Skocz do zawartości

wilo

Nowy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    KRAKOW
  • Auto
    subaru legacy twin turbo

Osiągnięcia wilo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam wreszcie zrobiłem autko, problem znaleziony(zawór spalin)nie otwierał się tak jak powinien,podpiołem bezpośrednio z kolektora do (zaworu spalin) i autko przyspiesza tak jak powinno. Czyli małe TURBO zaczyna dmuchac i zawór spalin się otwiera dóże TURBO jest gotowe do pracy. STAG1 0,5-0,6 STAG2 0,8-0,9 i autko przyspiesza poprawnie.Dziękuję wszystkim za pomoc.
  2. Narażie odpuszczam temat bo muszę rozebrać motor wydaje mi się że słyszę panewki na korbach, wole rozebra i zobaczyć zanim będzie zapózno. Do kolegi SASZYNSKIEGO Sprawdzałem na spokojnie wężyki są tak samo podpięta jak na zdjęciach, ale dłubałem dalej i popuściłem zawór spalin bo był zabardzo naciągnięty, po tym stag1 ładuje do 0.7 a stag2 spada na 0.5 i wstaje na 0.7 jest troche lepiej ale to nie to. Wydaje mi się że jest ubogo i dlatego stag2 nie ładuje , może MAP ...!!!!!
  3. OK popatrze za tym restyktorem , ale wydaje mi się że go tam nie ma, szukam BOXA z dwuch coś wyczaruje.
  4. Witam po urlopie ,sprawdziłem na podniesionym aucie zawór spalin na 2,3,4 biegu zawur ottwiera się stag2 turbina zaczyna ładować i otwiera się wtedy przepustnica na [iC] i spada ciśnienie do 0,3 jak go przyczymam na obrotach to wstanie do 0,6!!!! Prawdopodobnie uszkodzony czujnik cisnienia doładowania bo ładuje troche mało 0,6 na stag2 a powinien więcej,poszukam gdzieś BOXA i wymienie może coś pomorze. Co to jest restryktor!!!
  5. Sprawdziłem wszystkie wężyki są dobrze podpięte,dalej stag 1 0,6 stag 2 0,3-04 morze czujnik uwalony w BOXIE ,przepustnica na IC otwiera się za wcześnie i ciśnienie spada. Jak coś wymyślę to dam znać ,ale dopiero po urlopie dzięki za zdjęcia.
  6. Dzięki wielkie teraz muszę to wszystko posprawdzać i dam znac koło środy.
  7. !!!!!!!!!!!!

  8. tu jest mój box, ale z drógiej strony nie wiem jak mają być węże 10, 23 !! 23-leci z czujnika do trujnika z trujnika na turbo i zawór upustowy, a 10 jest przecięta trujnikiem leci do bloofa i rury od filtra powietrza, tam leci też wężyk z boxa opisany jako 10..........przydało by się zdięcie tych węży jak są podpięte prawidłowo.............. Bawiłem się też zaworem na wydechu na Parku wciskam gaz do odcinki i zawór się zaczyna otwierać ale bardzo wolno i nie cały, być może tu jes główny problem!!!!!!!!!!!!
  9. Sprawdziłem boxa węzyki są tak samo jak na zdjęciu ale u mnie na dole są dwa zaworki a na zdjęciu jest jeden morze inny model! Jak go przyczymam to dobije na 0,5!!! Przydał by się schemat albo zdjęcia z drugiej strony węzyk 10, 23 wychodzą z błotnika tam jest czujnik nie wiem czy to jest dobrze,węzyk 8 terz tam idzie z boxa i jest zaślepiony!!!!!!!!!!!!!!! sprowadzales to sam z ...chyba japoni czy juz kupiles takie zarejestrowane? bude miałem europe a gtb kupiłem z dwóch zrobiłem jeden
  10. wilo

    LPG w Subaru

    Do forka załóż sobie STAG 4 dobra instalacja wszędzie podepniesz, bardzo mało awaryjne .Niedroga w eksploatacji tanie częsci. Zestaw komp-SAG 4,reduktor-SILWER(do 200KM),wtryski-HANA(zielone)+olej do smarowania gniazd zaworowych, taki zestaw kosztuje 2600zł dobra cena. Jak dorze wyrgólują to będzie zpie...... jak na benie.Jeżeli turbo to czeba puscić na miedzi 8mm.
  11. Sprawdziłem dzisiaj przy pełym bucie st1 0,6 a st2 0,3 więc na st,2 ciśnienie spada muszę sprawdzić cięgło od st 2, Dzięki jak cośwymyślę to dam znać pozdrawiam.........
  12. cześ właśnie oto mi chodiło, porównam z moimi ,jak da rade to chciałbym jakiś opis z numerkami izdięcie drógiej turbiny z węzykami z góry dziękuje... Co do samochodu to buda ideska europa a cała reszta japonia, jak porobie wszystkie dedtale to dam zdjecia. I jeszcze jedno pytanie 0,5 i 0,8 przy jakich obrotach,czy przy maksymalnym obciążeniu.
  13. Weze powinny byc dobrze bo kazdy jest opisany, nie wiem jak dodac zdjecia!! Ale przydal by sie jakis schemat to bym sprawdzil. Ja mam 2 orginalne turbiny ale jet mniejsze serwo!! A oto muj sprzencik SUBARU LEGACY TWIN TURBO seria z kierownica po lewej stronie!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...