Skocz do zawartości
Trwa przetwarzanie indeksu wyszukiwania. Wyświetlana aktywność, może być niekompletna.

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. KaiM

    dane w dowodzie rejestracyjnym

    No proszę, nie wiedziałem że mam V generację OBK z 2007 roku ! Myślę że jak to w tym kraju bywa - co urząd to swoje reguły... @Wi_emi nie kłopocz się tak tym.
  3. Herostrates

    Hot Hatch Hysteria

    Szok, jaki bonus Ten silnik daje naprawdę faje przyrosty nawet na stage 0,5
  4. Dealer Subaru w Murmańsku: https://murmansk.subaru.ru/dealers
  5. Dopiero ostatnia wersja Outbacka występuje jako model Outback, wcześniej to był model Legacy w wersji Outback. Czyli Outback generacji od I do IV to jest Legacy w dowodzie a Outback V generacji to już Outback w dowodzie.
  6. Tiger

    E-Boxer

    no a co z miejscem w środku? z mojego punktu widzenia, NX to auto dla niskich i szczupłych osób (w szczególności z tyłu)
  7. Pytanie jest następujące: czy silniczki podnośnika szyby (lewy przód) z innych subi podchodzą do forka SG (sam silniczek, bez mechanizmu). Jeżeli tak, to z jakich? Dzięki
  8. Jaca68

    E-Boxer

    Prze zakupie XT jego możliwości terenowe były najmniej ważnym czynnikiem branym przeze mnie pod uwagę. Zadecydował motor 2.0 DiD i 240 KM. I tu akurat NX wypada podobnie. A raczej wypadał bo XT już nie ma. W 2014 NX był znacznie droższy od Forka, a dziś ta różnica zmalała, jak porównamy z cenami ostatnich egzemplarzy XT.
  9. Jakoś mi ta fela nie leży, nie na dziadku.
  10. RoadRunner

    E-Boxer

    Bo ja wiem czy znacznie mniejsze wnętrze ? Może bagażnik ale ani z tyłu ani z przodu różnic w ilości miejsca nie widzę. Wszędzie tam gdzie wjechałem Forkiem wjechałem Lexusem przy czym ten drugi nie pcha przodem w zakręcie. Chociaż to był Forek turbo II gen.
  11. Haha na szczęście nic nie kupowałem, ale nie ukrywam że chciałbym spełnić swoje marzenie ,niestety mieszkam narazie za granicą i żeby kupić wrx muszę dużo dużo więcej wydać A tego nie chce ,ale chce mieć subaru :)) I tak się tylko narazie zastanawiam czy to nie zła opcja . Mam passata 1.9 tdi i jak przez Niemcy jadę 5h non stop 150-200 to działa idealnie, więc mam nadzieję że taki boxer tez będzie:)
  12. Dzięki. Tak właśnie u mnie jest.:) Wiadomo, że korek to żadna przyjemność ale jednak miło jak część upierdliwych i monotonnych czynności wykona za nas automat. Oczywiście nie jest to dynamiczne przemieszczanie się w korku a raczej grzeczne przesuwanie się do przodu ale moim zdaniem to I tak sporo.
  13. maciuo

    dane w dowodzie rejestracyjnym

    Mój Outback widnieje w dowodzie jako Legacy. Swoją drogą dokładnie sprawdzali dane bo mi zrobili korektę rocznika z roku pierwszej rejestracji 2006 na rok produkcji 2005
  14. Elpi

    Moc moc moc - po co to komu

    I tak ma być on się nie wyłącza,musisz dotknąć gazu i jedziesz dalej.Jeśli masz komunikat Ready obok symbolu tempomatu. Ale coś namotałem z postem sorry
  15. Eryk

    Moc moc moc - po co to komu

    Do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic... ale pozwole sobie zauwazyc ze stanie w korku z obojetnie jaka moca i tempomatem jest dalekie od psychicznego relaksu. Wystarczy ze ktos wepchnie sie przed, i toczy sie wolniej niz przedtem, a na domiar zlego wpuszcza jeszcze innych bo musi sobie wyslac kila smsow... Nie... zdecydowanie nie - korki nie sa relaksujace. Nawet jak jade gdzies, gdzie mi sie nie spieszy i stoje w korku, i widze ze inny pas od mojego posuwa sie do przodu - to juz mam stres... taka zazdrosc ludzka czy co?
  16. Dzisiaj
  17. badyl

    Pozdrawiamy sie :)

    @Elvisiak to jest piękne , widać na tej fotce jak moja furka jest szybka, nic dziwnego że mam mało zdjęć [emoji23][emoji14] Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka
  18. Tiger

    E-Boxer

    w tym wątku (i nie tylko) już któryś raz pada porównanie Forestera do NX, zupełnie nie rozumiem jaki to ma mieć sens? dla mnie już tylko dwie pierwsze cechu NX: - znacznie mniejsze wnętrze - dużo słabsze możliwości terenowe wykluczają sensowność tego porównania, ale może ktoś widzi więcej podobieństw niż różnic?
  19. KaiM

    dane w dowodzie rejestracyjnym

    Ja mam tak: D.1 SUBARU D.2 --- D.3 Outback Podłączę się ze związanym pytaniem - właśnie wbił mi diagnosta pieczątkę przeglądu w ostatnie wolne miejsce. Coś mieli z tym zmienić żebym nie musiał dowodu wymieniać. Pytanie jaki jest status obecny? Będę musiał wozić papier z następnego przeglądu? Przecież już nie trzeba nawet dowodu rejestracyjnego wozić przy sobie.
  20. ponton500

    Hot Hatch Hysteria

    Seryjne Audi S3: https://www.facebook.com/sportmile/photos/pcb.2279461945425556/2279461898758894/?type=3&theater Jakby sie ktos pytal. ;)
  21. zakładej te co miałeś na forku żony
  22. Wzrok już nie ten u Ciebie chyba, auto myte że dwa tyg temu i koła brudne
  23. RoadRunner

    E-Boxer

    Dlatego z ewentualną zamianą poczekam aż NX dostanie nową hybrydę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...