Skocz do zawartości

jacek001

Użytkownik
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.aquadive.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza 2.0 WRX STi 320 KM
    Rocznik: 2002
    Przebieg: 165000 km

    Subaru Legacy 2.0
    Rocznik: 2012
    Przebieg 66000 km

    Subaru Forester 2.0 125KM
    Rocznik: 2002
    Przebieg 178000 km
  • Zainteresowania
    http://www.aquadive.pl

Ostatnie wizyty

1207 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jacek001

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

4

Reputacja

  1. Póki co drodzy Koledzy nazwę warsztatu zatrzymam dla siebie. Oddaję w pełni sprawnie jeżdżące auto, które ma do regulacji zawory, a odbieram auto po regulacji zaworów, które już nie jeździ, a silnik wydaje odgłosy, których nie było. Zmartwiony:/
  2. Cześć, Auto Subaru Legacy V 2012 rok 2.0 benzyna 150KM w automacie. Po regulacji zaworów przy 121 000 km odebrałem auto z warsztatu i ku mojemu zaskoczeniu przestało jeździć :( To jest tnie mocy, a silnik dziwnie głośno pracuje. Przy ruszania po przejechaniu 10m odcina moc na 2-4 sekundy po czym znowu jedzie do 3-4 tyś obrotów i znów odcina. Reset komputera pomaga na parę kilometrów i problem znów się powtarza. Auto przed regulacją zaworów jeździło normalnie, a silnik nie był taki głośny. Przejechałem nim 70 tyś km i nigdy nie miałem żadnego problemu. W warsztacie usłyszałem, że najprawdopodobniej trzeba wgrać nowy soft do kompa za 1600zł i powinno pomóc. Po pierwsze auto przed regulacją zaworów jeździło normalnie (auto kupiłem z przebiegiem 50 000 km.) więc i po regulacji też powinno jeździć normalnie?...? Co o tym sądzicie? Pozdr.
  3. Wygląda na to, że to jest to. Dziś rano na placu pojeździłem i przy skrętach 90-180 stopni gubi hamulec zarówno jak się skręca w lewo jak i w prawo. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się to naprawić bo strach jeździć, a żona zabrała mi Legaca Dam znać dokładnie co to było. DZIĘKI ZA CENNE WSKAZÓWKI!
  4. Sprawdzili mi na stacji diagnostycznej i powiedzieli, że nic złego tu nie widzę. Pytanie czy bez demontażu na szarpaku też by wyszło?
  5. Czy bez zdejmowania deski rozdzielczej i wyjmowania nagrzewnicy można to zrobić? Ile średnio kosztuje zwalenie deski?
  6. Tak - wszystko prawidłowo odpowietrzone, a płyn właściwy.
  7. Cześć wszystkim, Wymieniłem pompę hamulcową i serwo + płyn, ale problem dalej jest. Dziś już drugi raz serce mi podeszło do gardła :/ i zbawienny okazało się pas przeciwległy, na którym na szczęście nic nie jechało - uffff. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest twardy i można powiedzieć, że działa nie tak jak powinien czyli 0/1. Dwa razy po lataniu bokami na rondzie po wciśnięciu hamulca wpadł on w podłogę i hamulca brak, a oczy takie O:O!. Za pierwszym razy po odpuszczeniu i wciśnięciu raz jeszcze zadziałał natomiast dziś chyba za 6 bądź 7 razem dopiero zaskoczył. Poradźcie co to może być?
  8. Moi Drodzy, Mam nadzieję, że poradzicie co to może być, a może ktoś z Was miał podobny przypadek. Zaznaczam, że na początku przez pierwsze dwa miesiące wszystko w aucie działało jak należy. Po przejechaniu 12 tyś km pojawił się następujące problemy: Problem 1: Przestało działać ogrzewania strony pasażera - leci tylko zimne powietrze. Sterowanie nawiewem we wszystkich opcjach (nogi, korpus, szyba) działa prawidłowo. Problem 2: Po pięciu miesiącach zaczęły wariować kratki od sterowania nawiewem (nogi, korpus, szyba). Silniczki ciągle trykają i nie można ustawić nawiewu we wszystkich możliwych opcjach gdyż kratki nie działają jak trzeba. Prawidłowo działa nawiew tylko na szybę oraz na szyba+nogi choć to ostatnie tez zaczęło już wariować. Panel sterujący został już wymieniony na inny i nie jest to wina panelu. System był odpowietrzony. Auto jest w gazie. Help Jacek
  9. Cześć, Ktoś może z Was już robił automatyczne otwieranie/zamykanie klapy bagażnika z pilota? Zastanawiam się nad taką praktyczną modyfikacją - bagażnik w ciągłym użyciu
  10. Mam to samo w Legacy 2012 2.0. wklej proszę link. czy wam to pomogło? Uporaliście się z tym? Jutro będę rozbierać i kombinować.
  11. Co myślisz o seryjnej dojazdówce 17 to jest 135/70/17 żeby zakolcować? Jeszcze nie rozglądałem się za długimi kolcami - rozpatruję samemu spłodzić kolce długie.
  12. Witajcie, Zastanawiam się nad kupnem 4 opon bieżnikowanych w rozmiarze dojazdówki i ich zakolcowanie DŁUGIM kolcem (krótki odpada) tak bym po jeziorach/lasach mazurskich mógł poszaleć tej zimy (oby tylko była zima) W związku z tym chciałbym Was zapytać o parę rzeczy i poradzić się. 1. Czy blaszaki dojazdowe wytrzymają takie zabawy w lesie, na jeziorze z prędkościami maksymalnymi do 160km czy może będę musiał felgi mocniejsze kupić? 2. Ktoś już z Was samodzielnie kolcował opony długim kolcem i może podzielić się doświadczeniem oraz napisać jak takie kolce się sprawują (ich żywotność) oraz technikę kolcowania jaką użył? 3. Ktoś pamięta rozmiar dojazdówki w robalu WRX STi z 2002 roku? Nie chce mi się iść do garażu Muszę zrobić to na dojazdówce albo na seryjnym wymiarze 17' z uwagi na zaciski gdyż felga 16 nie wejdzie na zaciski STI, a liczą się dla mnie $. Swap do WRX trochę kosztuje. Napiszcie jak wy robiliście, jakie macie doświadczenia Jaca
  13. Mam te lampy od dwóch lad i sprawdzają się świetnie w STi. Polecam. Jeśli ktoś ma więcej kasy to Helle polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...