Skocz do zawartości

przełożenie dyfra w AT -> gc/gf


niebieskiultras

Rekomendowane odpowiedzi

Czy każdy automat w subaru gc/gf ma to samo przełożenie ?

jeśli  tak to jakie ono jest ?

w mojej imprezie wszystko jest ok ale mam wrażenie że  dyfer ma za duże luzy - łapiąc za przegub przy dyfrze jest luz a kręcąc wałem obracająca się pół oś sprawia wrażenie ,że chodzi po owalu a nie pookręgu



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam szczegółów twojego samochodu, ale na tej stronce wszystko pisze np:  http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_58/train/differential_transmission/

Możesz sobie wyklikać wszystkie modele i sprawdzić jakie mają przełożenie. At chyba w większości miały 4.111

Edytowane przez szamann1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam szczegółów twojego samochodu, ale na tej stronce wszystko pisze np: http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_58/train/differential_transmission/

Możesz sobie wyklikać wszystkie modele i sprawdzić jakie mają przełożenie. At chyba w większości miały 4.111

Dzięki

 

 

Moja skrzynia to TZ102ZR5AA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na 100% masz 4.111

http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_60/automatic_transmission/at_transmission_assembly/


 

 

kręcąc wałem obracająca się pół oś sprawia wrażenie ,że chodzi po owalu a nie pookręgu

Może półoś krzywa? Albo przegub padł? Dyfer jak nie wydaje podejrzanych dźwięków powinien być ok. Oczywiście wycieczka do ogarniętego mechanika powinna wyjaśnić sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na 100% masz 4.111

http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_60/automatic_transmission/at_transmission_assembly/

 

kręcąc wałem obracająca się pół oś sprawia wrażenie ,że chodzi po owalu a nie pookręgu

Może półoś krzywa? Albo przegub padł? Dyfer jak nie wydaje podejrzanych dźwięków powinien być ok. Oczywiście wycieczka do ogarniętego mechanika powinna wyjaśnić sprawę.

W aucie jest cisza. Żadnych wyć itp. Luz jest ewidentnie w dyfrze bo lapiac za przeguby i szarpiąc nimi widzę jak pracuje element dyfra.

 

Moje auto bylo troche zaniedbane przez poprzednich właścicieli. Dlatego powoli doprowadzam do porządku wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o przednim dyfrze ? Jak nie wyje to można spróbować regulować takimi nakrętkami koronkowymi. - i powinien to robić ktoś ogarnięty bo łatwo zniszczyć kolo talerzowe.

tylny dyfer.

 

Skrzynia czeka na wymianę na inna i mysle czy od razu założyć inny dyfer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...