Skocz do zawartości

Ryslaw

Użytkownik
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Murzyn STI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ryslaw

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

-8

Reputacja

  1. Hej, chce wyspawać ruchome mocowanie pod fotel kubełkowy dla kierowcy do STI GD i w tym celu potrzebuję szyny z oryginalnego fotela. Nie chcąc niszczyć swojego oryginału, zamierzam kupić drugi. Czy ktoś przerabiał temat rozstawu śrub w podłodze ? Czy fotel ze zwykłego np kombi (nie wrx) będzie pasował rozstawem pod otwory w podłodze? Koszt używanego fotela zwykłego to 100 zł a do STi wiadomo Pomocy!!!!
  2. Ryslaw

    Głowica forester 2.5 XT

    Ok, dlaczego wiec w katalogu jest ten sam numer części ? Linki wyżej.
  3. Ryslaw

    Głowica forester 2.5 XT

    Czytajcie ze zrozumieniem... chodzi o samą gołą obudowę, bez zaworów, bez wątków, bez sprężynkę, bez talerzyków, bez prowadnic, bez uszczelniaczy, bez kołek rozrządu. Goły odlew i z tego co jest napisane na stronie subaru z częściami w USA to jest ten sam numer korpusu dla XT i STI...
  4. Ryslaw

    Głowica forester 2.5 XT

    https://parts.subaru.com/a/Subaru_2004_Forester-XT-Sports-25L-TURBO-MT/_54102_6023274/CYLINDER-HEAD-BODY/S11-006-04.html 11039AB650 11063AB120 https://parts.subaru.com/a/Subaru_2004_STI-SEDAN-25L-TURBO-6MT-4WD/_54102_6023266/CYLINDER-HEAD-BODY/G11-006-05.html 11039AB650 11063AB120 Z tego zostawienia wynika, że są takie same... Pytanie czy amerykański XT 2.5 ma ten sam silnik co europejski?
  5. Ryslaw

    Głowica forester 2.5 XT

    Jakbyś doczytał to pytam o to czy występują różnice w gołych korpusach i to mnie interesuje. Trudno dostać używaną głowicę do STI 2.5 w dobrym stanie. Jeżeli korpus od głowicy Forestera XT 2.5 jest taki sam to zwiększa to odrobinę pole poszukiwań.
  6. Dzień dobry, Chcialbym zapytać o różnice pomiędzy głowicami w foresterze XT 2.5 SG a głowicami STI 2.5 GD. Chodzi głównie o obudowę, zdaje sobie sprawę, że inne są walki itp. Prosze o odpowiedz. pozdrawiam Rysław
  7. Też powoli zaczynam się przymierzać do wymiany sprężyn...chociaż póki co myślę nad stabilizatorami...chyba w końcu nikt nie rozwiązał zagadki czy pasują z STI08? http://www.jscspeed.com/catalog/Subaru/08_10_WRX/Suspension/Eibach_Pro_Plus_Kit_for_08_10_Subaru_WRX.html Ten zestaw wygląda całkiem spoko chociaż boję się, że będzie stało zbyt nisko. Mógłbyś zrobić jakieś zdjęcia swoich nadkoli i całego prześwitu? Znalazłem jeszcze tanabe GF210, które obniżają o 2 i 1.5 cm więc całkiem niedużo w stosunku do serii a są dość twarde. http://www.jscspeed.com/catalog/Subaru/08_10_WRX/Suspension/Lowering_Springs_for_08_10_Subaru_WRX/Tanabe_Lowering_Springs_for_08_10_Subaru_WRX.html
  8. Szczęśliwi posiadacze lanosów może przerabiali temat ? Którędy puścić przewody? W które otwory, gniazda najkorzystniej podpiąć wskaźnik boost, temperatury oleju i EGT ? Przy okazji dodam, że nie chciałbym zrobić witryny z milionem niepotrzebnych wskaźników na desce typu voltomierz czy dodatkowy obrotomierz...ale jeżeli coś oprócz tych wyżej wymienionych trzech wskaźników przydałoby się lub coś jest niepotrzebne to proszę o sugestie... Auto nie jest seryjne jeżeli ktoś ma ochotę zapytać po co wskaźniki w stockowym samochodzie
  9. Ryslaw

    Downpipe WRX 08 a sondy .

    Temat powraca Pomiędzy instalacją downpipe'u (bez katów) a remapem muszę trochę pojeździć na seryjnej mapie... Czy może to się wiązać z jakimiś negatywnymi konsekwencjami ? Myślę o wrzuceniu dystansowej tulejki między downpipe a sondę, która powinna załatwić sprawę. W WRX08 są dwa katalizatory... pierwsza sonda jest przed nimi a druga za drugim? Może coś ? wiecie ?
  10. nie no z wyżywieniem to jedynkę z przodu bym musiał dostawić
  11. Właśnie wróciłem z Krynicy...jeździłem na Jaworzynie...ludzi sporo ale da się przyjemnie pojeździć do 16... Nocleg polecam w Willi Asia na Piłsudskiego 85. Nowa z nowym wyposażeniem. Płaciłem 70 zł/noc w apartamencie 4 osobowym. Tel.503093190 Niestety powołanie na Rysława nie zaowocuje raczej zniżką (mimo, że wizyta obyło się bez ekscesów)
  12. Koszta utrzymania i startów będą podobne czy to w Subaru czy w EVO. Opony, paliwo, dojazdy. Części w Evo może droższe ale jak nie będziesz dzwonił to co ma się psuć na równej drodze... Z kolei odbudowanie teraz subaru i sprzedaż go za rok jak się okaże za wolne, za połowę włożonych pieniędzy to dopiero cios w kieszeń Ja bym od razu brał Evo, nie zastanawiał się i cieszył przez kilka sezonów
  13. DanPlut tu masz rozwiązanie http://www.ebay.com/itm/SMY-ClusterMaker-Gauge-Pod-2008-2013-WRX-STi-Dual-Gauge-POD-52mm-/190784790205?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c6ba8debd&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/SMY-Dual-Gauge-Pod-2008-2013-WRX-STI-Also-fit-09-Subaru-Forester-/200833564227?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ec29cfe43&vxp=mtr
  14. Ciekawa teoria...zwłaszcza, że producent tego pojazdu umieścił na klapce naklejkę 95ONLY. Poza tym subaru to jakiś specjalny samochód ? Nie dajmy się zwariować, to nie prom kosmiczny...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...