Skocz do zawartości

STRAZAK

Użytkownik
  • Postów

    244
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O STRAZAK

  • Urodziny 15.12.1973

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Złotokłos
  • Auto
    OBK 2,5 2005r. z wyremontowanym silnikiem.

Ostatnie wizyty

1372 wyświetleń profilu

Osiągnięcia STRAZAK

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

24

Reputacja

  1. Przepływka podaje ilość przepływającego powietrza oraz jego temperaturę, czujnik temperatury silnika też podaje wartość aktualną i tu już masz trzy wartości które sterują : kątem wyprzedzenia zapłonu, dawką paliwa ( na którą ma wpływ odczyt pierwszej sondy, druga kontroluje sprawność katalizatora i wcześniejszych elementów). I jak w suwaku automatycznym każdy element oddzielnie jest małą częścią całości, i gdy wszystko jest sprawne to brak jakichkolwiek niepokojących objawów.
  2. STRAZAK

    zamek centralny

    A auto masz amerykańskie czy z kanady ? Mój forek z kanady miał taki sam objaw podobno można to jakoś przestawić ale że większość czasu sam jeździłem to mi nie przeszkadzało.
  3. STRAZAK

    Grzanie koła.

    Przecież gdyby to hamulec trzymał to tarcza by była pierwsza gorąca i klocki byłoby czuć a jeśli łożysko za bardzo ściśnięte to grzeje się piasta i dalej od piasty.
  4. Przepustnica, pompa paliwa, zaworki nadmiarowe listwy paliwowej, wtryskiwacze, czujniki temp., przepływka i sterownik co to wszystko sumuje, miksuje i robi to co powinno być wskazane czyli najlepsze dla aktualnych warunków panujących w otoczeniu.
  5. W moim outbacku (co prawda 2,5) było tak że na autostradzie powyżej 120 autko się mocno grzało, po kontroli chłodnicy okazało się że jest w fatalnym stanie - w sensie duża część lameli pozaginana i w części górnej skorodowana pomimo że nie przeciekała nastąpiła wymiana na nową co spowodowało zniknięcie wszelkich niepożądanych objawów przegrzewania.
  6. No to sam sobie odpowiedziałeś, sprawdź jeszcze poduszkę skrzyni czy aby nie za bardzo siadła i górne centralne mocowanie czy skręcone prawidłowo.
  7. Skoro paliwo dochodzi to pozostały do sprawdzenia dwa czujniki 1 położenia wału i czujnik wałka rozrządu - ja to bym je zdemontował i przynajmniej oczyścił powierzchnie czynne no i od razu zmierzyć ich oporność.
  8. A przekaźniki pompy paliwa działają tak jak powinny ? pierwszy po stacyjce na krótki czas drugi w czasie pracy silnika. Weź przed odpaleniem kilka razy załącz stacyjkę powinieneś słyszeć pompę paliwa i dopiero spróbuj odpalać.
  9. pasują od forestera us ale trzeba je skracać po 2.5 cm przynajmniej ja tak mam zrobione i nikt nie powie że to jakaś ręczna dłubanina bo śladu niema !!
  10. Odstraszacz gryzoni czy jak tu tam zwą to jest nic innego niż mały piezoelektryczny głośnik, który ma trzymać kuny i inne gryzonie z dala od przewodów elektrycznych.
  11. EJ253 jak ja szukałem jakieś 3-4 lata temu to był to biały kruk, na chwilę obecną jest ich coraz więcej dostępnych (mowa o używkach) ale nadal nie wiadomo co się kupi. Osobiście wolałbym remontować pod warunkiem że masz ogarniętego szlifierza co zgra wszystko ze sobą. Mnie części oryginalne wyniosły porównywalnie do kosztu wszystkich obróbek szlifierskich i na koniec strzelił rozrząd (moja wina - momenty dokręcenia rolek) gwint w bloku puścił i zajebisty silnik poszedł się urlopować. Na chwilę obecną mam założoną używkę ale z pewnych rąk - można powiedzieć że sam ten silnik serwisowałem przed zakupem. Stary ( w sensie ten po remoncie ) leży i czeka na moje natchnienie żeby zweryfikować głowicę naprawić gwinty od rolek prowadzących rozrząd plus nowe uszczelniacze albo jak się znajdzie amator to jest opcja żeby sprzedać : ( jeszcze się nie pogodziłem z tym faktem) ale próbuj coś zaproponować może mnie namówisz.
  12. STRAZAK

    Podgrzewane fotele

    Przy takim podłączeniu to nie tylko będzie słabo grzało ale nawet jest opcja że wcale nie zadziała. Do zadziałania jakiejkolwiek grzałki, żarówki czy też innego odbiornika prądy stałego potrzebna są oba bieguny czyli plus i minus.
  13. A bagażnik działał przed podpięciem do auta ? i jeszcze jedno czy gniazdo sprawdzałeś na innych przyczepkach czy co tam masz pod ręką ?
  14. Czyli reasumując honowanie powierzchni cylindra zdjęło tylko 0,02-0,05 ? Jeśli nigdzie się nie pomyliłeś w mierzeniu to nominalny pierścień powinien być na styk a nie mieć jakieś kosmiczne wartości luzu zamkowego. Spróbuj zaopatrzyć się w oryginalne pierścienie w rozmiarze nominalnym i wtedy pomierz luzy na zamkach. Na chwilę obecną jestem w stanie przyjąć do wiadomości że pierścienie, które zakupiłeś nie trzymają wymiaru. No i pozostaje jeszcze kwestia góry silnika (w bokserze dobre) czyli głowice a tam są prowadnice trzonki zaworowe i nieszczęsne uszczelniacze, mając wszystko na stole czemu tam nie sprawdziłeś w najgorszym wypadku wydał byś cirka abaut 300 pln na uszczelniacze nowe i problem z głowizny ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...