Skocz do zawartości

PISZONY

Użytkownik
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.pisz.pobierowo.pl

Profile Information

  • Skąd
    Pobierowo
  • Zainteresowania
    Rajdy , lotnictwo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PISZONY

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. Na Bednarach , długość prób sportowych wynosi zazwyczaj pomiędzy 5-7 km :-) . Zazwyczaj jest 5 przejazdów na czas ( w tym 4 liczone do wyniku ) . Jeśli rozważasz start , to zdecydowanie warto , mimo że w sobotę będzie sucho i przyczepnie , więc może być łomot od kilku szybkich BMW
  2. Jeśli turbina wyraźnie "gwiżdże" to może się już kończyć . Miałem tak u siebie , że gwizdała bardzo wyraźnie , mimo że ładowała normalnie . Niestety zamiast dopominać się o zweryfikowanie tego w serwisie gdy auto było jeszcze na gwarancji , dałem się zbyć . Niestety zaraz po zakończeniu gwarancji puściło jakieś uszczelnienie i turbina pluła olejem . Musiałem z własnej kieszeni kupić nowe turbo . Tak więc takie gwizdy warto zweryfikować .
  3. Pierwsza dwójka jechała całe zawody na Monte Carlo , i ja też powinienem tak zrobić , a zamiast tego kombinowałem i pierwsze 2 przejazdy pojechałem na cywilnej zimówce ( bo moje monte nie były jeszcze gotowe -bo wciąż miały jeszcze kolce ) . Kolejne przejazdy pojechałem na deszczówce P2G , ale to był wybór zbyt odważny przy którym trzeba było jechać bardzo uważnie na tych łatach lodu . Monte Carlo założyłem na wolne przejazdy i zrobiłem swój najlepszy czas dnia mimo że zaczynało już miejscami mrozić .Więc taka nauczka na przyszłość odnoście doboru opon .
  4. Bardzo dziękuję .Jak kiedyś po dużej hopie powiedział mój pilot : Dla ludzi to było ! Jak słusznie zauważyłeś aż taki duży boczur nie był planowany , ale nie wynikał z tego że było za grubo , tylko dlatego że DCCD nie spinał i przez całe zawody była walka z autem które prowadziło się jak RWD . Taką ilość błędów jaką sobie zaaplikowałem w trakcie tych zawodów , można by obdzielić kilka rund , a to że udało się dowieźć 3 w generalce , to pokazuje że konkurenci też miewali kłopoty .Mam nadzieje że kolejne 2 rundy również będą śliskie ale z większą ilością śniegu . Pozdrowienia dla wszystkich startujących . P.S Mateusz jako "kosmita" za kółkiem cywila na zwykłej gumie, robił wstyd pozostałym uczestnikom w profi wozach i na profi gumach . Na szczęście się zlitował i nie został sklasyfikowany , ale organizatorzy wręczyli mu puchar specjalny - dla najszybszego zawodnika na trasie
  5. Prawda jest taka że jeśli chcesz jechać szybko , to musisz mieć narzędzia , a jednym z najważniejszych jest właśnie opona . Wiele było na tych zawodach aut które są znacznie mocniejsze i lepiej przygotowane od naszego wozu , i prowadzili je kierowcami którzy wiedzą jak się szybko jeździ , a mimo to byli niżej w wynikach , bo zabrakło im odpowiedniego ogumienia zapewniającego najlepsze możliwe osiągi.
  6. Najlepszy czas mieliśmy 5,59 , a opony to były : czarne , okrągłe Michelin , a tak na poważnie najlepsze możliwe w takich warunkach P2G
  7. Interkom jest podłączony do GoPro 2 , całkiem fajnie się to sprawdza .
  8. Dziękuję Staramy się jak możemy A tu poniżej link do onboardu .
  9. Jak się ogarnę z zaległościami w robocie to postaram się wrzucić jeden przejazd . W końcu doczekałem się na PowerStage warunków o jakich marzyłem i udało się to w miarę wykorzystać . Konfiguracja trasy , w połączeniu z warunkami i sporą ilością "pułapek wodnych", sprawiła że były to wymagające zawody . Szkoda wszystkich zawodników którym przytrafił się dzwon , ale w tych warunkach było naprawdę łatwo o wycieczki poza drogę . Ale i tak największy szacun dla kolegi w BMW który w tych warunkach wbił się przed nas na 2 miejsce w generalce . PS.Mam nadzieje że teraz wszystkie pozostałe rundy PSB będą takie mokre , a już najlepiej śnieżne :P
  10. Jak się wszystko w robocie po układa to planuję być . Jakiś taki straszny głód jeżdżenia się pojawił
  11. Jeśli chcesz tam powalczyć o nieco wyższe miejsca to tylko profi opony są wskazane , i to najczęściej gładki slick wyścigowy
  12. Szkoda że termin PowerStage pokrywa się z III Rundą Motul Rallyland Cup i człowiek zmuszony jest wybierać jedną z nich, zamiast pojechać na obie imprezy. Co prawda w tej sytuacji wybór dla mnie jest jednoznaczny i jadę do Rallylandu ( bardziej pasuje mi rajdowy klimat RL ) . Niemniej jednak Bednary bardzo lubię , i mimo że moim autem nie mam szans walczyć o choćby top 6 to i tak zawsze chętnie tam wystartuję ( jak nie będzie kolizji terminów z RL ) żeby dla odmiany pojeździć po mocno przyczepnym i wyścigową linią . Mam nadzieje że w przyszłości organizatorzy tego rodzaju imprez będę w stanie dogadać się tak by nie następowała kolizja terminów i można było przejechać jak najwięcej imprez rozgrywanych " w okolicy "
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Lepiej nie mógłbym tego podsumować :-) . Może porównanie byłoby trudniejsze gdyby oba auta były zbliżone mocą a tak to pod kątem imprez typu Bednary , to wybór jest jednoznaczny ( no chyba żeby padało ) . Natomiast do RL zdecydowanie Subarakiem . Chociaż z bólem muszę przyznać że optymalnym połączeniem byłby EVO na dobrym zawieszeniu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...