Skocz do zawartości

vlad

Użytkownik
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vlad

  • Urodziny 13.07.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WZ
  • Auto
    Chevy :)
  • Zainteresowania
    Szerokie i różne

Osiągnięcia vlad

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Moim zdaniem kup takie, które Cię zadowala, nie idź na kompromisy. Ja kupiłem wolnossaka jako namiastkę WRXa i żałuje tego. Po prostu nie odważyłem się wydać takiej kasy, jaką trzeba było dać wtedy za WRXa. Po pierwsze te auta rdzewieją na potęgę - wszystkie bez wyjątku imprezy i legacy jakie oglądałem w swoim czasie nieważne czy za 7 czy za 27 tysięcy były albo z widoczną korozją, albo nieudolnie naprawioną blacharką - szukaj jak najmniej zardzewiałego. Gtki bym odpuścił - to już stare auta i dostępność części będzie coraz mniejsza, a zwłaszcza tanich części. Szedłbym w stronę anglika WRXa - przekładać nie musisz. Można zarejestrować go bez przekładki. Wystarczy zmienić światła na wersję eu. Jak Ci nie przypasuje jazda z kierownica po prawej - to spokojnie da radę przełożyć później. O szczegóły można popytać na forum angliki.info. Poza tym W anglii na drogach sól jest rzadkością więc i większa szansa na niezgnite auto za rozsądne pieniądze. Moim zdaniem 30kzł za WRXa z nieudolnie robiona blacharką to absurdalna cena nieadekwatna do jego wartości.
  2. vlad

    Moje pierwsze Subaru

    Za 14-18kzł kupujesz kilkunastoletnie auto. Zwróć uwagę na korozję, bo subaru mają z nią problem i jest to problem nawracający. W drugiej kolejności silnik i automatyczna skrzynia (jeśli taka właśnie chcesz kupić). Sprawdzić ich stan przed zakupem w warsztacie specjalizującym się w marce zanim kupisz.
  3. Urzytkuję od 4 lat Imprezę z taką instalacją. Moim zdaniem dopuki instalacja sprawuje się dobrze nie ma co jej wymieniać. Filtry gazu co 15kkm to powinien każdy gazownik dać radę wymienić. A jak się pojawią jakieś problemy, można znaleźć warsztat specjalizujący się w holenderskich instalacjach. Ja moją serwisuję u Jako z naszego forum. Reduktor można zregenerować. Z tego co mi wiadomo koszt około 450zł. Gorzej ze wtryskiwaczami. Czasem poddają się regeneracji (jakieś 250zł stuka) a czasem nie. Używane na rynku czasem się pojawiają, a nowych już nie produkują. Wniosek - opłaca się wywalić tą instalację dopiero jak padnie wtrysk tak, że nie da się go zregenerować lub znaleźć sprawnego używanego w rozsądnym czasie.
  4. Ja mam, a nawet jest wystawiona na sprzedaż. Mogę o niej opowiedzieć, pokazać.
  5. A nad czym tu się zastanawiać. W rok oszczędzisz na paliwie tyle, ile kosztuje dobra instalacja gazowa. Jeśli chcesz mieć to auto dłużej to warto. A regulacja luzów zaworowych powinna być robiona co 50-60kkm, przynajmniej według mojego mechanika. Dodatkowe 60 zł na przeglądzie co rok plus benzyna za 50 zł na 2-3 miesiące to w sumie niewielkie koszty dodatkowe.
  6. Dzięki za odpowiedzi. Dodatkowe pytanie: Czy, aby wymienić tarczę sprzęgła trzeba wyjmować silnik, czy jest dostęp i da radę bez tego?
  7. Na biegach 1 i 2 mało wyraźne objawy, ale od 3 w górę tak po przekroczeniu około 2000 obrotów okazuje się, że obroty silnika rosną przy naciskaniu gazu, a auto przyspiesza niemrawo. Dodatkowe pytanie - ile jeszcze dam radę z tym przejechać zanim całkowicie nie bedzie dało się jeździć? Pytam, bo jutro wyjeżdżam na urlop i nie dam rady do tego czasu naprawić auta, a bedzie mi ono potrzebne.
  8. Witam Jak się domyslam na slizgające się sprzęgło lekarstwem jest wymiana tarczy, czy może zwykle problem rozwiązuje coś innego? Z jakim mniej więcej kosztem robocizny trzeba się liczyć? Podciągnięcie/wyregulowanie linki sprzęgła coś by pomogło (o ile tam w ogóle jest linka)? Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  9. Opony niestety kierunkowe, zatem tylko przełożenie na felgach wchodziłoby w grę. Rozmiar fabryczny 195/60/r15.
  10. Dzięki za wyjaśnienia. Ronda i łącznice na węzłach pokonuję raczej ostro. Opony zdzierają się mniej więcej równomiernie po skosie na całej powierzchni. Odpowiada mi sposób prowadzenia się auta i raczej nie będę nic zmieniał w ustawieniach zawieszenia. Czy dobrym pomysłem by zniwelować nieco to skośne zużycie opon byłoby zamienić prawe z lewymi miejscami? Nie spowoduje to jakiegoś nieprzewidywalnego prowadzenia się auta?
  11. Witam Zauważyłem że nierównomiernie zużywają mi się opony letnie. Bardziej od strony zewnętrznej niż wewnętrznej około 1mm różnicy w głębokości bieżnika. Jeżdżę na nich trzeci sezon. Ta nierównomierność jest bardziej widoczna na przednich oponach, a mniej na tylnych. Dodam, że co sezon zakładam opony tylne na przód o odwrotnie (zgodnie z zaleceniem z instrukcji do samochodu). Pytanie brzmi - czy standardowe ustawienie geometrii/zbieżności zawieszenia w mojej imprezie jest takie, że przy zmianie opon z tyłu na przód ta różnica w zużyciu będzie kompensowana, czy raczej mam nieprawidłowo ustawioną geometrię/zbieżność w zawieszeniu? Auto jak w profilu - zawieszenie standardowe/fabryczne bez modyfikacji.
  12. vlad

    LPG w Subaru

    Może padł czujnik ciśnienia przy filtrze fazy lotnej. Padnięty pokazuje nadciśnienie i nie chce przełączyć na gaz
  13. vlad

    LPG w Subaru

    Żaden problem, tylko trzeba wiedzieć do kogo zapukać jeżeli jest z nią problem . A do kogo należy zapukać w takim przypadku?
  14. vlad

    LPG w Subaru

    Jest problem, bo już nie produkują tych wtryskiwaczy. Są zamienniki, ale komplet to spory koszt, wymiana również, bo słaby dostęp i dodatkowo trzeba przeprogramowywać sterownik.
  15. vlad

    LPG w Subaru

    Witam Na wstępie przepraszam za spam w tym wątku, ale tu może prędzej rzuci się komuś w oczy. Kupię wtryskiwacze Koltec/Necam model: 242000-005-3. Może komuś zostały po demontażu/naprawie holenderskiej instalacji LPG. Szukam sprawnych a przynajmniej rokujących na bycie sprawnymi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...