Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. O dziękuję Wam za pomoc problem rozwiązany. Winny był faktycznie bezpiecznik opisany schemacie jako B225. Nie najłatwiej się do niego dostać ale da się to zrobić samemu po ciemku więc nie było źle. Wszystko teraz śmiga jak powinno. Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka
  3. Generalnie... na jakiej zasadzie działa to lusterko? Łączy się jakoś z GPS, ma wbudowany moduł i antenę, czy jak? I pokazuje coś więcej oprócz kierunku świata w jakim jedziemy? A lusterko nie jest też przypadkiem elektrochromatyczne? wiem, sporo pytań, chcę się czegoś dowiedzieć, bo ciekawy jestem.
  4. Proszę o wycenę płyty kompozytowej kompozytowejdo forestera SG 2.0 xt automat . Dziękuję z góry
  5. Z mojej strony: Głowice da się zdjąć na aucie jeżeli są śruby. Zrobienie prawidłowego momentu dokręcania na aucie graniczy z cudem. UPG w wolnossaku się zdarza, częściej niż się to opisuje. Osobiście głowice bym dał do splanowania plus test szczelności, przy okazji wymieniłbym uszczelniacze. Uszczelka pasuje kompozytowa z Imprezy GT, Ajusa taką na pewno ma w ofercie. Śruby mogą zostać stare jeżeli to pierwsze UPG w historii tego motoru, w ogóle kupowanie nowych śrub jest dla mnie osobiście bez sensu, już wolałbym inwestować w szpilki ARP, ale przy 125KM to przerost formy nad treścią. Składaj motor ten co masz, dopilnuj, żeby czapki były dokręcone momentem podanym przez producenta uszczelki.
  6. " To był bardzo produktywny dzień dla Roberta Kubicy i choć przejechał dziś 11 mniej okrążeń niż wczoraj, to najważniejsze były pozytywne odczucia i dobry feedback od zespołu. „Byliśmy w stanie popracować nad wieloma rzeczami i to był udany test. Jestem bardzo szczęśliwy” – powiedział Robert Kubica w informacji prasowej BMW. Robert Kubica jeździł dziś wspólnie z Philippem Engiem. Niemiec pokonał 158 okrążeń, a Polak 117. Robert znacznie poprawił swój wczorajszy czas i ostatecznie uzyskał najlepszy czas z kierowców BMW jeżdżących podczas 3 dni testów. „Jest możliwe, że skończę w DTM. Mamy już grudzień więc jest późno, ale nie byłoby mnie tu, gdybym nie chciał startować w DTM. Wróciłem na tor po wielu latach po wypadku i było mi dane jechać w Formule 1. A DTM jest serią, która nie tylko jeździ na dużych szybkościach, ale również jest tu dużo walki w koło w koło. Brakowało mi tego w rajdach” – powiedział Robert. „Potrzeba tu innego stylu jazdy. Waga pojazdu robi dużą różnicę, nawet mimo tego, że auto generuje dużo docisku jak na samochód z dachem. Ale oczywiście jest mniej tej siły docisku niż w F1. Nadal przyjemnie jest jeździć tymi samochodami, które są niesamowicie profesjonalne z technicznego punktu widzenia” – dodał Polak. Łącznie BMW pokonało 275 okrążeń podczas finałowego dnia. „Jako kierowca, zawsze chcesz czuć się dobrze w aucie. Myślę, że było kilka rzeczy, które mnie zaskoczyły pozytywnie. Podczas kilku pierwszych przejazdów czułem się komfortowo w aucie, a to zawsze pożądana sytuacja przez kierowcę. Prowadzenie się samochodu na pewno było jednym z plusów, które mnie zaskoczyły. „Dobrze, że mieliśmy stałe warunki podczas testu. To pozwoliło nam zaliczyć bardzo produktywne dni w Jerez. Byliśmy w stanie pchnąć wiele rzeczy we właściwym kierunku przed sezonem 2020. To pozytywne dla mnie i teraz możemy cieszyć się świętami” – stwierdził z kolei Philipp Eng. BMW testowało w Jerez nowych samochód, optymalizując pewne części, z którymi były pewne problemy w trakcie sezonu – szczególnie pod względem wagi. Były używane również różne warianty systemu push-to-pass, który ma być uaktualniony w sezonie 2020. „To był dobry dzień, który dał mi wiedzę i możliwość wypróbowania nowych elementów na sezon 2020. Wiemy, że nadal czeka nas dużo pracy więc te testy były bardzo ważne. Jestem zadowolony” – powiedział natomiast Marco Wittmann." Posiłkuję się stroną powrotroberta.pl, którą zresztą śledziłem przez cały zeszły sezon f1.
