Skocz do zawartości

harek

Użytkownik
  • Postów

    228
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Forester SG, Volvo 740

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia harek

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

52

Reputacja

  1. po prawie roku "bezkocia" do domu zawitał Mały
  2. 100 bo 98 nie ma na shell'u (strojone było na 98), a ja jakoś staram się tankować na stacjach z muszelką ...
  3. harek

    Strzelectwo Sportowe

    ok, u mnie też szykuje się zabawa w stylu: jak drzewiej bywało - ma być głośno i dużo dymu
  4. harek

    Strzelectwo Sportowe

    Dość przypadkowo trafiłem na ten temat i przypomniałem sobie o Slavii 620. Dawno temu wraz z bratem bawiliśmy się tym karabinkiem jeszcze jako dzieciaki. Odnalazłem ją w starej szafie i okazało się, że jest piękna, w dobrym stanie i nadal fajnie działa . Dmuchawka jest chyba z 1968 roku.
  5. ja też robiłem "na bogato" i wyszło 2,5x to co tobie
  6. 2 lata temu, jak padło mi ładowanie akumulatora - awaria alternatora, podjechałem do najbliższego serwisu i po kilku godz. wszystko działało i działa do tej pory. Serwis to Elex (Al. JP II 69, wjazd od Stawki).
  7. Wczoraj - jesienno-zimowy serwis olejowy + nowe opony zimowe , jeszcze tylko mycie i będzie "glanc pomada"
  8. harek

    Korozja w Foresterze

    2 lata temu podwozie robione było w znanym nie-ASO - błotniki nie były ruszane. Było oczyszczone i zabezpieczone b. solidnie (m.in. piaskowane i malowane proszkowo elementy podwozia, nawet śrubki i nakrętki zostały ocynkowane itp.). W zeszłym roku natomiast malowałem (S Plus Jabłonna) kalpę bagażnika, zderzak tylny i prawe nadkole- porysowania, odpryski i w praniu wyszła niewielka perforacja błotnika tylnego po stronie prawej, - i tutaj wszystko, jak się okazało zostało tylko ładnie „przypudrowane”… No nic, mam nadzieję, że ostatnie prace przedłużą życie autku i dalej będziemy śmigać z uśmiechem na twarzy
  9. harek

    Korozja w Foresterze

    W moim forku pojawiły się malutkie pęcherze w nadkolach (mimo, że 2 lata temu przechodził gruntowną konserwację podwozia). Po oczyszczeniu i rozebraniu okazało się, że trzeba robić nadkola wew., zewn., wstawiać reperaturki, naprawiać progi, zabezpieczać, lakierować – w sumie oddałem całkiem spory worek dutków (ok10tys.)
  10. harek

    cham na drodze

    Poproszę nie szufladkować mojego łosia
  11. harek

    Klimatyzacja problem.

    Tak, to było zrobione jakieś 5 lat temu
  12. harek

    Klimatyzacja problem.

    Odgrzeję temat bo miałem to samo . Klima w upał działała kilkanaście minut, a potem przestawała... pomogła wymiana sprzęgiełka sprężarki. Teraz gra i ziębi jak należy, no i nie przerywa
  13. W moim forku też musiałem wymienić na nowe - bo przy prędkości autostradowej z plusem nie wytrzymały dwie spinki i nadkole się podwinęło , a koło je zniszczyło .
  14. Po tym jak go popsułem 8 maja, wczoraj odebrałem forku po remoncie silnika – i znowu z uśmiechem na twarzy nawet po bułki jeżdżę okrężną drogą! Zwłaszcza, że przygarnąłem dodatkowe całkiem spore stadko koników i niutków!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...