Skocz do zawartości

Kambol

Użytkownik
  • Postów

    1989
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Kambol w dniu 26 Stycznia 2019

Użytkownicy przyznają Kambol punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Outback H6, MY 2007
    WRX, MY 2017

Ostatnie wizyty

3385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kambol

..:: Jego Forumowatość ::..

..:: Jego Forumowatość ::.. (7/13)

600

Reputacja

  1. Kambol

    Subaru Ascent

    W Outbacku 2015 jest pod siedzeniem pasażera, może też tam masz. (Trzeba odsunąć fotel w tył i na podłodze jest taka "klapka" z wykładziny).
  2. Kambol

    Pozdrawiamy sie :)

    Dziękuję i odpozdrawiam
  3. Kambol

    Wrx 2015+

    U mnie tak samo.
  4. Kambol

    Wrx 2015+

    Jakie konkretnie zestawy hamulców DBA montowaliście? (@subbiefan @sebachon?) W katalogach europejskich ciężko coś znaleźć, bo tylko do STI.
  5. Kambol

    Wrx 2015+

    Nie tajemnica - 315 KM / 365 Nm. Nie chciałem więcej, a właściwie, to nie chciałem wcale . Zależało mi na wygładzeniu krzywej reakcji przepustnicy, żeby nie palić sprzęgła przy ruszaniu i żeby było bezpiecznie (dla silnika), a że w garażu leżało kilka gratów ambitnie sprowadzonych kiedyś z US, to też wleciały do auta. Powyższy efekt wyszedł trochę "przy okazji" - ani tyle, ani więcej nie potrzebuję, ale jest fajnie
  6. Kambol

    Wrx 2015+

    Proszę bardzo - pan Daniel z TTC tuning z Krakowa. W moim przypadku było trochę "sprzętowych" zmian - dolot, jpipe, usunięcie TGV/EGR (poza dolotem zdobione w TTC). Strojenie przez AP COBB v3 (sprowadzone przez nich w lepszej cenie niż na ebay). Dostałem zrobione auto z kilkoma mapami do wyboru. W razie potrzeby, czy błędów miałem wysyłać logi do zrobienia poprawek (bo też mam daleko do Krakowa), ale nie było i nie ma, ani błędów, ani potrzeby. Pisałem już jednemu koledze na PW i tu powtórzę, że bez względu na decyzję, czy robić w TTC, czy nie - polecam kontakt z panem Danielem. Jest naprawdę ekspertem w temacie i z pewnością coś doradzi. Na moim WRX się "uczył" bo to był jego pierwszy, wiem ile się przygotowywał i czytał o wszystkich problemach na amerykańskich forach zanim pozwolił podstawić auto. Potem jeszcze korespondował z supportem COBBa z drobnymi problemami i ostatecznie zrobił świetną robotę.
  7. Kambol

    Wrx 2015+

    Mój jest strojony przez COBB AP, ale ma wgrane "autorskie" mapy. Mogę dać namiar na świetnego człowieka (perfekcjonistę), który to robił.
  8. Kambol

    Wrx 2015+

    Klapa też jest z sti.
  9. Kambol

    Wrx 2015+

    Narzekać można na słabe hamulce i zbyt gwałtowną reakcję przepustnicy przy ruszaniu - nie trzeba się starać, żeby spalić sprzęgło. Po małym tuningu (via cobb) jest znacznie lepiej.
  10. Kambol

    Wrx 2015+

    1. Jw. Seryjnym się da, choć przy jeździe autostradowej jest głośno, tak jak we wszystkich Subaru. Ja mam dołożony spojler z sti na klapie, który przy wyższych prędkościach dodatkowo trochę gwiżdże. 2. Przy odrobinie cierpliwości i zacięcia w układaniu tetris zmieścicie się. Zwłaszcza z bagażnikiem dachowym. Ja jeździłem 2+2 z bagażami, wózkiem i chyba kiedyś nawet z wanienką (bez dachowego). 3. Nie wiem, jak z hakiem, ale jeśli da się w Levorgu, to prawie na pewno to samo będzie w WRX. 4. Nic szczególnego. Seryjny jest przyjemny i oszczędny (~11l/100km przy 140-150km/h do 7 przy jeździe "międzymiastowej" (50-90km/h)). Niestety w korkach dużego miasta będzie bezlitosny (jak większość Subaraków). https://torkliftcentral.com/2015-2017-subaru-wrx-wrx-sti-ecohitch-invisi
  11. Kambol

    Subaru Ascent

    Chyba stosowanie "zbyt oszczędnych" hamulców to problem wszystkich Subaru. Średnica montowanych tarcz nie nadąża za rosnąca masą kolejnych modeli.
  12. Kambol

    Subaru Ascent

    Co znaczy, że "jeździć się nie da"? Wymienili na gorszą skrzynię, czy z gorszym oprogramowaniem? Który rocznik Ascenta ma ten kolega?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...