Andrzej Koper Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Pedał sprzęgła zaczyna ciężko chodzić, więc chyba się kończy. niekoniecznie , pedal sprzęgła ciezko chodzi z powodu braku smaru na tulei po której przesuwa sie łozysko oporowe. łozysko warto wymienic a przy okazji obejrzec tarczę i docisk...byc moze warto wym. sama tarcze lub jak ktos lubi to komplet z dociskiem a nawet z dwumasą....jezeli sa duze slady zuzycia gladzi.... ..tak czy tak zdemontowac skrzynie trzeba..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strawsome Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 W Subaru ogólnie są problemy z Dieslami...Przedwcześnie awarii ulegają koła dwumasowe i sprzęgła. Na Twoim miejscu udałbym się do warsztatu żeby dokładnie sprawdzili układ napędowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 A mógłbyś kolego rozwinąć ten temat np. na podstawie własnych doświadczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 W Subaru ogólnie są problemy z Dieslami...Przedwcześnie awarii ulegają koła dwumasowe i sprzęgła. interesujace.....problemy z dwumasą to byly w Leg/OBK my 05/06 (piski przy ruszaniu).....jeżeli chodzi o dwumasę i sprzegło w dieslu to po zmianie oprogramowania w 09/10 trzeba sie troche przylozyc , zeby je "przypadkowo" zniszczyć..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 W Subaru ogólnie są problemy z Dieslami...Przedwcześnie awarii ulegają koła dwumasowe i sprzęgła. Na Twoim miejscu udałbym się do warsztatu żeby dokładnie sprawdzili układ napędowy! Hmm,a ile to kilometrów zrobiłeś tymi dieslami Subaru? Popsuło się coś w tym dieslu?Czy tylko czytałeś,słyszałeś i chciałeś się podzielić tą wiedzą? Jeździłem na starym sofcie ok.45 tys.km,w tym 2 trasy terenowe na Plejadach.Teraz nowa "mapa" i ok.50 tys. przelotu,a sprzęgło żyje i ma się dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 ja też się dołączę: przejechałem na oryginalnym sprzęgle ponad 95 tys. km - dodam, że na starym sofcie. Przy tym przebiegu tarcza była zużyta tylko w 50%. problemów w SBD ze sprzęgłem i dociskiem nie miałem. Rzeczywiscie w Obk MY06 dwumasa piszczała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 tylko w 50%. tylko? nie wiem czy jeżdżąc normalnie można to nazwać tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Ja u siebie wymieniłem przy 150tys komplet sprzęgła z dwumasą. Najbardziej zużyte było łożysko oporowe a reszta zestawu dociągneła by spokojnie do 200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 coraz taniej sie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmok Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam. Chciałbym odgrzać nieco temat... Otóż przy "puszczaniu" sprzęgła (= ruszanie z miejsca) słychać przez ułamek sekundy dziwny dźwięk, takie krótkie "zawycie"... Czy to może być oznaką umierającego sprzęgła? spotkał się ktoś z podobnym objawem? Pozdrawiam. Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeck Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) Dnia 28.07.2012 o 11:42, Andrzej Koper napisał: kompl. sprzęgło ( Subaru ) do For. 2.0 1183 zł brutto ..- rabat dla forumowiczów :wink: Witam, czy promocja nadal aktualna? I w jakiej cenie 5 lat później :-). I przede wszystkim pytanie zanim rozbiorę skrzynię. Czy po VIN-nie mogę poznać jakie będę miał sprzęgło? Są 3 rodzaje dostępne. Nie wiem, które jest do mojego Forestera II 2.0 n/a, produkcja październik 2007. ... Bo mi chyba padło (przebieg 186kkm) Myślałem, że to tylko łożysko, ale chyba całe sprzęgło nadaje się do wymiany. Pozdrawiam Edytowane 6 Marca 2017 przez Jeck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się