Skocz do zawartości

Mark 23

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester XT

Osiągnięcia Mark 23

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki Panowie za wyjaśnienia....faktycznie jeżeli to olej to no problem Pzdr
  2. wydaje mi się że płynu....jest to pomiar ze srodkowego wyświetlacza...obok % przyspieszenia / ciśnienia doładowania turbiny...jest wskazanie temp....
  3. Witam Wszystkich, Ponieważ ostatnio jest dość ciepło.....zacząłem się zastanawić na temp płynu w moim forku podczas jazdy..rózne warunki miasto/trasa... Kilka razy w trakcie jazdy w trasie wskaźnik pokazał 103 - 105 stopni ( temp na zewnątrz 31 sopni / prędkość ca 160km/h ) ..natomiast kontrolka przegrzania silnika nie pojawiła się ....pytanie czy w tym silniku to normalne....jake macie Wasz doświadczenia? Pzdr
  4. no comments m_dz.....Pewnie lepiej opowiadać tylko kawały.... Nie wiem jak Ty ale ja mam więcej szacunku do użytkowników/uczestników forum i doceniam ich fachowe opinie i jestem wdzięczny za wszystkie rady...
  5. Jako że to ja rozpocząłem ten wątek.....jeszcze raz chciałem Wszystkim podziękować za opinie...i tym którzy się nie przejmują zjawiskiem oraz tym których to wkurza bo wydali całkiem niezłą kasę na samochód....i oczekują lepszego poziomu kutury pracy tej jednostki -> topowej w Foresterze Jak wspominałem objawy nierównej pracy dotyczą: 1) silnika rozgrzanego -> to dla tych którzy mysla że nie czytałem instrukcji 2) z wyłączoną klimatyzacją -> to dla tych którzy myslą że jestem totalnym d....lem 3) raczej rocznika 2014 -> to dla tych którzy myślą że chcę zniszcyć opnię o wszystkich forkach Moją intencją jest znalezienie rozwiazania dzięki Waszej/użytkowników wiedzy lub też intelektualnie sprowokować dział techniczny Subaru do poszukiwań...abyśmy jako konsumenci i fani marki byli zadowoleni i podwyższali poziom... Pzdr
  6. Cześć Adam 12....czy to rocznik 2014 czy już 2015..skoro go masz od tygodnia?...dotychczas problem o którym mówiliśmy dotyczył roczników 2014 Do Alfik: Dzięki za info....we wpisach użytkowników z forum w USA wyraźnie chodzi o silnik 2.0 DIT ( model forester XT 2.0 turbo z 2014)...np patrz link poniżej.... www.subaruforester.org/vbulletin/f88/idle-problem-j-scott-217106/ pzdr
  7. Witam dział techniczny, Przede wszystkim dziękuję za reakcję....Generalnie temat nierównej pracy na biegu jałowym tego silnika/modelu 2.0 DIT / Forester 2014, jest znany również w USA....Po zalogowaniu na stronie tamtejszego forum subaru...można przeczytać opisy napraw ASO jak również oficjalne stanowisko Subaru łącznie z opisem usterki oraz jej metodą jej naprawy...service bulletin no TSB 11-130-13R Mam nadzieję, że w Polsce importer podjedzie do tematu równie profesjonalnie......bez komentarzy typu TTTM zwłaszcza że podczas jazd próbnych nie pamiętam aby taki objaw był zauważalny... Pzdr
  8. Cześć silv_x...zatem wydaje się że trochę już nas jest...Ciekawe dlaczego nie ma żadnej reakcji działu technicznego -> minął miesiąc od pierwszego wpisu??? Czy zawsze musi najpierw dojść do spięć zanim producent/importer potraktuje klienta z szacunkiem?... Jak na markę niszową w naszym kraju wydaje się że Subaru nie dba o reputację skoro ignoruje nasze wpisy na oficjalnej stronie forum... No cóż tak jak powiedziałem wcześniej ...zgłaszajmy do ASO/ zbierajmy materiały....w najgorszym razie reklamacja i wymiana samochodu -> szczęśliwie także w naszym kraju relacje klient / sprzedawca zaczynają się cywilizować. Pzdr...
  9. dzięki Jamesbondzio...rozumiem że też mówisz o samochodzie z 2014....ciekawę czy tylko my mamy taki problem czy też jeśteśmy bardziej wyczuleni niż pozostali właściciele forków?....jak na "super" wyważony silnik typu bokser...wibrację przenoszone na budę powinny być ostatnią z rzeczy której należałoby się spodziewać Odpowiedź "ten typ tak ma" przypomina mi reakcję mojego ASO w W-wie.... No cóż zobaczymy co będzie dalej.....dopóki jest gwarancja należy to zgłaszać i gromadzić materiał zatem zgodnie z umową wiszę Ci piwo Pzdr
  10. dzięki Profi....niestety u mnie ten objaw występuję już po rozgrzaniu silnika w zasadzie za każdym razem po zatrzymaniu - hamulec / lub praca na biegu jałowym -P...W związku z faktem że to już mój 5 ty samochód ( pierwszy Subaru ) i wcześniej nic takiego nie miałem...zacząłem się irytować być może to jakość paliwa...chociaż tankuję tylko na dwoch stacja BP / Shell.....cóż zaleję go 98-ką ..cały bak i będę obserwować w każdym razie jeżeli ktoś ma/ miał podobne objawy i zna odpowiedź ....to stawiam piwo
  11. Witam....dziękuję wszystkim za pomoc....zatem generalnie mam się nie przejmować ....chętnie jednak poznałbym również opinie działu technicznego... Pzdr Mark 23
  12. dzięki...kiedy byłem z tym przy 500km przebiegu ...sprawdzili pracę silnika....a potem oddali samochód i powiedzieli => jeździć ! za 4tys zrobię wymianę oleju i wtedy nie dam się spławić ...w końcu jest na gwarancji...
  13. witam....u mnie ten sam objaw w światłach tylnich po zwykłym myciu. Jeżeli będzie nas więcej to może ogłoszą akcje serwisową
  14. Witam, Po zakupie samochodu ( nowy od dilera, obecnie 1300km ) zauważyłem że dochodzi do drgań przenoszonych na kabinę w chwili kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach. Czy ten objaw może mieć związek z wadliwie pracującą skrzynią biegów -> automat? Byłbym wdzięczny za sugestię co z tym dalej robić. Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...