Skocz do zawartości

matejator

Użytkownik
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matejator

  • Urodziny 24.10.1985

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Outback 3.0 MY05 > Forester XT MY15

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia matejator

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Temperatura wyświetla się tylko przy pracującym silniku. Może o to chodzi w Twoim przypadku?
  2. rasa czemu ja się temu nie dziwie. Zobaczę co we Wro powiedzą dam znać jak poszło. Czekam na informację, czy jest już skuteczne rozwiązanie problemu. Za 2 tygodnie czeka mnie dłuższa trasa po Europie i nie wiem, czy testować auto, czy nie
  3. Dodaję moje telefony, które działają. Pamiętajcie tylko, że ML pozwala odpalić w aucie jedynie programy z certyfikatem ML, nie ma opcji, aby zdublować ekran na wyświetlaczu auta - przynajmniej w Samsungu.
  4. No to czekamy na wrażenia z jazdy. Mnie przede wszystkim interesuje komfort w trasie przy prędkościach 140-160 (hałas) oraz fotele i ich trzymanie. Fotele kiepskie, bez trzymania bocznego, siedzisko płaskie. Jeśli chodzi o hałas to tragedii nie ma (jest lepiej niż w Outbacku H6 MY05), ale do europejskich aut trochę mu brakuje, szczególnie w tym przedziale cenowym.
  5. matejator

    Forester XT MY2015

    Nie wiem w jakim ASO byłeś ale ja serwisuję w ASO w Poznaniu i dla samego serwisu kupiłbym subaru jeszcze raz.... Fajnie ze są takie serwisy, niestety do Poznania mam za daleko. Dziś byłem w tej samej sprawie w innym ASO - tutaj jeszcze większa porażka, wgrali mi "najnowszy soft" oczywiście z wiadomym skutkiem - porażka. W południe dostałem info z działu technicznego Subaru że aktualny soft z mirror linkiem 1.1 ma numer ME 9910, ja zostałem uraczony w pierwszym ASO softem ME9909 ( czyli całkiem blisko) a dzisiaj w drugim ASO softem ME9107 czy jakimś archiwalnym. Może za trzecim razem się uda Oho, a już myślałem, że tylko wersje Platinum (ja mam Comfort) dostają właściwego mirrorlinka, ale widzę, że jest to uzależnione od serwisu. Podejrzewam, że byliśmy w tym samym serwisie (w mieście na "K":-), nawet specjalnie zerwałem się z pracy (na szczęscie mam z pracy do serwisu może ze 2 km), zeby mirrorlinka uaktualnić a tu taka niemiła niespodzianka. Niedługo będzie pora wymiany opon, więc spytam, czy już mają właściwy soft. Co do samego softu, na początku lutego poszła "oficjalna" informacja z SIP, że wszystkie serwisy dostały soft z mirrorlinkiem 1.1, no ale jak to zwykle bywa w korporacji - komunikacyjny chaos:-) Nie ma co się spinać z Mirrorlinkiem. W 1.1 można podłączyć telefon ale nie ma mowy o duplikacji ekranu. Można włączyć jedynie aplikacje, które obsługują ten standard.
  6. Ja u siebie od 2 lat mam Boscha i dają radę. Mogę polecić.
  7. matejator

    Brak Hill Holdera

    Masz AT, więc HH przydałby się tylko na bardzo stromych podjazdach, więc go nie ma.
  8. W exTwoim, a teraz moim Outbacku taki gong wydaje system głośnomówiący, kiedy nie połączy się z żadnym telefonem, ale to dzieje się tylko minutę po odpaleniu auta i w trakcie jazdy nie powtarza się.
  9. to w ogóle jest nowsza?? Miałem nadzieję, że jest
  10. Proszę również o informację. Dodam, że na teraz mam płytkę na 2009 rok.
  11. matejator

    Nagła padaczka OBK

    Można wiedzieć jakie były koszty tej "przyjemności"?
  12. matejator

    po420

    Spróbuj wyczyścić przepustnicę, u mnie pomogło.
  13. Dzięki. Znaczenie ER HC jest mi znane, chodzi mi o konkretną kombinacje reszty objawów. Myślę, że był jakiś problem w komunikacji z modułem VDC, ale skąd problem ze wskaźnikiem temperatury to nie wiem (może czujnik pada). Chyba faktycznie spróbuję odczytać błąd przez wyświetlacz w aucie zamiast zewnętrznym kompem.
  14. Mam pytanie, czy ktoś spotkał się z podobną kombinacją i co może ona oznaczać? Ostatnio jadąc w trasie miałem nieprzyjemną sytuację. Na początku wskaźnik temp zamknął skalę (bez działających wentylatorów oraz zagotowania silnika), wrócił do normy po zgaszeniu i odpaleniu auta. Następnie po kilkunastu km wyskoczył błąd ER HC połączony z lampką sygnalizującą wyłączone VDC (reszta funkcji działała, tempomat m.in. też), który również zniknął po ponownym uruchomieniu silnika i pojawił się po kolejnych km. Od razu dodam, że byłem już na kompie ale nie zapisał żadnych błędów, UPG również ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...