Skocz do zawartości

mly96

Użytkownik
  • Postów

    1550
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Będzina
  • Auto
    Evo9, STI, WRX, GT, A4, Focus :)

Ostatnie wizyty

3134 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mly96

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

505

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie kojarzę żeby w programie ktoś choćby ją porównywał do a grupy czy wrc, a to że niektórzy ludzie sobie coś dopowiedzą to inna sprawa, ale tak jest ze wszystkim.. Nie każdy się tym interesuje żeby wnikać w to.
  5. Zależy jaka. Impreza na pewno, szczególnie taka, bo ile ma kosztować ulep na skrzyni ze spec b i wiskozie z tyłu...
  6. To akurat było do przewidzenia od samego początku
  7. Był gość, który przerabiał magle na krótkie, kosztował 2500 przy zwrocie starego magla, ale potem jakoś zniknął.
  8. Już kilka lat temu kosztowały powyżej 4000.
  9. Na pewno nie, tylna belka i wahacze są całkiem inne. Outlander ma mocowany jeden górny wahacz do belki, evo ma mocowania w budzie.
  10. Pewnie tak, z drugiej strony, zamiast pokazywać kolejny remont silnika w tym programie mógłby wydać te pieniądze choćby na skrzynkę z dccd, którą forumowicz sprzedawał za 6k z tylnym zapłytkowanym dyfrem, co jest świetną ceną. Miałby szansę powiedzieć o czymś ciekawym, o czym pewnie wielu przed telewizorem nie wie, czyli aktywny centralny dyferencjał, kupić jakiś sterownik i pokazać działanie tego cudu techniki
  11. 13000 nowy shrotblock - czyli wał, tłoki, korby, blok, panewki, nie potrzebuje żadnych obróbek bo jest nowy, poskładany w fabryce. 1500 ARP 600 UPG 800 głowice do regeneracji ~2500 regeneracja głowic 1000 rozrząd 500 uszczelki pokryw itd 600 pompa oleju 300 miska 300 smok oleju SIlnik to silnik, a osprzęt i strojenie to co innego, nie wiem po co to mieszasz.
  12. Widzę, że totalnie nie kumasz. Rozwiązanie jakie podał @Maniek95 jest najtańsze i najlepsze, czyli nowy short i obrobione głowice, a czy ty się z tym wyrobisz w 20k czy nie to akurat nie ma tu żadnego znaczenia, bo rozmawiamy tu o programie, w którym Przemek sam by to złożył, jeśli Ty nie jesteś tego w stanie zrobić samodzielnie to nie miej pretensji do mnie
  13. Silnik i skrzynię z wolnossaka 2.0 próbowałem sprzedawać przez rok za jakieś śmieszne pieniądze, finalnie wylądowały na złomie bo tak były rozchwytywane, a tutaj 3k od strzała, magia tv
  14. https://gc8.pl/produkt/shortblock-impreza-sti-ej207-jdm-spec-c-2014-2019/ Dzwoń jutro i kupuj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...