóci się z ideą stabilności w zakrętach?
Czy to normalne, że tylne nadkola dają więcej miejsca na oponę w szerz od przednich?