Skocz do zawartości

non

Użytkownik
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O non

  • Urodziny 17 Maja

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    wawa/wawer
  • Auto
    Bugeye STi 2,5 Hybrid
  • Zainteresowania
    Reining

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia non

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Wszystkiego najnajnaj w Nowym Roku !
  2. Szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego wesołego w Nowym Roku!
  3. A ja mam pytanie: czy montując Koyorad trzeba zrezygnować z klimatyzacji? Będzie dalej miejsce na chłodnicę od klimy?
  4. non

    Blacharz Warszawa

    Roman Radomski Kom: 501 347 966 Tel: 22 781 22 80 Marki, al. marsz. Piłsudskiego 24 Jak chcesz to możesz przyjechać i zobaczyć jak odrdzewił mój samochód. Robię u niego auta od lat. Jak coś zrobi to przez lata jest spokój.
  5. non

    Zakręt w prawo i P0230

    Wiesz coś więcej? W jakich rocznikach?
  6. non

    Zakręt w prawo i P0230

    Uprasza się o pełne cytaty Czyli napisałem dokładnie to co Ty tylko dla mnie to nie jest takie proste bo wymaga : rzeźby w plastiku, potem pomontowania wszystkiego tak żeby nie poodpadało a na koniec testu czy działa i ewentualnych poprawek bo to prototyp Sam planuję to niedługo u siebie zrobić ale gotowego rozwiązania na to nie ma.
  7. non

    Zakręt w prawo i P0230

    Działa podciśnieniowo. Na 100%
  8. non

    Zakręt w prawo i P0230

    Już to rozgryzłem. Paliwo się przelewa do drugiej połowy baku. Potem musi ci się zassać i podlać pod pompę. Moim zdaniem ssak w DW jest krótszy niż oryginał (prawdopodobnie). Prostego rozwiązania nie ma (tzn jest - zawsze bak full ). Można wkładać ssak w pojemniczek. Poszukaj rozwiązania na forach ENG. Ja już nie pamiętam dokładnie na jakim forum to widziałem ale jest opis jak toto skonstruować.
  9. non

    Sycząca klima. Normalne?

    Za mało freonu w układzie. Niech ci doleja freon z markerem. Jak zaraz znowu będzie syczeć to bedą w stanie sprawdzić gdzie ucieka.
  10. Z rudą to jest generalnie dramat. Ja kupiłem nie bitą Imprezę z 2002r. Wydawało się, że jest do wymiany tylko belka pod chłodnicą która nie wytrzymała próby czasu i przygniła. Z takim nastawieniem oddałem auto do blacharza. Skończyło się na wymianie całego prawego tyłu wraz z nadkolem itd. bo nie szło tego na dłuższą metę odratować. Zaznaczam: auto jest nie bite, do tej pory było nie szpachlowane i całe wyglądało ze wszystkich stron OK (podłoga, progi były/są w porządku). Zaczęlo się po zdjęciu tylnego zderzaka... Tego zwyczajnie nie widać gdzie rdza auto wpierdziela bo dzieje się to niejako od środka. Na szczęście w tym tygodniu odbieram auto ze spa i temat na parę lat będzie ogarnięty ale przyznam, że nie spodziewałem się czegoś takiego w 11 letnim samochodzie z 21 stulecia. A zawsze myślałem, że to Hondy rdzewieją
  11. non

    Subaru BRZ

    BRZ trafił pod strzechy. LIsta zestrzeleń, diody ala Audi, czarne lampy, lustereczka i pług. No i super bajer sraka mat. Agrotuning pełnom gembom
  12. Jeżeli auto jest naprawione porządnie i nie było kiedyś wcześniej zeskrobane ze słupa a teraz tego nie widać, to dla mnie jest OK. To co jest uszkodzone na zdjęciach nie wygląda dramatycznie. Zwykła stłuczka. Co innego cena podana w tym ogłoszeniu.
  13. non

    Subaru BRZ

    Ten film tak samo udawadnia łykanie na torze Lotusów które dają się łykać bo są bardziej wystraszone, jak i niemożność łyknięcia zwykłego Mini i na koniec przejechanie ćwiartki w czasie kiedy stary złom zdążył prawie zaparkować A tak poważnie to to auto z filmu nadaje się do forumowej definicji nielegala i ma się nijak do tego oferowanego u dilera a o takim BRZ tutaj dyskutujemy. To, że można dołożyć 8 tysi zielonych ii to auto będzie wtedy szybsze nie dowodzi niczego poza istnieniem relatywnie taniego tuningu o niewiadomej odporności na kabum. Raczej skłania do zastanowienia co można innego i jak "popsuć" mając do dyspozycji tę samą kasę. I wtedy znowu nie jestem powien czy sensowne jest kupowanie auta za kupę pieniędzy żeby stracić na starcie gwarancję i poddać je tanim eksperymentom. A jak nie tanim to sięgamy do półki na której leżą już gotowe rozwiązania z gwarancją dilera.
  14. non

    Subaru BRZ

    Widzisz i ja też jakbym miał wybierać to wybrałbym z tej pary Subaru. Ale głównie dlatego, że GT86 jest z założenia więcej produkowanych a ja nie lubię mieć tego co wszyscy. Ale na pewno nie dlatego, że Subaru jest bardziej z tradycjami sportowymi bo pod tym względem to co najmniej jest remis. A cała ta dyskusja to trochę jak o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkiej Nocy Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...