Skocz do zawartości

siwy_001

Użytkownik
  • Postów

    227
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana siwy_001 w dniu 4 Stycznia 2014

Użytkownicy przyznają siwy_001 punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    outback H6 MY08

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia siwy_001

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

19

Reputacja

  1. Tak, sprężyny pedders + zwykłe kayaby do outbacka pasują, zostają wtedy górne mocowania oryginalne. Efektem jest tył na klasycznych amortyzatorach, trochę taniej wyjdzie niż w zestawie.
  2. Witam! Czy posiadasz moze rysunki podkladek pod kielichy do sg? Chcialbym zlecic koledze zrobienie mi takowych 2 cm . Przod i tyl najlepiej:) Pozdrawiam!

  3. parujący xeon z czasem padnie, na dole zbiera się woda i niszczy elektrykę
  4. Cześć. jestem nowy na forum.Parę miesięcy zacząłem przygodę z Subaru tzn jest to moje pierwsze auto tej marki , Forester  2004r 2.0X wolnossak. Jestem na etapie odświeżania autka ponieważ było ono "bite" z przodu i ogólnie zaniedbane. Chciałbym go podnieś z tyłu na dystansach a wyczytałem na forum, że posiadasz pliki , rysunki ( plt, dxf) do zrobienia ich samemu stąd moja prośba o podrzucenie ich.:)  Ktoś jeszcze wrzucił plik  w JadęNielegala ale niestety nie znam hasła by tam wejść:unsure: Z góry Wielki Dzięki. Pozdrawiam.                                                                

    IMG_20171230_192842.jpg

    IMG_20180101_115214.jpg

    IMG_20170527_120620.jpg

  5. Padają głowice a te się zwyczajnie remontuje. Koszt remontu głowic w H6 to koszt 4-6 tys. z częściami i robocizną (i regulacją oczywiście) więc aż takiej tragedii nie ma. Może trochę więcej jak ktoś zajeździ na amen i trzeba będzie wymieniać wszystkie zawory i gniazda ale to już od dawna byłoby czuć i słychać.
  6. Ciekawe o ile rzadziej się reguluje bez gazu. Czy ktoś robił takie badania. Podejrzewam wśród użytkowników forum, jeżeli już to kończyło się na jednej regulacji, chyba że ktoś jednym wozem jeździ ponad 10 lat.
  7. Mam H6 w lpg. Kupiłem już z instalacją ale do forestera 2.5 xt montowałem w Stagmag w Białymstoku. Tam też robię przeglądy gazowe mojego H6. Polecam, warsztat bardzo ogarnięty w temacie gazu.
  8. http://raptorsc.com.au/subaru/subaru-libertylegacy-h6-3-0-ez30-kits/
  9. Do tego coraz brzydsze te nowe subaru (poza imprezą i levorgiem)
  10. Ja mam 3.0, nie wiem czy to lepiej czy gorzej. W każdym razie na razie jeździ dobrze. Drwię z diesla subaru bo uważam za żenujące żeby po tylu latach doskonalenia technik w motoryzacji silniki diesla padały przy takich przebiegach. 300 tys. bez wymiany jednostki uważa się za mega wynik. Ostatnio jeździłem golfem 5 tdi który robił za auto zastępcze w warsztacie, nie wyglądał żeby ktoś chuchał na niego. Przebieg 320 tys. i silnik nie wyglądał na kończący się, pracował ładnie, cicho i równo, dobrze też jeździł.
  11. No tak, kupując subaru diesla warto od razu silnik "na zaś" dokupić. Kiedyś jak kolega miał zaporożca to tak zrobił, stare czasy powracają
  12. To strach pomyśleć jakie są problemy z H6 skoro wybrałbyś diesla
×
×
  • Dodaj nową pozycję...