Skocz do zawartości

RoadRunner

Użytkownik
  • Postów

    2088
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana RoadRunner w dniu 3 Sierpnia 2014

Użytkownicy przyznają RoadRunner punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/Berlin
  • Auto
    Kiedyś 2.0 XT, teraz Lexus NX200t

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RoadRunner

..:: Jego Forumowatość ::..

..:: Jego Forumowatość ::.. (7/13)

825

Reputacja

  1. RoadRunner

    O rowerach

    Trudniejsze niż wielu się wydaje. Mocne interwały dają w kość. No i ta sama trasa na sucho a po deszczu to w sumie dwie różne trasy. Nie ukrywam, że w wielu miejscach sprowadzałem/wprowadzałem rower. Jak ktoś nie jest mega kozakiem co prawie wszędzie wjedzie i zjedzie to nie widzę sensu jechać w butach SPD. Ja miałem zwykłe buty Shimano, platformy z pinami i zero problemów w dużym błocie.
  2. RoadRunner

    O rowerach

    Fakap sezonu zaliczony, teraz to już z górki. Wczoraj pojechałem w MTB "Czarne serce". Trasa 190km / 4km w pionie było gdzie ubić nogę. No i po 12km wespół z 3 zawodnikami zostaliśmy bohaterami zawodów : Pomyłka pomyłką, ale my zorientowaliśmy się po 15 kilometrach, że coś nie teges. No dobra, ktoś zapyta jak to możliwe aby w dobie nawigacji takiego babola strzelić. Dwa dni temu też myślałem, że to niemożliwe. Częściowo dałem ciała a warunki pogodowe pomogły: - trasa mega pokręcona, ścieżki się przecinają, ślad GPS średnio precyzyjny - zawsze wcześniej przed zawodami bez oznakowania trasy oglądam ślad i nanoszę alarmy w Garminie. Teraz tego nie zrobiłem. - wiało, lało, zimno, całość uj...na w błocie więc nie słyszałem, że Garmin krzyczał, że jestem poza trasą. Ale, jak pisałem, ścieżka na którą wjechaliśmy była dosłownie kilkanaście metrów dalej więc Garmin znalazł ślad i wyłączył się alarm. Trasa to sporo singli, śliskich korzeni więc na nawigację rzadko się spogląda. Jak zrobiło się spokojniej to ktoś się zorientował, że coś nie gra bo jesteśmy na ok 80km trasy a nie mijaliśmy punktu kontrolnego na 57 km . Dwóch postanowiło jechać do końca a ja z innym zawodnikiem spróbowaliśmy wrócić do punktu opuszczenia trasy. Jak wjechałem w końcu na punkt na 57km to na liczniku miałem 89 km i tak ze 2 godziny w plecy. Jakbym jechał dalej to był kończył na styk w limicie czasu koło godziny 21/22 a to tak średnio mi się widziało z marną lampką po nieznanych singlach. Zjechałem do bazy i tyle. Pierwsze DNF w życiu odhaczone
  3. RoadRunner

    O rowerach

    Znacie może jakiś stacjonarny sklep w Wawie z sensownym wyborem hardtaili tak w okolicach 10kg ? Sensowny wybór to tak więcej niż jedna sztuka na stanie
  4. Nie bój, nie bój, zupgrejdujesz (RXa ;)) to się dowiesz.
  5. To trochę tak jakby w EV wozić agregat spalinowy Ale fakt, jump-starter przynajmniej dużo mniejszy. Czy to przekracza współczesną wiedzę inżynierską aby duża bateria doładowywała małą czy po prostu przyoszczędzono na jakiejś popierdułce za 0.01% ceny samochodu ?
  6. Cześć, Czy większość (wszystkie?) hybryd ma akumulator 12V tak śmiesznej pojemności jako Toyota/Lexus ? Pojeździem kilka dni hybrydowym Leksusem NXem, postał 5 dni i kaput. W serwisie między wierszami mówią, że te typy tak mają. Przecież to jest patologia. Ma ktoś doświadczenia z hybrydami innych producentów ? Pzdr.
  7. RoadRunner

    O rowerach

    Cześć, Grail CF SLX 8, jestem identycznego wzrostu i normalnie bym z marszu brał L-kę ale zacząłem sprawdzać wymiary i lekka konsternacja.
  8. RoadRunner

    O rowerach

    Sprzedałem Rondo i kupuję Canyona. Tylko kwestia rozmiaru. Wg. kalkulatora na stronie jestem na styku M a L. Z tego co słyszę to jak na granicy rozmiarów to brać mniejszy. Faktycznie w M Canyona parametry typu reach oraz stack są trochę większe niż w L Rondo jakie miałem więc wychodzi, że M będzie pasować. Natomiast w tym rozmiarze Canyona maksymalnie wysunięte siodełko jest 1 cm niżej niż to co miałem w Rondo. Jakieś wskazówki ? Wiadomo, że najlepiej byłoby przymierzyć, ale Canyon w Polsce nie ma sklepu :/
  9. https://www.heicosportiv.de/en/products/v60cc/227/engine-technology/emotion-v-max-increase-1791
  10. Piękna Alfa WIecie może czy Volvo z tytułu kagańca na 180 km/h zakłada opony o niższym indeksie prędkości ? I pytanie czy ASO za dopłatą taką blokadę zdejmie ? Wiem, że w Niemcowni tuner HEICO to robi za 2200 ojro.
  11. RoadRunner

    O rowerach

    Jeśli mogę spytać to kolano ?
  12. Faktycznie z nowymi V60 CC jest problem :(. Używanych też mało. @Blixten zamieniasz V90CC na XC czy powiększasz park maszyn ?
  13. Na krótkiej liście mi zostały V60CC T5, Cupra (pewnie Ateca bo jak Formentor to tylko 2.5 ) no i opcja lajtowa czyli Lexus NX350h. Najpraktyczniejsze byłoby Volvo ale wkurza mnie, że trzeba mocno dopłacić do sensownych pakietów (np. kamera 360). Cupra Ateca podoba mi się, mało ich jest ale nie mam u siebie dilera więc miałbym daleko na serwis. Lexa znam, mam 6 lat i to moje pierwsze auto gdzie było zero problemów. To byłby mój pierwszy wybór ale CVT odstrasza mnie. Czekam na jazdę testową i zobaczymy.
  14. RoadRunner

    O rowerach

    Jakbyś szukał 11 rzędowej to ja mam nówkę w opakowaniu do sprzedaży (tanio :)). Kupiłem jako zapas ale w międzyczasie sprzedałem rower a nowy będzie z dwoma blatami więc nie potrzebuję dużej rozpiętości z tyłu.
  15. RoadRunner

    O rowerach

    Czy ktoś z Was ma może Di2 u siebie albo ma dostęp do takiego roweru ? Ciekawi mnie czy jak jest 1x z Di2 a z przodu jest miejsce na montaż przerzutki to czy jest też wyprowadzenie na zasilanie ? W eTAP tej kwestii nie ma bo tam każda przerzutka ma swoją baterię a Shimano daje jeden akumulator w ramie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...