Skocz do zawartości

daddykubs

Użytkownik
  • Postów

    220
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Poznan,PL/Reading,UK
  • Auto
    2006 LEGACY 2.0R

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia daddykubs

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

3

Reputacja

  1. Hej,

     

    Mam pytanie, a  sprawa jest niestety stara.

    Pamiętasz może gdzie zamawiałeś tuleje do drążków lewarka zmiany biegów?

     

     

    Wszędzie widzę gumę a szukam poliuretanów w PL.

     

       Pozdrawiam

         Piotrek

  2. Byloby super... ...ale mieszkam w Anglii
  3. daddykubs

    Kontrolka check engine

    Sprawdz wiazke elektryczna zaworu Bank1- strona pasazera chyba ze masz wersje UK. Sprawdz sygnal od kostki w zaworze do przekaznika.
  4. daddykubs

    ile wam pali ?

    By sie zgadzalo. Legacy 2.0 165hp* 196km /122mi co 3 tygodnie Jazda dzienna na krotkich dystansach, glownie miasto. 23mpg ~12,5l/100km** *Ze swiecaca kontrolka silnika **przeliczone na bazie ostatnich trzech tankowan
  5. daddykubs

    Kontrolka check engine

    Tak. Nie powiodlo sie...
  6. daddykubs

    Short shifter legacy

    Ja kupilem kiedys takie cos dedykowane do gc 5mt za £14 Niestety "kulka" za mala... Zalozylem i tak na 5 minut- gdyby nie felerna "kulka"... Co do skroconego skoku i nizszego polozenia lewarka- super wygodne. Nie spdodziewalbym sie za to skroconego czasu do "setki" przy 165hp. dodatkowo dla wiekszej precyzji zmiany biegow polecam kilka poliuretanowych " bajerow (fotki)...
  7. Hmmm... Gdziestam byly wspomniane zasniedziale kostki we wiazce, ale serwer jest 'w remoncie' i nie moge sie tam dostac. Sprobuj kostki diagnostyczne przy ecu zlaczyc- moze cos pokaze...
  8. Z tego co pamietam, to; - zdejmujesz boczek -opuszczasz szybe -na koncu listwy przy brzegu drzwi odkrecasz wkret -podnosisz koniec listwy i ciagniesz do siebie -zbierasz klipy, ktore wyskoczyly Mnie interesuje ta rzezba z filcem. Rozbieralem drzwi, czyscilem listwy i doopa. Nadal to samo. Ponadto przydal by sie namiar na jakiegos majstra od polerowania szyb ( mozliwie w okolicach Poznania).
  9. daddykubs

    H6 wał napędowy

    Jak chce Ci sie czytac to tu jest duzo informacji; http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2211143 Wyglada na to, ze typ walu jest dyktowany dwoma czynnikami 1)rodzaj skrzyni 2)rodzaj tylnego mechanizmu roznicowego czyli wrx 5mt r160 bedzie inny od 3.0rb 6mt r180. Rozne dlugosci i inne koncowki. Reszte niech jakis szpec dopowie...
  10. daddykubs

    Kluczyk scyzoryk

    Szymon ja Ci kluczyka "lezki"zazdroszcze. Moje kluczyki to takie kwadratowe klopsy z dwoma przyciskami. A co do scyzoryka- ebay au wpisujesz legacy/liberty flip key i juz. Tylko wzory sa paskudne...
  11. daddykubs

    Kontrolka check engine

    No tak... Ten zakichany blad juz 2.5 roku naprawiam. System pompy powietrza jest wadliwy... a zmapowac tak jak w Wrx sie nie da bo ecu jest od Hitachi. Nowy zawor £190/1000PLN Jesli komus sie udalo ten problem rozwiazac na stale sukcesywnie usuwajac system z 165hp Dohc Lego- prosze o informacjie. Dzieki
  12. za @MATRIX Jakis manual? Ja kiedys czyscilem te "wlochate klocki" ale listwy sa zajechane i to na nic. Teraz juz i listwy i szklo do regeneracji...
  13. No wlasnie...Bylo ilestam rodzajow kol o roznej wadze 7.5kg, 10kg.... musialbym wyalezc stare fotki ale na 100% u mnie jest ayflex z imprezy. Tarcza i docisk z Legacy 2.5 mk3 i lozysko z imprezy . 3 lata pozniej smiga. Slowo uwagi: auto nie jest tak zywe- wydaje mi sie ze to za sprawa ciezkiego kola zamachowego. Mimo to ma dosc sily w sobie zeby ruszyc z 2 lub nawet 3 bieu jesli sie zapomne. No i trudniej o plyna zmiane biegow...
  14. Wyczyscilem "szczotki" szyby kierowcy, bo mi chcialy dziury na wylot wydrapac...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...