Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. U mnie to sprawa wygląda tak,że mam kilka równoległych tematów na liście do ogarnięcia w samochodzie. Z tego powodu,że w 90% ogarniam sam,to na wszystko idzie masa czasu,bo to części w katalogu znaleźć itd. Temat radia (doprowadzenia do funkcjonowania na 100% audio) jest rozczepiony ,na kilka etapów (bo znaleźć info,rozwiązania itd itp) . U mnie sprawa z wymarzonym japońskim radiem nie była taka trudna. Kupiłem,dosłali ,wyciągnełem radio USA i podpiełem radio Japońskie. Wtyczka była taka sama. Największy problem to przerobienie kabla 13pin zmieniarki ,bo nie mogłem kupić zmieniary z kostkami od Subaru. Radio jest Subarowskie,ale jeżeli chodzi o europejskie zmieniarki,to ciężki temacik . Jeżeli chodzi o totalne przestrojenie radia (grzebanie w środku) to pomysł mam. Najpierw to spróbuję z konwerterem FM ,żeby radio działało na "już" . Jeżeli będzie zadowalająco ,to zostawiam i w środku nic nie będę majstrował. Koszt takiej zabawki z aliexpress to około 40zł,ale nie będzie to full zakres FM i wyświetlacz nie wyświetli "polskich" zakresów FM. Jeżeli chodzi o Twoje pytanie ,to tak na szybko z tego co mi chodzi po głowie ,to najłatwiej jakbyś znalazł przejściówkę. Nie wiem ,jak kostki twoje wyglądają,ale po pierwsze. Jak chcesz szybko sprawę załatwić ,to podjedz do sklepu elektronicznego i zapytaj po prostu o przejściówkę do Twojego radia,powinni doradzić,albo nawet będą mieli ,co trzeba. Opcja nr 2 dowiedz się jaką masz kostkę na wiązce od radia i jakie masz gniazdo w radiu ,które chcesz podpiąć. Z tą wiedzą buszujesz na aliexpress,albo allegro i może coś będzie. Opcja nr3 szukasz Subaraka na części w Polsce z takim radiem ,jak Twoje i załatwiasz końcówkę wiązki(z kostką) ,taką jak potrzeba do Twojego drugiego radia ,wtedy to już cięcie,lutownica ,taśma izolacyjna i zagra radio. Pytanie do chłopaków z Forum,czy mając taką końcówkę łącząc przewody systemem "kolor do koloru" będzie ok... Ja takiej wiedzy nie mam,bo trochę inne zadania bojowe mamy . Ja bym zaczął od szukania odpowiedniej wiązki z kostką i szukania informacji czy da się lutować bezkarnie "kolor do koloru" ,jak tak na lajcie się nie da ,to trzeba by było poszukać informacji za co, który pin na kostce odpowiada i szukać tego samego po drugiej stronie ( lub gotowa przejściówka,która "zkrosuje" sygnały do odpowiednich pinów -najszybsza opcja ,ale czy będzie? ) opisz dokładnie sytuację. wrzuć zdjęcia kostki/kostek i tyłu radia ,jednego i drugiego,bo wtedy więcej będzie można powiedzieć jak podejśc do sprawy . Chcesz radio USA zamienić na EU rozumiem, czy JPN na EU? może ktoś przerzucał radio i podpowie z doświadczenia tj co kombinował,jak kombinował,czy są przejściówki itd itp.
  3. Yesterday
  4. Cześć wszystkim Dopiero wybieram swoje pierwsze subaru, legacy IV, liczę na waszą pomoc i mam nadzieję że miło mi będzie korzystać z forum pozdrawiam
  5. Witaj, z tym, że wersje EU mają inne wtyczki z tyłu, podobno trzeba przerabiać, ale skąd wziąć elementy i jak to zrobić to dla mnie już czarna magia. Może coś podpowiesz
  6. I to jest dla mnie cud nad Wisłą. Winni są wszyscy inni, bo się zagapili, bo nie przewidzieli że ktoś się zatrzyma na środku drogi i będzie biegał zygzakiem, itp itd. Nieistotne jest, że gdyby nie ten zawodnik i jego zachowanie, nic by się nie zdarzyło. Mało tego, gość widzi karambol i odjeżdża z transparentem „to nie ja”. W dodatku najwyraźniej ma rację, więc będzie tak robił dalej. Super. W normalnym kraju taka sytuacja i wyjście z łapami to zatrzymanie prawa jazdy i bezwzględna odpowiedzialność za tego typu kolizję. Sorry, ale nawet policja ma obowiązek zatrzymywania bez narażania na niebezpieczeństwo, wiec zatrzymanie obywatelskie to jedno, ale jego przeprowadzenie i odpowiedzialność za skutki to drugie. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Zapewniam Cię, że gdybym jechał Forkiem zamiast babcią to też bym się cieszył z takiej drogi
  8. 2-ka z "2" wreszcie w domu. Pozdrawiamy. [emoji112] Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. Nie znam się, ale widziałem, jak robią - trzeba wylutować z licznika pamięć, wgrać "europejskie" oprogramowanie i wlutować z powrotem. Działa Specjaliści podobno potrafią już zrobić w samochodach z ES. Jak ktoś potrzebuje, to mogę dać przez PW namiar do gościa, który mi robił w WRX.
  10. Ja moim jeżdżę tylko od Święta więc tankuję raz w miesiącu...albo i rzadziej
  11. Hej. O kurcze o tym nie pomyślałem. Chociaż tak nagle podczas jazdy?Mam Tomku tylko nadzieję, że na spokojnie wrócimy do domu i nic się bardziej nie rozleci
  12. W przypadku większości handlarzy, to prawda, ale na pewno jeżdżą po polskiej ziemi, takie mniej puknięte i nie utopione - np. mój Z tym, że ja importowałem go "prawie osobiście", bo jedynie za pośrednictwem firmy zajmującej się importem. W temacie Subaru WRX STI MY15 znajdziesz trochę o modelu WRX, ale niestety to dość przeciągły wątek. Jeśli jesteś zainteresowanym importem z USA, to też jest parę tematów z opisem co i jak. WRX jest bardzo fajny, tylko po przyzwyczajeniu do automatu, jednak jego twarde sprzęgło nieco męczy (w dużym mieście). Z drugiej strony - WRX z automatem..?
  13. Powoli ogarniam różne tematy i pora się zająć luzami na drążku zmiany biegów. Tych "paskudnych" tulejek (na krzyżaku pod autem, przy mocowaniach pod autem (front/rear), od strony kabiny) jest całkiem sporo niestety. Gdzie najlepiej kupić to jako komplet, ewentualnie oddzielnie, ale jednak u jednego dostawcy. Pytanie drugie - jakie to są dokładnie numerki części? Tutaj: http://www.uklegacy.com/forums/index.php?/topic/137897-solutions-for-a-spec-b-gear-stick-floppy-sloppy-loose/ znalazłem schemat do 6MT z opisem numerów - czy tym się można kierować w rozmowach z ASO, czy lepiej gdzieś indziej zrobić zakup?
  14. Pablito79

