Skocz do zawartości

velocity

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Tykocin

Osiągnięcia velocity

0

Reputacja

  1. Czy da się w prosty i opłacalny sposób przerobić starszą wersję silnika 2.0 125KM na nowszą i mocniejszą 160KM ze zmiennymi fazami rozrządu? Czy te dwa silniki różnią się tylko głowicą oraz rozrządem czy może wszystko poza blokiem zostało zmienione? Chciałbym też wiedzieć ile mogłaby kosztować taka przeróbka. Bardzo ciężko jest dorwać Imprezkę 2.0R, natomiast tych starszych jest masa i mają bardziej atrakcyjne ceny
  2. Trwałość przy spokojnej eksploatacji to jedno. Ale czy ten silnik jest równie dobrze znosi trzymanie w okolicach odcięcia jak np. V-TEC ? Widziałem wykres z hamowni dla Imprezy 2.0r i muszę powiedzieć że jestem mile zakoczony charakterystyką tego boxera Krzywa momentu jest płaska praktycznie w całym zakresie obrotów, nawet powyżej 7000obr/min ciągle trzyma wysoki moment. Czy ta efektywna praca w górnej części obrotomierza przekłada się jakoś na dużą odporność na upalanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...