Skocz do zawartości

power for fun

Nowy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O power for fun

  • Urodziny 12.04.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa/Pruszków
  • Auto
    Subaru Impreza GT 98r.

Ostatnie wizyty

331 wyświetleń profilu

Osiągnięcia power for fun

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Rezystor jest na przewodzie PLUSOWYM (+) od silnika wentylatora jakieś 10-20 cm za silniczkiem.
  2. Przerabiałem temat w tamtym tygodniu w seryjnym GT po uwolnieniu wydechu na przelot i po wymianie IC na wrx-owy oraz po bov zewnetrznym. Objawy dokładnie takie jak piszecie, 3-5 tys. obr/min najwieksze szarpanie. Przyczyna leży w braku mozliwości nauczenia ECU. A do tego... PODSTAWA to WALBRO 255 albo ds200 taką pompę plus nowy filtr paliwa. nowe świece przewody i sprawdzenie cewek! Natomiast największym problemem jest SELENOID który w GT niestety jest zawodny i bardzo czesto nie chce wyjść za zakres w którym pracował przed uwolnieniem wydechy czy dodaniem boostu. MBC jest dobrym rozwiązaniem ale bardzo czesto ta operacja kończy się spływającym tłokiem ...
  3. Spróbuj zamienić cewki miejscami i zobacz czy bedzie tez ten sam problem na tej samej wiązce do cewki. Ewentualnie może masz podciśnienie gdzieś dziurawe i ruszając wiązką ruszasz tez cienką gumową rureczką przez przypadek i to powoduje taki efekt ?
  4. Jeżeli jest na forum osoba która posiada takie cudo i może udstepnić do zdjęcia formy to bedzie na następny dzień
  5. power for fun

    TURBO w STI GC8

    zrób hybrydę zimna strona z 43 a dupa czyli hot najmniejsza jaka jest, chyba 22... będzie bosko
  6. To jest LAMBADA !!! w 95r. ten kawałek układu wydechowego własnie w tym miejscu miał sondę. Kolory przewodów mówią same za siebie. Natomiast w EGT są tylko dwa przewody bo to zwykły termik umieszczony w ładnej wkręcanej obudowie.
  7. Jezeli czujnik temperatury jest sprawny tzn. ze pokazuje na deske prawidłowo i do ecu zeby zalaczyc wiatrak to przyczyna moze byc rezystor obok wiatraka lub przekaźnik ma zwarcie ewentualnie zaśniedziałe piny przekaznika
  8. 25 N.m. w każdym silniku, nie ma różnicy czy ssak czy turbo.
  9. PRZEKŁADKI MOZE WARTO POMYSLEC.... Przekładki... były sa i pewnie będą, natomiast moge powiedziec o przypadku jaki jeden z fanów subaru miał i buja sie po dzis dzien po sadach wraz z osobami ktore mialy z tym przypadkiem stycznosc, mianowicie... Warszawa, dzień mocno jesienny wieczorne godziny, pada deszcz, autobus na przystanku, zza niego wychodzi pani w szpilkach wprost po koła WRX-a po przekładce i zaczynaja sie schody trwajace do dzisiaj. pani przechodzila w niedozwolonym miejscu, pasów nie było kierowca jak oszacowała policja nie jechał więcej jak 50 km/h ( i taka tez była prawda) mimo wszystko miała dosyc znaczne obrażenia nóg głowy itp wiec spedziła w szpitalu 3 tyg. do tego rechabilitacja i takie tam z tym związane a jak wszyscy wiemy ze uszczerbek na zdrowiu powyżej 7 dni jest ścigany z prokuratury. Biegły sądowy stwierdził, że gdyby jechał samochodem z homologacją na ruch prwostronny a nie przekładańcem to pewnie inaczej by się to skończyło. Reasumując facet poszedł oddac sprawe papudze zeby go wybronił z postawionych zarzutów. Na rozprawie sędzia, biegli i prkurator przesłuchiwali diagnoste który podbił przegląd rej. na polske ludzi z wydziału kom. którzy rejestrowali, i mase swiadków Stanęło na tym, że wszystkim postawili jakieś zarzuty i stwierdzili że robić można wszystko ale czy zgodnie z obowiązującym prawem. teraz jest etap apelacji odwołań itp. Wiec chyba przekładka dobra do momentu w którym tffuuu tfuuu tfuuu dojdzie do wypadku....
  10. Niestety dla wszystkich temat skrzyni w GT to budżetowa sprawa... remont niestety nie jest opłacalny bo same graty w ASO to spory wydatek, natomist używka z Alledrogo... nie wiemy czego się spodziewać. Przechodziłem przez ten temat juz 3 krotnie i skończyło się na skrzyni z WRX 05r. i juz 3 miesiąc daje radę. Więc może tu jest alternatywa na wieczny problem...
  11. Witam, falowanie, gaśnięcie na wolnych to częsta przyczyna w tych autach. Mogę napisać jak było w moim przypadku jak szukałem całymi dniami przyczyny dodam, że CEL się nie świecił. WRX 2004 oczywiście zaczynałem od podciśnień, bo często mają mikro pęknięcia... niestety dalej to samo dolot, układ doładowania bov... szczelne... dalej nic... nowe świece i podmianka cewek... nic... silniczek krokowy i przepustnica umyta.... nic... (uszczelka w komorze chłodzenia przepustnicy wymieniona na nową bo stara stwardniała) przepływomierz wyczyszczony... nic.... przepływomierz podmieniony od znajomego... nic ... mój u niego działał czujnik stukowy... podmianka ... nic ... kiedy ręce mi już opadły... podmieniłem czujnik obrotu wału i nagle jest !!!!!!!! działa !!! JUPI !!! okazało się, że tylko na niskich obrotach nie chciał czytać znaków na kole pasowym... Może wam pomoże, może ktoś też będzie walczył...
  12. Wentylator od chłodnicy wody dziala z dwoma predkościami, od ponad 90 st. 1 bieg a ponad 110 2 bieg, Wentylator od klimy dziala tylko jak jest włączona, natomiast spotkalem się z przypadkiem kiedy pow. 110 st. włączył się też ten od klimy. Po odłączeniu kostki od czujnika temp. wody powinien chodzić na 2 biegu (szybszy) tak samo w przypadku klimy, odłączasz czujnik ciśnienia za sprężarką i powinien samoczynnie się włączyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...