  7. Jak ten z awatara to przekażę kierowniczce Odpozdrowienia!
  8. Dzięki! W takim razie muszę Wam wyklikać zamówienie
  9. Today
  10. Nie musisz , jak inteligentnie rozkminisz starczą dwa arkusze , a czasem klientom brakuje 4 .....
  11. carfit

    Kubica w DTM

    skąd te info ?
  12. Pomocyyyyy, gdzie tu u nas w Trojmiescie zrobię dobrze i elegancko mapę w sti ? Zrobiłem przelot, ale nie pomyślałem o mapie
  13. może zaryzykuję i je wypróbuję... a drugie pytanie, czy felga widoczna na foto wejdzie na ten czterotłoczek i tarczę 294mm? to jest braid 15 cali
  14. Póki co wiadomo tyle, że Robson dzisiaj walnął najszybszy czas wśród kierowów Bmw w całych testach.
  15. Masz rację, są praktycznie takie same. Włożyłem sam silnik, kolektory i cała reszta zastała od 2.0. Faktycznie, w Forku 122 jest półsekwencja, a w tym 125 już pełny wtrysk. Wiązka jest inna i mam świadomość, że koni na tym ecu jest mniej. W Legacy 2 ej22 miał 128KM więc i tak nie odczułbym różnicy.
  16. Teoretycznie mogą zostać stare. Ale jeśli producent uszczelek wymaga nowych śrub to dla świętego spokoju lepiej dać nowe.
  17. Najlepiej wyjąć. Jak masz do tego żuraw to naprawdę polecam, z wolnossaka silnik wyciąga się w moment. Zaleca się je wymienić.
  18. Czyli lepiej wyjąć, finalnie mniej roboty pewnie będzie. Regulacja zaworów to kombinacja w zasadzie. Śruby głowicy też trzeba wymieniać? czy mogą zostać stare?
  19. Dokładnie, to dwa różne silniki z zupełnie innym osprzętem, trzeba zrobić spore przeróbki wiązki żeby zamienić jeden na drugi, przerabiałem raz taki temat i nigdy więcej. A glowice da się zdjąć bez wyjmowania silnika, odkręca się łapy, kolektor wydechowy i kość na skrzyni i można go podnieść wystarczająco, żeby był dostęp. Ale szybciej i prościej go wyjąć i zrobić porządnie, no i nie ma problemu ze zrobieniem tego na czysto, w brudnej komorze zawsze jakiś syf wlezie...
  20. Gorąco pozdrawiam właściciela srebrnej Imprezy GC, z którym mijaliśmy się dziś ok. godziny 16:00 na ulicy Pilotów w Krakowie. Było trąbione, machane, a nawet porykiwanie z grzmiącego wydechu Imprezy!
