Balcerek Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Siemka, jakoś z tydzien temu zapalił mi się check, podczas jazdy kiedy silnik był rozgrzany. wyłączyłem i włączylem silnik z 5 razy i kontrolka zgasła. po mniej więcej 200km wczoraj znowu sie zapalaliła, ponownie na ciepłym silniku. zrobiłem ten sam myk z wyłączaniem i włączaniem, pomogło, ale tylko na chwilę. w między czasie tzn. kilka dni temu założyłem do forka instalacje lpg i wczoraj zapalila sie podczas jazdy na lpg. pierwsze zapalenie miało miejsce jak jeszcze nie było instalacji w aucie. a więc chyba sonda lambda odpada, bo jak sie jedzie na gazie to komputer dostaje dane nie od sondy a od jej emulatora w instalacji? różnicy w osiągach i w ogóle w pracy silnika przy zapalonej kontrolce nie zauważyłem... w wątku FAQ czytałem o check engine czytałem, że można spiac przewody żeby odczytać błędy, ale tamten temat dotyczył chyba starszych autek i u mnie pod kierownicą nie widzę przewodow do zwarcia ze sobą. ale może są, wrzucam fotke jak to u mnie wyglada pod kierownica, moze ktoś dojrzy.... Da się jakoś w domowych warunkach odczytać w tym aucie kody błędów? Co jest najczęstszą przyczyną świecenia się check engin'u w takich forkach jak mój? pod maską sprawdziłem wężyki, które są widoczne od góry, liczyłem, że może któryś będzie przetarty/sparciały/pęknięty, ale niestety wszystkie wygladają ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 U mnie taką przyczyną jest czujnik spalania stukowego. Check zapala się kiedy chce i gaśnie kiedy chce, i tak od 50 tyś km. Nic więcej się nie dzieje, więc trochę szkoda mi 200 zł na nowy czujnik:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Nie ma znaczenia czy sonda jest wpięta w lpg czy nie , bo jest spięta z komputerem silnika i jeżeli mieszanka jest nie taka jaka być powinna to komputer check wywali na desce. Myślę ,że coś lpg nie dostrojone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Masz model z obd II , tylko komputer zczyta bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balcerek Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Nie ma znaczenia czy sonda jest wpięta w lpg czy nie , bo jest spięta z komputerem silnika i jeżeli mieszanka jest nie taka jaka być powinna to komputer check wywali na desce. Myślę ,że coś lpg nie dostrojone. niestety, pierwszy raz check się zapalił jak jeszcze lpg nie bylo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 kup sobie interfejs ODB, np takie ba BT i z tą zabawką kody odczytujesz telefonem (program Torque na androida). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balcerek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 http://allegro.pl/bezprzewodowy-interfejs-elm-327-bluetooth-obd2-new-i3313809539.html 65zł z przesyłką przejechałem na lpg juz ponad 400km i dzisiaj jade do gaziarza na pierwsza regulacje, może On bedzie miał odpowiedni interfejs i mi sprawdzi co sie dzieje, a jak nie to sobie sprawie ten wynalazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 U mnie palący się czasem CEL to był właśnie czujnik stukowy. Teoretycznie nie było objawów, ale po wymianie auto jakby płynniej jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balcerek Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 no i wczoraj byłem u gazownika na regulacji, miał urządzonko do diagnostyki, podpiął sie i wyskoczył tylko jeden błąd "czujnika poziomu paliwa". trochę sie zdziwiłem, spotkał sie ktoś z czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pekor Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) W okresie zimy jadąć po sporych nierównościach zlodzone błoto pośniegowe itp. zapalił mi się check. Poziom paliwa był tuż przed rezerwą. Dokładnie ten sam błąd był co u Ciebie. Mam kabel=skasowałem. Edytowane 11 Czerwca 2013 przez pekor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blizna Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 no i wczoraj byłem u gazownika na regulacji, miał urządzonko do diagnostyki, podpiął sie i wyskoczył tylko jeden błąd "czujnika poziomu paliwa". trochę sie zdziwiłem, spotkał sie ktoś z czymś takim? Stary kotlet ale może ktoś rozwiązał problem - mam identyczną sytuację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uagun Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Też tak miewam w swoim, zazwyczaj po jakimś ostrzejszym hamowaniu, czy zakręcie. Kasuję czasami wywali po 5 tys, czasami po 10, ale zazwyczaj w dłuższej trasie...TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piottrus191 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Gdy jest zbyt mało benzyny w baku to może pojawić sie błąd dotyczący stanu paliwa które nie ubywa. Należy mieć chociaż ćwiartkę baku benzyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrX77 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 też to mam ale tylko po długiej jeździe na LPG jak nie dolewam benzyny... komputer wariuje bo poziom paliwa w baku ten sam a kilometry lecą tyle ze na LPG. komp więc wariuje że coś z poziomem benzyny w baku nie tak i wywala błąd bodaj P1442 Fuel Level Sensor Circuit Range/Perf jak do Chorwacji w zeszłym roku jechałem to chyba 6 razy wywaliło mi ten błąd, obd II + torque pro i wykasowany, też byłem u gazownika posprawdzał wszystko i nic nie zdiagnozował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Potwierdzam, jeśli w baku jest powyżej 1/4 stanu to błąd nie występuje. Sam niedawno ćwiczyłem temat. Należy wozić więcej paliwa = nie zatrze się pompa paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się