    Kubica w F1

    To że bolidy się różnią to w sumie jest wiadomo. Ale niepotrzebnie cały Williams ściemnia całemu Światu, że wszystko jest w porządku, że kierowcy są równo traktowani a bolidy takie same. Zastanawiam się tylko, jak można tak funkcjonować i dokąd ich to zaprowadzi.
  15. Paulus

    LPG w Subaru

    Nie, jeden. Ale mam pompę 13 barową, co pozwala na zasilenie silnika o mocy 240KM+.
  16. dr.elich

    LPG w Subaru

    Na zdjęciu widać po 1 wtrysku na cylinder. Mylić może zasilenie wtryskó szeregowo o ile dobrze widzę. Masz ustawiony dotrysk benzyny czy idzie Ci do końca na LPG?
  17. przemyslawn

    LPG w Subaru

    Masz rację, przejęzyczyłem się, oczywiście miałem na myśli wtrysk w fazie ciekłej. Dokładnie to samo powiedział mój gazownik, szału nie ma, plusem tego systemu jest brak reduktora. Masz po 2 wtryskiwacze na cylinder ?
  18. Co do wody w bagażniku - również miałem przypadek z lampą. Ori uszczelka rozwiązuje temat. Jeśli chodzi o szybę - reguluje się jej wysokość, kąt, poziom - mechanizmy regulacyjne dostępne po zdjęciu boczka. Świst powietrza - zwykle porwany trójkąt lub źle wyregulowana szyba
  19. Paulus

    LPG w Subaru

    To nie jest bezpośredni wtrysk a wtrysk w fazie ciekłej. Bezpośredni wtrysk LPG może być realizowany tylko w silnikach z bezpośrednim wtryskiem Pb. Mam wtrysk Vialle w moim WRX'ie. Źle nie ma ale rewelacji też nie. Pisałem o tym kilka stron wcześniej.
  20. Wybieramy się do Budapesztu w przyszłym tygodniu. Mam pytanie o najszybsza trasę.
  21. moge sie wypowiedziec nt. punktu 1. sam mialem wode w bagazniku . Okazało sie ze winowajców było 2. 1. Uszczelnienie spojlera - niestety mam laminat i gdzies dostawała sie woda. Zdjalem cały spojler, porobiłem podkładki z gumy, osadziłem na czarnym(mam czarne auto) silikonie bezzasadowym (to wazne, bo zwykły silikown bedzie "żarł Ci blache").Po tym jak silikon zwiazał pomiedzy sama uszczelka a klapa,nałozyłem kolejny silikon na przyklejone uszczelki i na swieży silikon spojler. Dodatkowo pod kazda srube z podkładką trzymajaca spojler dałem troche silikonu. Generalnie zasilikonowałem wszystko co sie da Po tym zabiegu miałem chwile spokoju, ale znow pojawiła sie woda. 2.Okazało sie ze leje sie przez tyllnie lampy. Kombinowałem z roznymi patentami z wycinanych uszczelek, ale i tak finalnie skonczyłem na ori uszczelkach w ASO (koszt jakies 45zł/szt - oczywiscie sa pod roznymi numerami, prawa i lewa). Po tym zabiegu, a było to 2 lata temu - zero wody w bagażniku Dobra rada, wez kogos do pomocy, zamknij go w bagażniku z latarka, a sam stań z myjką na zewnątrz i lej po klapie. Kolega niech sprawdza z latarka gdzie sie leje. Sam tak zrobiłem przy uzyciu żony - wkoncu sie na coś przydała
  22. Jadę 31.07. Jaka jest najlepsza tzn. najszybsza i najwygodniejsza trasa do Budapesztu z Krakowa? Oczywiście może być płatna. Która droga jedziecie ?
  23. A ja pozdrawiam mojego mechanika, który mi w tym tygodniu zamrugał ze swojego Evo Odmrugane było ofkors
  24. Ale mamy Subaru i trzeba zatankować
  25. ale juz 6 mies lub demo można i gwarancja by była ?
  26. Michał Krupa

    Co zamiast XV???

    Gdyby nie poczucie odpowiedzialności przed żoną i dzieckiem to moja odpowiedź na pytanie postawione w tytule wątku składałaby się z 2 część:
  27. Nowego nie da się w Polsce zarejestrować ( nie spełnię norm unijnych ).
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...