  21. @hugo ok tylko, że silniki `98 legacy i 2,2 z antyka są do siebie bardzo podobne, wręcz identyczne. Osprzęt jest niemal taki sam. Natomiast w Foresterach 122 i 125 km są różnice zarówno w osprzęcie jak i samych głowicach. To są inne silniki (!) Zamiana ich będzie możliwa po wymianie wiązki i sterownika ale jak rozumiem chodzi o zrobienie roboty możliwie dobrze i możliwie tanio. Wsadzanie używki motoru z jednoczesną zmianą instalacji z komory silnika, zabawy z drugim sterownikiem, immo itd jest jak dla mnie sztuką dla sztuki, zwłaszcza jeśli finalnie okaże się, że nowy silnik to padaczka i trzeba będzie robić zamiankę w drugą stronę. W Twoim przypadku też powinieneś poszukać sterownika (jeśli wiązka jest taka sama) od 136 konnego motoru bo w obecnej sytuacji nie wykorzystujesz potencjału tego silnika. Kiedyś faktycznie zrobiliśmy w ramach "próby" wymianę UPG w legacu ~98 2,0 (wąska głowica) ale był problem z dokręceniem śrub głowicy z tyłu silnika. Z kombinacjami zeszło tak długo, że szybciej jest po prostu wyjąć motor.
  22. Ja osobiście nie mam żadnego zgorszenia , widziałem to wielokrotnie , nawet na autostradzie w Niemczech na WRC . Dla mnie osobiście jest to akceptowalne , choć może nie entuzjastyczne . Widziałem lepsze dzieła na dwupasmówce , gdzie kierowca rajdowy korzysta z pobocza i swojego pasa , nie wkracza na lewy pas. Ci goście za kierownicą to więcej umieją , widzą , niż 99% kierowców w obrębie 100km będacych w ruchu, to że na dojazdówkach są łamane przepisy to standard na każdym rajdzie , ale to ma wiele powodów. Korki , kibice , zła organizacja , itd. a kierowcy mają dojechać punktualnie na PKC . Niech każdy rzuci kamieniem , i uderzy się w pierś , że jezdzi przepsiowo , robicie ( łamiecie ) to codziennie , w mniejszym czy większym stopniu , bardziej świadomie lub nie . I nikt mnie nie przekona że tak nie jest. Sam dziś jadąc na lotnisko , i to nie mając zbytniego powodu do pośpiechu , jakby mnie ktoś kręcił i liczył punkty , prawo jazdy bym stracił pewnie z 20 x . Dodając , totalnie mi się nie spieszyło , nie wyprzedzałem na podwójnej , nie szedłem na dziko , owszem na autostradzie , zdarzyło się pociągnąć jak to Pawlak mówił , "ja tylko pociągnął"
  23. cewie

    Serwis w Kielcach

    Serwisuję u nich auto 5 lat, czyli od jego pierwszych kilometrów i może dla tego jeszcze nic z winy fabryki się nie popsuło. Na liczniku 144Mm. Bardzo sympatyczni ludzie i kawą częstują z ekspresu.
  24. Sam silnik i jest to zaprzeczeniem tego:
  25. U mnie to pamiętam, jak bodajże jeszcze w lutym były bąbelki (czyli wywalone upg) zignorowałem to zupełnie, bo cyrki były też z reduktorem, poza tym nic się nie działo. Plus kilka razy usłyszałem że "w GTkach tak bywa i to wcale nie jest upg". Przejeździłem tak ponad 10tyś + założyłem turbo katując auto w największe upały na różnych doładowaniach. Padł dopiero teraz i to tylko dlatego, że miał za mało cieczy w układzie i się zapowietrzył. Termostat też swoje zrobił, bo stary miał dziwne ślady jak by "przytarcia" i względem nowego nie otwierał się do końca. Przypomnę, że nie mam lekkiej nogi UPG nie wiem ile kosztuje. 600zł nowe śruby głowicy, uszczelki pewnie okolice 180zł, do tego planowanie głowicy i sprawdzenie, sprawdzenie gniazd itp. Do tego robocizna. Cenowo nadal wychodzi jak "zdrowy" 125konny silnik.
  26. Sam silnik czy razem z wiązką i sterownikiem?
  27. Jak to się nie da, Grażyna potrzymaj mi piwo. Legacy '98 2.0 115KM zmieniony na 2.2 136KM z Antyka.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...