Skocz do zawartości

km/ h -ile !!


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...

Niestety mam już troszkę zużyte opony z indeksem V i tych 240 z GPS staram się nie przekraczać. Oczywiście w Niemczech:)

Raz testowo pojechałem 254 z GPS i dalej już ciężko. Szkoda, że do Niemiec tak daleko, a u nas tak mało autostrad.

 

Najprzyjemniej jeździ mi się w okolicy 140-150km/h, czyli w sam raz na naszych autostradach. Szybciej to duże ryzyko zostania ukaranym, a z drugiej strony na drogach pełno kierowników co nie odkryli, że w aucie istnieje coś takiego jak lusterko.

Współczuje motocyklistom za to jakim czasem muszą się wykazać opanowaniem emocji jak tirowi zachce się wyprzedzać tira, albo dziadziusiowi znudzi sie prawy pas i zjedzie nagle na lewy, albo kierownik wyjedzie z podporządkowanej bo uważa, że zdąży. Najbardziej męczy to, że poruszając się w granicach przepisowych prędkości trzeba często jeździć po emerycku, nie wyprzedać pełnym butem, bo inni użytkownicy drogi nie zdają sobie sprawy w jakim tempie możemy się do nich zbliżyć.

Auto to chociaż widać jeszcze z daleka, ale motórzyści mają cięższy orzech do zgryzienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Impreza GL 1996 r 115 KM ,jesyna fotka jaka mam podczas testów ,ale poszła licznikowo 210 na prostej oraz na górce (no chyba nie pod górę,nie :?: :mrgreen: ) 220km/h ,miejsce to deutsche autobahn A4 Bunzlau-Breslau :mrgreen::mrgreen:

O dziwo dane z neta wskazują,że Imprezka toczy sie znacznie wolniej: http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... eza/i.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim dziadkiem (2.2 z AT) 200 km/h licznikowe, ale miał wtedy dopiero trochę ponad 5 tys obrotów, potem już trzeba prosić o więcej :) Załadowany był po dach + 2 osoby na pokładzie (wakacje). Ogólnie to trochę za długa skrzynia do tego silnika, ma potencjał na więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wybaczcie że odkopuję temat, ale mam pytanie. Otóż jutro wybieram się w dosyć długą trase po niemieckich autobanach. Oczywiście wiem że Subarakiem nie należy gonić cały czas powyżej 200, bo wywali uszczelki, dlatego nie będę przezekraczał 160km/h, jednakże jako, że jeszcze nie testowałem v-maxa (raz 230km/h), chciałbym zobaczyć ile to autko wyciśnie. Przechodząc do sedna, czy nic jej się nie stanie kiedy na moment dokręcę ją do maksymalnych możliwości(naczytałem się o tej awaryjności 2.5 T i nie mogę spać spokojnie :P ) ? Nie ma mowy o długotrwałej jeździe z taką prędkością, tylko i wyłącznie sprawdzenie. Głównie chodzi mi o uszczelki :). Kiedyś wywaliło mi uszczelke w suprze mk3, podczas jazdy grubo powyżej 200km/h przez długi czas, stąd mój niepokój :).

Edytowane przez Patryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...