Skocz do zawartości

Pumcia

Użytkownik
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://it-koszalin.com

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Koszalin
  • Auto
    XV 1,6 MY12
    FXT MY18

Ostatnie wizyty

1970 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pumcia

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

32

Reputacja

  1. Pumcia

    Wakacje Mazury

    Może trochę późno, ale sami co dopiero wróciliśmy z Mazur. Polecono mi miejscówkę Nowy Harsz. Kilka domków, kilka przyczep kilka namiotów i dużo miejsca. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  2. Pumcia

    Zgrzyty przy redukcji

    Kolego, a przy redukcji w dół puszczasz sprzęgło czy jest cały czas wciśnięte? 1. jedziesz np 100km/h na 5 i redukcja od razu na 4 bieg (na wciśniętym sprzęgle)? 2. jedziesz np 100km/h na 5 i wrzucasz na luz toczysz się nawet 100m i wrzucasz 4?
  3. Pumcia

    Opony zimowe do XV

    Ostatnio zamawiałem w https://www.voida.pl Szybka realizacja. pomimo zamówienia na ostatnią chwilę wszystko odbyło się naprawdę sprawnie
  4. Pumcia

    Opony zimowe do XV

    Jak najbardziej polecam Coopera. Kiedyś były tańsze te opony. w XV mam Cooper Weathermaster SA2 225/55R17 101V w FXT Cooper Weather-Master WSC 225/55/R18 - przejechałem na nich już dwie zimy i lato (z racji wyciągania przyczepki z wody często po piachu, grząskim terenie zostawiłem na je na lato i się spisywały na medal)
  5. Z tego co czytałem swego czasu to w stanach była akcja serwisowa poprawiająca tą dysfunkcję
  6. Często wracam do XV i mimo że 1.6 to mordka dalej się cieszy jak razem jeździmy. To taki mały gocart któremu brakuje silnika od XTeka . Uważam, że na ciasnych zakrętach jest pomimo braku mocy i tak szybszy, bardziej sztywny i zwarty.
  7. Z czystym sumieniem polecam XV. mam 2012 1.6 i auto niezawodne. w 5lat zrobione ponad 200tyś km teraz odpoczywa jako drugi samochód (wleciał XT sj). Co do oleju to brał w sumie od nowości i trzeba to polubić. Jedynie zauważyłem że jak się jeździło dynamicznie to mniej go chlipał. Części? co masz na myśli bo tam głównie klocki i tarcze, olej i filtry wymieniasz
  8. W serwisie poinformowali mnie że tam jest czujnik ciśnienia środka chłodzącego i niby sprężarka nie powinna się załączać jak jego brakuje. Ale rzeczywistość rządzi się swoimi prawami.
  9. Ja mam XT 2018 100tyś km przejechane i siedzi już w nim trzeci kompresor od klimatyzacji. Rzutem na taśmę udało się wymienić na gwarancji.
  10. dobrze wiemy jak się zbiera 1.6 i jaka jest charakterystyka tych silników (mając moc pod czerwone pole) więc to tak to wygląda... redukcja i trzymanie 5500 - 6600rpm.. już dobrze ale wracając do setna sprawy to dalej szukam silnika
  11. to chyba w 2.0. z tego co pamiętam to prawie 3000 rpm jest przy 100km/h w 1.6, a 120km/h to silnik ma 3300rpm
  12. moim zdaniem te turbo kosiarki to jednorazówki dla leasingu max 2-3 lata i nowe auto. Wątpliwe, aby przy takiej jeździe dojechały 200kkm. I mimo obecnego stanu swojego silnika uważam, że przy kręceniu go w normalnych przedziałach można dojechać do 300kkm.
  13. Być może masz rację. Na Midlandzie silnik ciszej pracował oraz przy prędkościach autostradowych łapał mniejszą temperaturę oraz punkt krytyczny temp. pracy oleju był wyższy od Lotosa którym był niby oryginalnie zalewany.
  14. Pewnie u większości wytrzyma 300k. 1.6 nie miał u mnie lekko i wyszło jak wyszło. Ogólnie 5 lat i 200kkm przy naprawdę dynamicznej jeździe + trasy z prędkościami ++. Olej zmieniłem już chyba po drugim przeglądzie i zrezygnowałem z serwisowania w ASO kiedy to drugi raz z rzędu wyjechał z mała ilością oleju i po przejechaniu 2k km drugi raz niecałe 1kkm trzeba było dolewać. Odpowiedź serwisu że to norma...ściema... Olej Midland crypto 3 wymieniany co 10-12k km uważam za bardzo dobry i z czystym sumieniem mogę go polecić. Silnik po rozebraniu jest czysty. Przeszła mnie myśl o zmianie jednostki, ale to się będzie wiązało ze zmianą komputera nie wiadomo jak ze skrzynią. Jeszcze pytanie czy wszystkie funkcje górnego wyświetlacza będą działały. niby i nie wysilona ale żeby sprawnie ruszać i wyprzedzać to się go kręciło do czerwonego pola, redukcje itp a porównanie do 2.0 turbo FXT jest duża różnca bo te same przyspieszenie otrzymujesz dochodząc do 2,5-3tyś obrotów a nie 5-6k obrotów. Oczywiście mocny silnik i tak kusi do wkręcania go dalej i dalej i szybcie... j ale realnie patrząc te same osiągi ma się przy połowie mniejszych obrotach. A co do przebiegu to wczoraj mineły 3tygodnie z forkiem i już mam przebieg 3kkm a jeszcze trzeba wrócić do domu i podjechać do serwisu na pierwszą wymianę oleju... czyli w tym miesiącu dojdzie śmiało jeszcze 1kkm
  15. Pumcia

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia od żony. Zaparkowany w Riviera Gdynia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...