kiedro Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Cześć, Mam dwa pytania dotyczące hamulców: 1. Czy mały 4 tłoczek w ostatnich GT'kach jest taki sam jak w WRX'ach kolejnej generacji? 2. Czy tylne zaciski z WRX'a GD pasuje p&p do GT'ka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 1. Tak ,różniły się tylko napisem w GT był wypukły a WRX była naklejka 2. Nie, trzeba zastosować adapter do zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Ma ktoś może szablon, wzór albo naklejki na zaciski 4 tłoczkowe do WRX'a GD? Edytowane 12 Czerwca 2016 przez kiedro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/87004-szablon-naklejka-logo-subaru-zacisk-czterotłoczek/ W tym linku masz szablon do pobrania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Wrx 02 i jest "wypukły" napis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Ja malowałem małym pędzelkiem napis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Jak jest z pompą hamulcową w GT? Chodzi mi o to czy GTku z dwu tłoczkiem jest taka sama pompa hamulcowa jak w GTku z małym cztero tłoczkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Wiecie czy tylny zacisk z WRXa GD pasuje na tylną tarczę GT? Czy tarcze też trzeba wymieniać na większe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Niestety nic nie pasuje. Na oryginalne tarcze kotwiczne zacisk tylko z adapterem i tarczą WRX. Taniej będzie poszukać całych tylnych zwrotnic z używek po swapach na Brembo STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Czyli tylne zwrotnice od WRXa GD pasują p&p do GTka? Wolałbym takie rozwiązanie niż adaptery... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 w czym adapter przeszkadza , zakładaj adaptery nie kombinuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Wiem, że tak się robi ale tak jakoś wolałbym chyba całą zwrotnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Czyli tylne zwrotnice od WRXa GD pasują p&p do GTka? Wolałbym takie rozwiązanie niż adaptery... Pasują. Adapter może trzeszczeć jak stara stodoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Sedan i kombi mają takie same zwrotnica czy się czymś różnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Sedan i kombi mają takie same zwrotnica czy się czymś różnią? Takie same.Różnią się długością półosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Czyli półosie też będę potrzebował od WRXa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) Nie. W WRX GD kombi ma krótsze od sedana półosie więc nie są zamienne między sobą. Edytowane 20 Lipca 2016 przez wojciechowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Aha, to dzięki za info. W sumie to nie wiem czy jest sens to przekładać czy zostawić to co mam, ale dobrze wiedzieć jak się za to zabrać w razie czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechowski Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Pomyśl o upgrade jak zajedziesz te co masz. Sens jest bo im lepiej hamuje tył tym mniej pali i gnie przód. Można używać tańszych tarcz i klocków bo nie są ekstremalnie obciążane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 No właśnie tył już mi się powoli kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się