Skocz do zawartości

vagin

Użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Type R '98 v4
    Type R '99 v5 V-limited

Ostatnie wizyty

325 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vagin

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. silnik wpada w tryb awaryjny, wyskakuje błąd P1089... czegu tu się tykać?!?! ktoś coś miał podobnego? czy wymieniac kolektor czy sam serwomotorek sterujący klapami, a może czujnik położenia klapek?? HELP!
  3. vagin

    Moje Subaru

    dasz się karnąć po ślężnej? hahhaha
  4. vagin

    Moje Subaru

    to może jak nikt już nic nie pisze to pochwalę się jeszcze raz moją niebieską ale tym razem w przykrej odsłonie ;p
  5. vagin

    BLITZ EBC - HELP ! :)

    na szczęscie mam jeszcze wskaźnik doładowania poza ebc więc wiem ile teraz ładuje...
  6. vagin

    BLITZ EBC - HELP ! :)

    przeładowań już nie ma, regulacja nie działała i przeładowywał bo spadł dolny przewód podciśnieniowy z solenoidu tego regulującego ciśnienie ale już to zrobiłem na trytkę żeby więcej nie spadał ahhh świat był by straszny bez tych trytek
  7. vagin

    BLITZ EBC - HELP ! :)

    większość już dziś rozgryzłem, teraz ładuje ile mu ustawie co do remapu to nie ma specjalnej potrzeby gdyż nie będę dużo więcej ładował niż seria, co do braku paliwa to się zgadzam gdyż przy takim doladowaniu egt sie robi za wysokie i może potopić kilka rzeczy (szczególnie tłoki) ale nie będę latał przecież na 1,6 bara hehehe seryjnie jest ok 1,1 więc jak dam mu 0,2 mniej lub więcej to nic sie raczej nie stanie.... cybel co do sprzęgła to nic mu nie jest na niższym doładowaniu, co do proszenia się o kłopoty to nie boje się takich rzeczy najwyżej jeszcze raz rozłożę motor na częsci pierwsze, sama przyjemność ))
  8. vagin

    BLITZ EBC - HELP ! :)

    Siemaneczko, mianowicie posiadam takie wspaniałe urządzenie jak BLITZ DUAL SBC SPEC S - elektroniczny boost controller, lecz nie mogę rozkminić jak tego się używa, reguluje ciśnienie itp itd... znalazłem manuala lecz nie bardzo rozumiem o co tam chodzi bardzo zależy mi na tym gdyż po 1 jest to bardzo fajny i przydatny mod a po 2 ładuje mi teraz w peeku 1,56 bara co nie jest dobre dla mojego sprzęgła (bo zaczyna już uślizgiwać) a tym bardziej na dłuższą metę dla silnika pozdro i z góry dzięki za przydatne informacje ( i prosiłbym o wypowiedzi użytkowników tego sprzętu lub kogokolwiek kto ma o tym pojęcie a nie spamerów )
  9. Dokładnie tak zalewam i jestem zadowolony. Czujnik ciśnienia oleju podpowiada że tak jest dobrze 10W60??? Ale chyba do mocnego używania... Bo raczej nie do cywila? Ostatnio widziałem wykres rozkładu ciśnienia oleju Motul Le Mans 20W60, ale właśnie w ciągu 24h wyścigu... Tam się przydaje. No coż, ja używam STI zgodnie z jego przeznaczeniem . 5W40 na lato podczas upalania ma za małą lepkość kto Ci to powiedział?? chyba w WRC jakbyś jeździł
  10. vagin

    wymiana panewek w 2.0T

    załóż pompe 11 albo 12... tylko 12 na zimnym oleju wypluwa simeringi na wałkach jak sie gazu dodaje (poważnie!!!)
  11. XFS jest o tyle lepszy ze nie ma norm np C3 C2 itp więc ma taką zawartość siarki i innych składników jaką olej porządny powinien mieć niestety nowe CFS'y już są zepsute przez ekologie....
  12. vagin

    Moje Subaru

    Tak Silvia S15 i climatronic ma skubaniec po przekładce !!! )) fajny sprzęcik Tak, często tam jestem, dokładnie na ślężnej 222 u Kraftpol'a gdyż u niego dłubie sobie przy moich sprzętach a i jemu czasem coś pomogę jak cza GTfourka jest właśnie jego, ma chłopina tam trochę warzyw, nawet mogło by się rzec, że warzywniak niedługo otworzy!!!
  13. vagin

    wymiana panewek w 2.0T

    w zależności jaka panewka pójdzie... nie zawsze trzeba wszystko wymieniać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...