Skocz do zawartości

citan

Użytkownik
  • Postów

    1331
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O citan

  • Urodziny 24.07.1981

Contact Methods

  • Skype
    citanek

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bełchatów
  • Auto

Ostatnie wizyty

1541 wyświetleń profilu

Osiągnięcia citan

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

25

Reputacja

  1. citan

    Subaru BRZ

    To jest 2.4 wolnossące. Toyota - tak, Subaru - z tego, co pojawiało się w prasie - nie, a szkoda, bo przyzwyczaiłem się do znaczka Subaru (po 3 kolejnych pojazdach tego producenta). Najpierw STI, teraz BRZ.
  2. citan

    Subaru BRZ

    Wg tej strony: http://www.cars101.com/subaru/brz/brz2013.html mają torsena
  3. citan

    Subaru BRZ

    Nie, ale na wszelki wypadek powinieneś sprawdzić VIN tego US-speca.
  4. citan

    Subaru BRZ

    @przemekka, dzięki!
  5. citan

    Subaru BRZ

    Panowie (i Panie), muszę wymienić akumulator. Nie miałem jeszcze okazji zmierzyć tego, co przyszło z fabryki. Ktoś może wymieniał (z sukcesem) na ten model? https://www.akumulator.pl/produkty/ea654/
  6. citan

    Subaru BRZ

    Tutaj mają też na tył: https://www.weathertecheurope.com/pl/subaru/2015/brz/floorliner-digitalfit/ Chyba, że nie są dostępne z jakiegoś innego powodu?
  7. citan

    Subaru BRZ

    Subaru and Toyota to Recall More Than 400,000 Vehicles Globally Toyota said its vehicles account for around 80,000 of the total, including some 25,000 Scion FR-S sports cars sold in the U.S. The recall includes 80,000 Toyota-branded sports cars built by Subaru in 2012 and 2013, among them 25,000 sold in the U.S. as the Scion FR-S, here posing beside Toyota executive Doug Murtha at the 2013 New York car show. PHOTO: JIN LEE/BLOOMBERG NEWS By Sean McLain Updated Nov. 1, 2018 5:35 a.m. ET TOKYO— Subaru Corp. is picking up a hefty tab to recall over 400,000 vehicles globally to repair a faulty engine part that could cause stalling. The recall affects its popular Forester sport-utility vehicle and Impreza compact, as well as the BRZ sports car. It also affects the Subaru-made Toyota 86 sports car, which was sold in the U.S. as the Scion FR-S during the period covered by the recall. All the cars were made in 2012 and 2013. Last week, Subaru cut expectations for April-September, the first half of the Japanese financial year. The company now expects an operating profit of ¥61 billion ($540 million), a reduction of ¥49 billion from its prior projection, mostly to cover recall-related costs. The company said it would outline the impact of the recall for the full year when it announces second-quarter earnings Monday. Subaru said valve springs in the recalled cars could fracture and cause the engine to stall, risking an accident. These springs keep engine valves closed when the fuel is being combusted. Failure can cause severe engine damage. The repairs are likely to be costly. Subaru believes the work will take more than 12 hours. Toyota said its vehicles account for around 80,000 of the total. In the U.S., Toyota is recalling around 25,000 Scion FR-S models manufactured between March 2012 and July 2013. The company said it would contact affected U.S. owners by mail starting in December. The recalled Subaru vehicles were made between January 2012 and September 2013. Subaru said 101,000 of the recalled vehicles were sold in Japan. A company spokesman declined to say how many were being recalled in the U.S. Subaru sold nearly 270,000 of the three affected models in the U.S. during the period covered by the recall. Last week’s earnings disclosure, made after markets had closed in Japan, caught investors by surprise. The next day Subaru’s share price dropped nearly 7%. On the day of the announcement, Tokyo-based auto analyst Takaki Nakanishi criticized Subaru for the lack of detail, saying in a client note that it “raises questions about the quality of its investor relations.” At the time he wrote that he anticipated a recall of between 1 million and 2 million vehicles, a number echoed in some Japanese press reports. A Subaru spokesman said it had been unable to provide more detail in its initial disclosure because it hadn’t yet made the required filings with regulators.
  8. citan

