Skocz do zawartości

darek1223

Użytkownik
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Dobczyce
  • Auto
    LEGACY TURBO SDN 91

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darek1223

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Witam. Chciałem zapytać mądrych głów czy czasem ktoś zna kogoś kto jest w stanie naprawić cewkę od DCCD imprezy type R rok 98. Przestała działać poprawnie i nie spina dyfrów.
  2. seat cordoba combi i błotniki są praktycznie idealne tak robił mój kolega blacharz
  3. darek1223

    szutrówki do gt

    To ja zapytam inaczej jak zatem np bieżnikowane miekkie w miarę zimówki (z agresywną rzeźbą typu hakkapelita z Profila) spisywać będą się na szutrze /??? Pozdrawiam
  4. to ja zapytam inaczej jak zatem np bieżnikowane miekkie w miarę zimówki (z agresywną rzeźbą typu hakkapelita z Profila) spisywać będą się na szutrze /??? Pozdrawiam
  5. To komancz proszę Cię prześlij mi Twoje schematy o których wiesz że są prwidłowe do DCCD i będę wdzięczny
  6. Koledzy POMOCY. Nie mogę sobie poradzić z podłączeniem DCCD do LEGACY i w związku z posiadaniem wszystkich części z TYPE RA V3 rok 97 szukam schematu instalacji elektrycznej do tegoż samochodu. Posiadam także numer nadwozia ale nie wiem czy sie do tego przyda. Dokładnie chodzi o schemat podłączenia napędów bez niego nie ruszymy. Licznik nie eilektroniczny. Instalacja elektryczna DCCD jest odseparowana od reszty wiązki. Jeśli ktoś juz coś takiego robił to bardzo proszę o pomoc. Temat nagli bo warunki sie tworzą a auto w rozsypce... Wspomnę jeszcze, że schemat V5 i wyżej już mam ale to nie to samo. Pozdr Foto tabliczki z numerem VIN jak coś:
  7. dziękuję, bo pojawił się u mnie w wywiadzie inny głos więc chciałem się upewnić na 100% Pozdrawiam dziękuję, bo pojawił się u mnie w wywiadzie inny głos więc chciałem się upewnić na 100% Pozdrawiam
  8. Witam koledzy chciałbym się upewnić jak w temacie czy te BREMBO w 2.5 STI USA i 2.0 EU to to samo. Pozdrawiam
  9. Ograniczona lista startowa więc im szybciej się zgłosicie tym lepiej. Pozdrawiam PLAKACIK a co żeby było czym szpanować
  10. Impreza zostanie przeprowadzona na dwóch odcinkach specjalnych (każdy z nich po 1,5 km), przejeżdżanych trzykrotnie - razem 9 km ostrej jazdy!!! Pojedynek w samo południe rozegramy pośród malowniczych terenów Gminy Wiśniowa znanej z edycji Rajdu Krakowskiego, a więc atrakcji oraz adrenaliny nikomu nie zabraknie. Dwa odcinki drogowe przejeżdżane trzykrotnie wyłonią zwycięzców, na których czekać będą atrakcyjne nagrody. Biuro imprezy czekać będzie na Was już od 7:00 w budynku OSP Wiśniowa. Przybywajcie więc wszyscy pozytywnie motozakręceni, aby łyknąć pigułkę adrenaliny i delektować się zapachem spalin i palonej gumy. Formularz zgłoszeniowy karty i regulamin pod adresem: http://mmotosport.pl/
  11. Seksista, czy dziewczyny wyłączone z powodów regulaminowych? Przeoczenie ale już poprawione Jeśli chodzi o mapki to one będą dostępne tylko w dniu zawodów z racji obaw o nielegalne zapoznawanie się z trasą. O reszcie poinformuję w momencie ujawnienia sie regulaminu który już niebawem będzie z tego co wiem opublikowany. Tam też poznacie wszyscy koszty udziału i jak wyglądać będzie konkretnie organizacja imprezy. Pozdrawiam
  12. Po krótkiej przerwie technicznej powraca do kalendarza imprez samochodowych cykl eliminacji o Puchar Motosportu w sezonie 2013 w nowej odsłonie na nowych trasach, rozegramy go na odcinkach drogowych jako żywo odwzorowujących eliminacje rajdowe. Nowe twarze Klubu MOTOSPORT wprowadziły świeży powiew rajdowego zapału dzięki czemu każdy uczestnik naszych imprez będzie mógł dostąpić wystarczającej dawki adrenaliny. Już dziś zapraszamy na pierwszą rundę, która rozegrana zostanie na przepięknych i malowniczych terenach, na południu Myślenickiego powiatu, w rejonie Gminy Wiśniowa, na dwóch odcinkach drogowych stanowiących nie lada wyzwanie. Na nowe emocje i świeżą dawkę benzyny we krwi zapraszamy 31 sierpnia 2013 roku w sobotę, kiedy to rozegramy „pojedynek w samo południe”. ZAPRASZAMY wszystkich, dla których zapach benzyny jest przyciągającym zapachem perfum, uczestników nowych, jak również tych, którzy już startowali w naszych imprezach. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą doskonalić i uprawiać rzemiosło rajdowe na profesjonalnie przygotowanych trasach, z profesjonalną obsługą i elektronicznym pomiarem czasu. Niewątpliwą atrakcją będzie odrębna klasyfikacja dla SUBARU IMPREZ, LEGACY TURBO I MITSUBISHI EVO, czyli odwieczne pytanie, która strona mocy jest górą . Przekonajmy się sami. Serdecznie zapraszamy zatem do rywalizacji na odcinkach drogowych Szanownych Kolegów i Koleżanki z Forum Subaru. Impreza będzie maiła formę Rallysprintu. Więcje szczegółów na http://mmotosport.pl/
  13. Witam kolegów Chciałbym zasięgnąć opinii Szanownych Forumowiczów w sprawie podłączenia napędu z type R ub RA do Turbodziadka. Co muszę mieć do zestawu ze skrzynią i dyfrem. Co ze sterownikiem pokrętłem i wyświetlaczem czy wogóle da się zamontować gdzieś wyświetlacz spięcia czy konieczne jest zastąpienie czymś innym informującym o danym spięciu. Pozdrawiam Jeszcze jedno jakie elementy elektroniczne będą potrzebne żeby to wszystko działało jak należy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...