mysiu Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Witam, jak w temacie poszukuje panelu sterowania szybami (mi nie działa sterowanie szybą kierowcy) moge kupic sam zielony elektroniczny wkład bez przycisków. a moze ktos doradzi jak rozebrac tez zielony wkald i czy da sie naprawic przełącznik. pyka przy probie otwierania/zamykania... bardzo prosze kontakt priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 stawiałbym raczej na silniczek niż na przekaźnik. Temat przerabiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mysiu Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 dzieki za sugestie.. przekaznik jest podobno pod kierownica i tam jest cisza nie nie pyka czy stuka natomiast glosnie pykanie dochodzi z pudelka przelacznikow w drzwiach.. ostatnio serwisowalem prowadnice i silniczek dlatego nie spodziewam sie drugiej awarii w tym samym miejscu w tak krotkim czasie.. musze chyba zalatwic inne przelaczniki i przetestowac... ma ktos jakies sugestie jak inaczej moge sprawdzic te przelaczniki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Sprawdz prad na silnik kierowcy. Zjadlem zeby na tym a przekaznik masz w panelu w drzwiach i jak sie zorientowales zielona obudowa jest nierozbieralna. I produkcji nissan co pasuje u w imprezie z almery ale ma ponaranczowe diody. Przyczyna prosta wadliwy panel podaje czesto prad na zamknieta szybe zeby domknac i pali wtedy zabezpieczenie w przy sczotkotrzymaczu jak ono wytrzyma to pali wirnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Na priv wysyłam namiar na gościa który może mieć to o co pytasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mysiu Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Sprawa rozwiązana. Okazało się że w silniczku była wilgoć i korozja. Po rozebraniu silniczka wyczyszczeniu i nasmarowaniu tuleji ożył.. zalecenie na przyszłość żeby po pierwsze pilnować uszczelki, a po drugie co jakiś czas pobawić się oknem żeby silniczek popracował i sie rozgrzał.. Dziekuję wszystkim za dobre rady i sugestie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się