Krzychu24 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Orientuje sie ktos jaki moze byc koszt profilaktycznej wymiany panewek tzn jak jeszcze nie stuka itp Co trzeba wymienic przy okazji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Skoro juz wyjmujesz i rozbierasz silnik, to pomierz wszystko i wymien co potrzeba... Tylko tyle i az tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shane11 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 poco profilaktycznie robic remont silnika ? jezdzij i ciesz sie jazda jak wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Kto bogatemu zabroni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Panewki 500 Uszczelki 600 Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 zawsze mnie to zastanawiało czy profilaktyczna wymiana panewek w Subaru jest opłacalna tj. czy wydanie załóżmy 2-5 tyś zł na ich wymianę pozwoli uniknąć remontu silnika czy najlepszym wyjściem jest jednak nie myśleć o tym i jeździć do zastukania i wtedy robić wszystko po kolei poprawiając fabrykę?w renault profilaktyczna wymiana panewek wydłuża życie silnika - przynajmniej w autach które znam więc zakładam że w Subaru jest podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 jeśli zaczną stukać to tak naprawdę potrzebujesz mierzyć korbowody sprawdzać, ew. szlifować wał, lub nowy wał, przy wymianie nie uszkodzonych panewek podobna procedura koszty nie wiele niższe, więc uważam, że profilaktyczna wymiana panewek jest zbędna, jak już chcesz robić profilaktycznie to w komplecie można zrobić pierścienie głowice itd: ) profilaktycznie:P Jak wszystko ładnie śmiga nie ma co sobie nadawać roboty i kosztów;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 W przypadku panewek akurat koszty są dużo niższe - mówię o leczeniu przed niż po. Też jestem zwolennikiem wymiany panewek, zależy od modelu samochodu. Niektórzy producenci zalecają profilaktyczną wymianę co 100 tyś km. Zawsze mniej boli potem. Kolega AlexClyde bardzo się myli pisząc że koszty niewiele niższe, zwłaszcza że wał do wymiany (ostatecznie szlif) i przeważnie korbowód na którym stanęła.Koszty bez porównania większe, zwłaszcza że wtedy trzeba ściągać głowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 W przypadku panewek akurat koszty są dużo niższe - mówię o leczeniu przed niż po. Też jestem zwolennikiem wymiany panewek, zależy od modelu samochodu. Niektórzy producenci zalecają profilaktyczną wymianę co 100 tyś km. Zawsze mniej boli potem. Kolega AlexClyde bardzo się myli pisząc że koszty niewiele niższe, zwłaszcza że wał do wymiany (ostatecznie szlif) i przeważnie korbowód na którym stanęła.Koszty bez porównania większe, zwłaszcza że wtedy trzeba ściągać głowice. Jak chcesz w Subaru wymienić panewki bez ściągania głowic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Nie wiem, w Subaru jeszcze nie wymieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Nie wiem, w Subaru jeszcze nie wymieniałem Jednak jest ciut inaczej i wymiana panewek profilaktycznie, nie posiadając własnego warsztatu i wolnego czasu to bez sens. Znaczy można to zrobić, ale od razu na poważnie z przeglądem każdej śrubki w silniku a to koszty już dość spore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się