Skocz do zawartości

Bateria w kluczyku


Funkster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W moim Foresterze MY06 zacząłem mieć problemy z włączaniem i wyłączaniem alarmu. Problem jest pewnie prozaiczny - wyczerpana bateria w kluczyku (mam zsynchronizowane włączanie z centralnym zamkiem, alarm montowany w ASO Koper). Skierowałem sie do pierwszego punktu dorabiania kluczy aby wymienić bateryjkę i tam panowie zbili mnie z pantałyka pytając czy alarm jest kodowany i że jeśli tak to po wymianie baterii może przestać działać. Czy faktycznie tak może być? Czy jest jakaś specjalna procedura? Trochę nie chce mi się wierzyć, że trzeba jechać do ASO aby załatwić taką głupotę.

 

Z góry dziękuję za porady,

 

Pozdrawiam,

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkster, w niedzielę w wymieniałem w moim Foresterze (w punkcie dorabiania kluczy itd.). Alarm też zakładany w ASO, ale nie pamiętam jaki - wszystko działa jak należy :D . Wymień tę bateryjkę w takich godzinach, żeby ewentualnie podjechać do ASO gdyby ci się faktycznie alarm nie chciał uzbroić :idea: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkster, w byle pierwszym lepszym punkcie marketowym gdzie dorabiają klucze kupujesz za 18 zł baterie cr1620 lub cr1616 3V . Alarmem się nie przejmuj. Jak zwykle ASO robi problem tam gdzie go nie ma. Jak ognia boją się alarmów.

 

Mnie Koper ostatnio zepsuł alarm!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wiekszosci nie ma problemu, ale np. u ojca (Rover) bylo tak, ze po wymianie baterii w seryjnym pilocie trzeba bylo na nowo skojarzyc pilota ze sterownikiem. Operacja szczegolowo opisana w instrukcji auta. Kluczyk od strony kierowcy, X razy w prawo, X w lewo i nacisnac otworz/zamknij .... cos w tym stylu. Takze chyba warto sie upewnic co do typu alarmu/pilota zeby sie nie zdziwic.

 

Baterie tez bywaja rozne.... w jednych sa pastylki, w innych np AAAA (4A) lub 1/2AA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz osobnego (oryginalnego) pilota do alarmu, czy alarm zintegrowany z kluczykiem?

W pierwszym przypadku po wymianie baterii nie trzeba na nowo programowac pilota. Kod danego pilota jest zapamietany przez alarm w aucie, a nie odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieświadomi mają lepiej 8)

No właśnie. I po co ja to czytałem ten wątek? :roll:

Bateria w kluczyku pada, bo zimny kluczyk już nie otwiera auta. Paręnaście sekund trzymania pod pachą pomaga, ale wymienić muszę i teraz się boję :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieświadomi mają lepiej 8)

No właśnie. I po co ja to czytałem ten wątek? :roll:

Bateria w kluczyku pada, bo zimny kluczyk już nie otwiera auta. Paręnaście sekund trzymania pod pachą pomaga, ale wymienić muszę i teraz się boję :wink:

 

W przypadku OBK/Legacy temat już był, przydatne info TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...