    Subaru BRZ

    U mnie tak. Czuc lekkie pukniecie w plecy.
  9. citan

    Subaru BRZ

    I to jest argument za pozostawieniem BRZta takim, jaki wyjechał z salonu.
  10. citan

    Subaru BRZ

    Aż chciało by się zadać pytanie - skoro jest tak źle (bo "nie jedzie"), to dlaczego jest tak dobrze? Jakiś czas temu przejrzałem sobie GT86/BRZ oferowane na otomoto i chyba wszystkie (ok 9 ogłoszeń, prócz jednej salonówki), to były jakieś ulepy w stylu BRZ ze zderzakiem od GT86, albo US-spec z europejskimi końcówkami wydechu.
  11. citan

    Subaru BRZ

    U mnie na odwrót, od zawsze STI to było "to" Subaru, ale BRZ zmienił zasady gry - teraz mam tylko nadzieję, że zaczną robić wersję RWD swojego flagowego Subaraka. Zdajecie sobie sprawę, że licząc 1:1 on ciągle dał pewnie połowę tego, ile my w samym salonie za BRZta? Owszem, może mógł mieć Hellcata za to, ale IMO porównywanie tego z EU trochę nie ma sensu. Pomijając fakt, że część zmian, których dokonał to porażka (wizualna i nie tylko :P).
  12. citan

    Subaru BRZ

    Pojawiła się kolejna, nowa recenzja GT86 2017, jest też fragment na autostradzie - bardziej ~230km/h niż 160, ale wydaje mi się, że dobrze oddaje warunki panujące przy dużych prędkościach. Aha, modele z 2017 są chyba minimalnie lepiej wyciszone, z tego, co widziałem, w dokumentacji, którą ktoś kiedyś tu podsyłał, ale pewnie nie ma to zbyt wielkiego znaczenia w warunkach autostradowych. Autostrada od 16:34, ale polecam całą recenzję.
  13. citan

    Subaru BRZ

    Jeżeli już wrzucałem, to przepraszam.
  14. citan

    Subaru BRZ

    Cześć, BRZ jest głośny, np. na autostradzie nie włączam muzyki, bo to nie ma sensu. Ale raczej nie jest na tyle głośny, żeby powodował ból głowy (używam go na codzień, włącznie z dłuższymi wycieczkami po Polsce, żona też nie narzeka).
  15. citan

    Subaru BRZ

    Ad 1. Tak, pomogło lekkie opuszczenie zamka. (możesz jeszcze sprawdzić te gumowe odboje, u mnie były dobrze ustawione) Nie tylko się unosiła (i ja bym to liczył w cm, nie w mm) ale przy wyprzedzaniu TIRa potrafiła robić falę meksykańską. Ad 2. Tak, nawet do 3. biegu włącznie (przy wbijaniu biegu). Nie mogę tego znaleźć, ale widziałem notę techniczną od FHI, w której tłumaczyli, że jest to spowodowane (o ile dobrze pamiętam) potrójnymi synchronizatorami na tych biegach i TTTM. To ja mam jeszcze pytanie - czy zauważyliście u siebie, jadąc np. niemiecką autostradą, że powyżej pewnych prędkości auto się uspokaja? Tzn. nie, żeby poniżej działy się jakieś cuda. Chodzi o to, że raz to może być 180, innym razem 190 km/h, ale w pewnym momencie opływ powietrza robi się jednostajny, podmuchy ustają i słychać tylko hałas (chyba) od turbulencji powietrza z tyłu auta. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, ale powyżej tej granicy, robi się jakoś tak pewniej za kierownicą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...